PC start vanzelf weer op
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Rolle99,
Toetsen [Ctrl]+[Alt]+[Delete] tegelijk indrukken --> Taakbeheer -->
Tabblad services.
Je kan daar op de knop services klikken, in de lijst kan je dan nakijken welke
gestopt zijn en welke nog in functie zijn, telkens je een service selecteert kan je de functie beschrijving lezen.
Sony
Toetsen [Ctrl]+[Alt]+[Delete] tegelijk indrukken --> Taakbeheer -->
Tabblad services.
Je kan daar op de knop services klikken, in de lijst kan je dan nakijken welke
gestopt zijn en welke nog in functie zijn, telkens je een service selecteert kan je de functie beschrijving lezen.
Sony
-
Rolle99 - Lid geworden op: 10 feb 2008, 08:51
het zijn er ongeveer 80. Dacht ze per groep uit te schakelen om te zien wat er mogelijk het afsluiten van pc tegenhoudt. Gaat niet. telkens melding "acces denied". Probleem wordt hoe langer hoe erger.
Enjoy.
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//
Win 7 64 bit//RAM 8 GB// SSD 250 GB + 2 schijven van 2 TB//IE 11 + Google chrome//Anti virus Avast pro//MBAM//CCleaner//
-
Nog wat gegoogled, want probleem is nog vergergerd. Een update van de bios zou kunnen helpen (?). Mijn moederbord is een Asus M2N68-VM. Is zo een update makkelijk en zonder risico?
Enjoy.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
risico is dat altijd wél hoor
maar in uw geval met uw moederbord , kan ik het momenteel niet zeggen hoe het juist zit
want alles veranderd zo rap , dat men nooit alles nog kan volgen of op de hoogte blijven van de laatste ....
maar kijk is in uw programmalijst , bij de map asus wat daar instaat
normaal staat het in de manual ook hoor
maar in uw geval met uw moederbord , kan ik het momenteel niet zeggen hoe het juist zit
want alles veranderd zo rap , dat men nooit alles nog kan volgen of op de hoogte blijven van de laatste ....
maar kijk is in uw programmalijst , bij de map asus wat daar instaat
normaal staat het in de manual ook hoor
-
Dag Verhaegen,
In de manuel staat idd een pagina over de update bios. Denk wel dat ik het begrijp, maar heb er 2 vragen bij. Ik zal morgen een screenshot plaatsen van de handleiding. Vragen zijn : hoe start ik op in DOS en uiteraard moet ik de floppy disk vervangen door een USB-stick. Moet ik dan in DOS de A: gewoon vervangen door de letter die de stick normaal geeft in de verkenner (de F: in dit geval)
In de manuel staat idd een pagina over de update bios. Denk wel dat ik het begrijp, maar heb er 2 vragen bij. Ik zal morgen een screenshot plaatsen van de handleiding. Vragen zijn : hoe start ik op in DOS en uiteraard moet ik de floppy disk vervangen door een USB-stick. Moet ik dan in DOS de A: gewoon vervangen door de letter die de stick normaal geeft in de verkenner (de F: in dit geval)
Enjoy.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat is niet te doen voor u hoor , op die manier
normaal heeft asus toch ook een tool voor de bios up te daten
hebt ge al gekeken in uw programma lijst ?
meestal een tool voor drivers , enz.
https://www.asus.com/be-nl/support/faq/1008276
normaal heeft asus toch ook een tool voor de bios up te daten
hebt ge al gekeken in uw programma lijst ?
meestal een tool voor drivers , enz.
https://www.asus.com/be-nl/support/faq/1008276