Nieuwe computer
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Ik begon echt te sukkelen met mijn Windows 2003. Mijn bakske heeft zich heel lang kranig gehouden maar de laatste tijd kan ik zwaardere zendingen niet meer inladen. Dus: het geld brengt toch niets op in de Bank,waarom sukkelen?
Volgende week wordt al een nieuwe computer geleverd(geen laptop)
Zijn er items die ik zeker moet laten installeren?
Ik werk heel graag met Picasa, makkelijk om foto's af te snijden, bij te werken, collages te maken enz.
Wel jammer als ik bvb op ons Sennet een foto wil inladen kom ik altijd bij Mijn Afbeeldingen terecht waar de foto's uit Picasa ook in terecht komen maar onverbeterd.
Ik schrijf ook het plaatselijke Okra Krantje, ook die foto's komen uit Mijn Afbeeldingen.zou dat niet kunnen dat ik bij Picasa terechtkom?
Ik zal het natuurlijk aan de PC boer vragen om te installeren hé!
Bedankt voor de info!
Volgende week wordt al een nieuwe computer geleverd(geen laptop)
Zijn er items die ik zeker moet laten installeren?
Ik werk heel graag met Picasa, makkelijk om foto's af te snijden, bij te werken, collages te maken enz.
Wel jammer als ik bvb op ons Sennet een foto wil inladen kom ik altijd bij Mijn Afbeeldingen terecht waar de foto's uit Picasa ook in terecht komen maar onverbeterd.
Ik schrijf ook het plaatselijke Okra Krantje, ook die foto's komen uit Mijn Afbeeldingen.zou dat niet kunnen dat ik bij Picasa terechtkom?
Ik zal het natuurlijk aan de PC boer vragen om te installeren hé!
Bedankt voor de info!
Ivette
-
ovl - Lid geworden op: 12 okt 2002, 23:03
picasa wordt niet meer ondersteund en mischien zelfs niet meet downloadbaar.
een prima alternatief is 'faststone' wij ondervinden dat dit voor cursisten
makelijker te gebruiken is , ook de nederlandse handleiding is voor vele een hulp.
een prima alternatief is 'faststone' wij ondervinden dat dit voor cursisten
makelijker te gebruiken is , ook de nederlandse handleiding is voor vele een hulp.
Wees aandachtig, verwijder de e-mailadressen indien je een mail doorstuurt.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Oei, ovi, hoe werkt faststone dan?
Is dat ook te downloaden via Google?
Kan ik toch mijn albums uit Picasa die momenteel nog oké zijn toch nog overzetten op mijn nieuwe PC?
Ik heb wel van allemaal een CD gebrand.
Bedankt voor de info
Kan ik toch mijn albums uit Picasa die momenteel nog oké zijn toch nog overzetten op mijn nieuwe PC?
Bedankt voor de info
Ivette
-
inderdaad is inderdaad gewoon op te halen via google,hier bvb http://www.faststone.org/ neem image vieuwer 5.5 en instaleer die.
indien je foto's op je nieuwe pc hebt staan gaat ie dat net als picassa tonen,
en kan ze vanuit dit programma verder bewerken.
je zal merken dat het wel degelijk meer mogelijkheden bied maar werkt zeer
gebruiksvriendelijk. je kan ook de taal wijziggen maar gaat zich instaleren in de taal van je besturingssystheem waarna het je desnoods kan aanpassen in een menufunctie.
indien gewenst stuur ik je wel de handleiding als.doc document maar dan moet je me eerst via e-mail jouw adres laten geworden
indien je foto's op je nieuwe pc hebt staan gaat ie dat net als picassa tonen,
en kan ze vanuit dit programma verder bewerken.
je zal merken dat het wel degelijk meer mogelijkheden bied maar werkt zeer
gebruiksvriendelijk. je kan ook de taal wijziggen maar gaat zich instaleren in de taal van je besturingssystheem waarna het je desnoods kan aanpassen in een menufunctie.
indien gewenst stuur ik je wel de handleiding als.doc document maar dan moet je me eerst via e-mail jouw adres laten geworden
Zeg neen aan Spammers.
Zeg neen aan Spammers.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Je foto's staan allemaal in Mijn Afbeeldingen, dus die kun je in om het even welk programma gebruiken.Ivette schreef:Oei, ovi, hoe werkt faststone dan?
Bedankt voor de info
Maar ik vrees dat elk programma op een andere manier albums samenstelt, en of die te importeren zijn daar vrees ik voor (een vlugge zoekaktie op Google levert niets op).
Je CD's importeren zal in faststone wel kunnen, maar dat houdt alleen maar in dat je die foto's in Mijn Afbeeldingen gaat zetten, maar je hebt die al.
-
Je CD's importeren zal in faststone wel kunnen, maar dat houdt alleen maar in dat je die foto's in Mijn Afbeeldingen gaat zetten, maar je hebt die al.[/quote]
Hoeft niet maar kan wel.
je foto's op cd, dvd of usb stick zijn beschikbaar zolang het medium
is geplaatst, na verwijdering niet bereikbaar en bewerkbaar
.
Hoeft niet maar kan wel.
je foto's op cd, dvd of usb stick zijn beschikbaar zolang het medium
is geplaatst, na verwijdering niet bereikbaar en bewerkbaar
.
Zeg neen aan Spammers.
Zeg neen aan Spammers.