you tube filmpje downladen mogelijk of niet mogelijk

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.
inina

23 apr 2016, 03:48

Ik zou graag te weten willen komen of een filmpje dat op you tube staat gedownload kan worden? Dank voor een reactie

Danny.

23 apr 2016, 06:36

Inina, hier staat toch voldoende uitleg of niet :wink:
https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=you ... downloaden

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
inina

24 apr 2016, 18:39

Dag Danny.
Ik ben blijkbaar een kluns in het kopieren van filmpjes . Ik heb op de door u aangewezen link het programma basic YTD gedownload en heb daarmee geprobeerd om van you tube het filmpje Contortion Maugli te downloaden naar mijn computer, omdat ik het enorm vind hoe die kinderen hun lichaam in allerlei naar mijn mening schijnbaar onmogelijke fysieke houdingen kunnen brengen. Maar dat is mij niet gelukt.
Kan u aangeven welk wat gemakkelijker programma ik dan wel zou kunnen gebruiken voor dit eenmalig doel? of zijn al die programma's eerst te betalen alvorens ze (ook slechts 1 keer) gebruikt kunnen worden?

Dank bij voorbaat

Danny.

24 apr 2016, 19:41

Inina, hebt jij alles gedaan wat er op de door mij gegeven link staat?
Afbeelding
Is Java op jouw PC geïnstalleerd?
Heb je de link naar dat filmpje geplaatst daar waar het moet?
Hebt jij gewacht?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
inina

24 apr 2016, 20:28

Hello Danny,

Er is inderdaad iets mis met java. Er werd vroeger wel eens gevraagd dat java mocht geïnstalleerd. Maar omdat ik dat niet gevraagd had en ik dacht dat dit misschien een virus of andere malware kon zijn heb ik steeds "niet uitvoeren" aangeklikt uit schrik. Waarschijnlijk staat er dus geen ofwel een heel oude versie java op mijn computer. Ik zal het nu wel downloaden en hopelijk lukt downloaden dan wel. Bedankt voor de reactie.

Nog een ander vraagje. Soms worden er ook filmpjes op facebook gezet van zowel mijn achter kleindochtertje die danst of zingt , als van vrienden. Kunnen die filmpjes dan ook op deze manier op mijn computer gezet worden?

Dank bij voorbaat
inina

25 apr 2016, 03:26

Dag Danny ik wil je bedanken voor jouw hulp. Ondertussen heb ik het filmpje wel kunnen opslaan op mijn computer. :D

Danny.

25 apr 2016, 06:22

Inina, blij te vernemen dat het gelukt is

Groetjes

Danny