gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

weer weekend hopelijk vliegen deze dagen ook snel voorbij zoals de week .Het weekend duurt hier bij mij zo lang omdat er weinig buiten te zien is tegenover de week .Ga wel dagelijks enkele keren wandelen met de rollator .Om in beweging te blijven maar de problemen met rug beteren er niet op .In tegendeel zelfs .Maar ja ik bijt door hoe moeilijk en lastig het ook is .groetje
-

hallo iedereen het is weer zondag .De dagen vliegen voorbij dus zeg of schrijf ik geniet om het even op welke manier .Heb al een lekker ontbijt binnen met zelfgebakken croissant en zelfgemaken chocomelk .De soep staat al op zodat ik straks weer lekker soep heb .Dan in de namiddag nog een andere soort soep maken .Ik eet dagelijks om het even welk weer soep soms meerdere keren op een dag .Nu nog een wasmachine vullen dan dat zijn werk doen .Nu is dat gemakkelijk tegen over vroeger om te wassen .Ga nu ook nog een wandelingske doen moet me veel bewegen .Alhoewel het niet altijd simpel is want het vraagt ook aanpassing om met een rollator te gaan .Als je een stoep op en af moet gaan enz .Maar ja moeilijk gaat ook groetjes iedereendie hier komen lezen vind het spijtig dat er amper iemand een berichtje achterlaten maar ja ieder zijn keuze
-

een fijne avond eneen rustige nacht iedereen .In de namiddag naar de koers gekeken niet voor de renners maar het zicht zo zie ik nog iets.Want ik kom toch nergens dan hier in mijn buurt .Ik ben de laatste tijd enorm achteruit gegaan door de problemen met onderrug waardoor het staan en gaan enorm pijnlijk zijn .Maar de hele dag liggen of zitten is ook geen oplossing .Heb zelfs hulp nodig om boodschappen te doen enook voor de poetsen .Ook voor de tuin heb ik nu hulp gevonden .Er is maar gras en bloemenin de tuin maar het is aangenamer om buiten te komenals de tuin onderhouden is .Heb wel nog gezelschap van mijn twee viervoeters en nog 5 gevleugelde .Heb een gewone parkiet ,twee dwergpapegaaien,en twee kanaries .De viervoeters zijn een york de ene veel kleiner dan de andere .Iets meer dan vijf weken een viervoeter in slaap moeten laten doen was een maltezer/poedel .Nu begint bij mij en de kleinste het verdriet teminderen .De kleinste heeft weken niet willen etendoor het verdriet .Maar de kleinste en de twee dwergpapegaaien zijn grote deugnieten .Niet dat ze schade brengen maar zoals ze bezig zijn.De twee die hebben al eens uit hun kooi ontsnap terwijl ik eventjes weg was .Alsook hun eetbak van de tralie doen enz .De kleinste viervoeter die plaagt graag of verstopt zich .Enzo is er toch leven in de brouwerij hier zoals ze hier in de streek zeggen .Nu nog iets eten want het begint de knorren bij mij groetje
-

we kunnen weer al een dag afsluiten van deze week.Ik vond het na de middag maar frisjes en de twee hier gaan ook niet graag buiten .Weten wel waar het goed is om te liggen .Nu even dit posten en dan mijn pudding maken zoals iedere avond .Voor het slapen eetik danpudding met de laatste pillen van de dag .En daarna naar dromenland vertrekken groetje iedereen
-

we starten blij gezind weer een nieuwe dag .Wat de dag met zich mee brengt is nog niet helemaal duidelijk .Eigenlijk voor niemand want erkan altijd iets onverwachts gebeuren .Liever niet en dat je kunt genieten van de dag .Hopelijk val de dag voor iedereen mee groetje
-

de dag is weer bijna om ben er niet kwaad voor .Heb een paar wandelingen gedaan .Maar ook ben ik aan naaiwerk met de hand begonnen .Had goedkope mooie stof voor tafelkleden kunnen kopen was dubbele breedte .Ik had al een tijd naar gezocht maar vond niet wat ik moest hebben .Nu ga ik met de hand die tafelkleden maken .Een grote voor de tafel in eetplaats en dan nog 1 voor keuken en de salontafel.Dan is het allemaal het zelfde het is goed tege,n het vuil niet donker maar ook niet licht een effen kleur .Ga er wel een kant boord tegen zetten .Heb toch dat van de keuken en salontafel al omgenaaid .Morgen die van de eetplaats en in weekend de boordkant ertegen zetten .Veel werk maar zal er ook veel plezier van hebben .Ik voel wel dat het niet zo goed is voor de rug maar ja pijn heb ik toch altijd .Ondanks de zware medicijnen .ziezo ik wens iedereeneen fijne avond en een rustige nacht toe groetje
-

de week is weer half het vliegt voorbij .Geniet maar van de zonnige dagen ik doe het binnen want zon is mijn vijand . Dat is al jaren zo en zal niet meer veranderen .Ik draag dagelijks een aangepaste zonnenbril want ook licht is mijn vijand .Maar ik heb er leren mee omgaan .Morgen een drukke dag dus nu nog een beetje naaien vandaag .De grote tafelkleed moet nog omgezoomd worden en dan kan de boord kant eraan .Zo zie je dat ik me niet zal vervelen groetje en tot later
-

hopelijk heeft iedereen genoten van dit zonnig weer .Ik heb me rustig binnen bezig gehouden .Morgenvroeg op tijd opstaan want de tuinman komt langs en in de namiddag twee uurtjes gezinshulp .Heb wel even mijn grasmachine aan een buurman in leen gegeven .Dat staat nu ook op zijn plaatst tot morgenvroeg als de tuinman er is .Zal blijzijn als het onkruid weer weg is want dat groeit vanzelf .Morgen nog een mooie dag en dan volgens het weerbericht is het weer voorbij geniet dus maar ervan groetje