Boven de tachtig , een andere generatie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
socrates schreef: Ten derde worden die sinds 1918 om toeristische redenen (€)geregeld vernieuwd
Begrijpelijk ook waarom "het zakkekot" ook regelmatig renoveert...
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Wij zijn misschien oud maar wel geen zakken, alhoewel ik niet goed begrijp waarom het woord zakken pejoratief zou moeten zijn. Al eens bedacht hoe de wereld er zou uitzien zonder zakken ? Ben jij misschien ooit eens gezakt voor één of ander examen over het vullen of opblazen van zakken ?Lukas schreef:Hoor ik hier nu alleen maar mijn collega's 'ouwe zakken' aan het woord?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Lukas - Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
Nee hoor, Socrates. Geslaagd in het examen van zakken opblazen met felicitaties van de jury.socrates schreef:Wij zijn misschien oud maar wel geen zakken, alhoewel ik niet goed begrijp waarom het woord zakken pejoratief zou moeten zijn. Al eens bedacht hoe de wereld er zou uitzien zonder zakken ? Ben jij misschien ooit eens gezakt voor één of ander examen over het vullen of opblazen van zakken ?Lukas schreef:Hoor ik hier nu alleen maar mijn collega's 'ouwe zakken' aan het woord?
Ik zou niet kunnen leven in een wereld zonder (ouwe) zakken.
-
Dat ziet er dan, zak(k)elijk gesproken, al veel beter uit; want ik koop nooit katten in zakken, zelfs als die katten of die zakken oud zijn. Terloops genoteerd, katten kruipen heel graag in zakken. 
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
In Limburg worden verschillende seniorenfietsers weggemaaid van de weg door allerlei tuig (voertuigen) .
Vandaag nog een 83 jarige fietser uit Dilsen-Stokkem , aangereden door een bus en dood , deze moedige kerel ging driemaal daags zijn demente vrouw bezoeken in een instelling , naar 't schijnt had hij de was bij , ergens verstrikt in zijn wielen van zijn fiets , droevig
De buschauffeur was in shock , een jammerlijk gebeuren
Vandaag nog een 83 jarige fietser uit Dilsen-Stokkem , aangereden door een bus en dood , deze moedige kerel ging driemaal daags zijn demente vrouw bezoeken in een instelling , naar 't schijnt had hij de was bij , ergens verstrikt in zijn wielen van zijn fiets , droevig
De buschauffeur was in shock , een jammerlijk gebeuren
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Aan z'n eind komt iedereen wel eens, zij het niet altijd in een urinoir. Maar dat "derden" hiervoor zorgen vind ik wel luguber...
-
De dood is een eeuwig fenomeen heeft daarom geen enkel idee van wat leeftijd betekent. Niet enkel senioren worden weg gemaaid, zij die senior mochten worden hebben eigenlijk al geluk gehad, zeker in deze technologisch gevaarlijke momenten; Maar zo lang een senior maar uit Ispahan wegblijft, is zijn kans op nog enkele leuke levensjaren zeker nog goed;telloorlekker schreef:Aan z'n eind komt iedereen wel eens, zij het niet altijd in een urinoir. Maar dat "derden" hiervoor zorgen vind ik wel luguber...
-
socrates schreef:De dood is een eeuwig fenomeen heeft daarom geen enkel idee van wat leeftijd betekent. Niet enkel senioren worden weg gemaaid, zij die senior mochten worden hebben eigenlijk al geluk gehad, zeker in deze technologisch gevaarlijke momenten; Maar zo lang een senior maar uit Ispahan wegblijft, is zijn kans op nog enkele leuke levensjaren zeker nog goed;telloorlekker schreef:Aan z'n eind komt iedereen wel eens, zij het niet altijd in een urinoir. Maar dat "derden" hiervoor zorgen vind ik wel luguber...
Senioren onder de 100 jaar zijn veel te jong , om weg gemaaid te worden door roeleloze jongeren
-
Vanaf 101 mag het dan wel ? Ook door "jongeren" ?katana schreef:socrates schreef:De dood is een eeuwig fenomeen heeft daarom geen enkel idee van wat leeftijd betekent. Niet enkel senioren worden weg gemaaid, zij die senior mochten worden hebben eigenlijk al geluk gehad, zeker in deze technologisch gevaarlijke momenten; Maar zo lang een senior maar uit Ispahan wegblijft, is zijn kans op nog enkele leuke levensjaren zeker nog goed;telloorlekker schreef:Aan z'n eind komt iedereen wel eens, zij het niet altijd in een urinoir. Maar dat "derden" hiervoor zorgen vind ik wel luguber...
Senioren onder de 100 jaar zijn veel te jong , om weg gemaaid te worden door roeleloze jongeren
-
't is eraan te zien dat niet alleen het uiterlijk verouderd... 
-
deredactie.be Vanaf woensdag 1 juni zullen er geen berichten meer gepubliceerd worden op teletext enzv...
Hebben wij hier te doen met een stelletje idioten ( beslissers) die denken dat ze niet oud zullen worden , wie kan daar meer weerwerk van maken
S.O.S

Hebben wij hier te doen met een stelletje idioten ( beslissers) die denken dat ze niet oud zullen worden , wie kan daar meer weerwerk van maken
-
Geloof ik niet Katana; 't lijkt er meer op dat de reporters van "de redactie" eenzelfde spelletje willen spelen als menig politieker... achter gesloten deuren en "no comment"... op het einde van het geld hebben ze dan nog maand over hé... 
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
O, maar van mij mag die teletekst er uit: drie dagen naar hetzelfde kijken... en met de taalfouten er bij! Dat komt door het woord"gebruik" op hun smartphones zeker?
Kwestie van manipulatie op actua(?) tv is er constante herhaling van vrijdag- tot maandagavond, behalve... over dat koningshuis. Werd deskundig verwijderd.
Word in juli 77 jaar. Is dat niet een 'gezegende' leeftijd, kwestie van dat getal 7 ? Ben toch blij dat er twee zeventjes staan ...... in deze tijd.
Zal dat binnen een paar jaar wel van 'boven' uit bekijken
Hopelijk is er daar ook seniorennet!!!!
Kwestie van manipulatie op actua(?) tv is er constante herhaling van vrijdag- tot maandagavond, behalve... over dat koningshuis. Werd deskundig verwijderd.
Word in juli 77 jaar. Is dat niet een 'gezegende' leeftijd, kwestie van dat getal 7 ? Ben toch blij dat er twee zeventjes staan ...... in deze tijd.
Zal dat binnen een paar jaar wel van 'boven' uit bekijken
Hopelijk is er daar ook seniorennet!!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
Fazal
Ikzelf zal die Teletekst wel enigszins missen.
's Morgens bij een goeie tas extra koffie, na het ontbijt, lees ik graag het korte nieuws op één. O.m. op Pagina 101, 102, 165 en het weerbericht op P. 303 t/m 305.
Dus jawel, ik geef het eerlijk toe, ik zal Teletekst missen.
Anderzijds begrijp ik ook wel dat één er vanaf wil, omdat het idd uren kost om telkens weer wijzigingen aan te brengen. Maar gelukkig blijft de ondertiteling op P. 888, zoals ook op VTM, bestaan.
's Morgens bij een goeie tas extra koffie, na het ontbijt, lees ik graag het korte nieuws op één. O.m. op Pagina 101, 102, 165 en het weerbericht op P. 303 t/m 305.
Dus jawel, ik geef het eerlijk toe, ik zal Teletekst missen.
Anderzijds begrijp ik ook wel dat één er vanaf wil, omdat het idd uren kost om telkens weer wijzigingen aan te brengen. Maar gelukkig blijft de ondertiteling op P. 888, zoals ook op VTM, bestaan.