this is Belgium !
-
odilon - Lid geworden op: 12 nov 2007, 18:03
Uit onze "luie stoel" komen.
Als we dat eens konden doen.
Maar hoeveel senioren (en ook "niet senioren) lezen onze teksten (Kunnen eens een test doen) .
PS: Men hoeft geen UNIF gedaan hebben, (maar wel een dosis moed) om in de praatbarak eens luidop NEEN te kunnen zeggen.
En we hebben tijd; we zouden wel tegenwoordig zijn op de zittingen.
Als we dat eens konden doen.
Maar hoeveel senioren (en ook "niet senioren) lezen onze teksten (Kunnen eens een test doen) .
PS: Men hoeft geen UNIF gedaan hebben, (maar wel een dosis moed) om in de praatbarak eens luidop NEEN te kunnen zeggen.
En we hebben tijd; we zouden wel tegenwoordig zijn op de zittingen.
desktop
Q-force - HD Seagate 500 GB Sata II - 3GB
Windows XP.
Laptop - Acer Aspire V3-771
Windows 7 home. /idem windows 10
Q-force - HD Seagate 500 GB Sata II - 3GB
Windows XP.
Laptop - Acer Aspire V3-771
Windows 7 home. /idem windows 10
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... amen.dhtml
Vertel het tegen niemand : 28 talen !!! gelukkig dat er geen belgisch bestaat
Op een parkeerschijf moeten 3 talen staan !
"Tessenderlo - Op 1 januari is de dienst Parkeertoezicht van de gemeente Tessenderlo gestart met een nieuw project: als je een vormelijk verkeerde parkeerschijf gebruikt, krijg je voortaan eerst een verwittiging en een gratis nieuwe parkeerschijf. In januari kregen 86 bestuurders zo’n verwittiging.
Een correcte parkeerschijf moet voldoen aan de voorwaarden van het ministerieel besluit van 14 mei 2002. Kort samengevat, de schijf moet 11 op 15 centimeter groot zijn, is blauw en wit, het uur van aankomst staat in de 3 landstalen, het uursysteem is in te stellen per half uur, de parkeerschijf mag enkel de functie van parkeerschijf hebben en er mag geen reclame vooraan staan.
"
Vertel het tegen niemand : 28 talen !!! gelukkig dat er geen belgisch bestaat
Op een parkeerschijf moeten 3 talen staan !
"Tessenderlo - Op 1 januari is de dienst Parkeertoezicht van de gemeente Tessenderlo gestart met een nieuw project: als je een vormelijk verkeerde parkeerschijf gebruikt, krijg je voortaan eerst een verwittiging en een gratis nieuwe parkeerschijf. In januari kregen 86 bestuurders zo’n verwittiging.
Een correcte parkeerschijf moet voldoen aan de voorwaarden van het ministerieel besluit van 14 mei 2002. Kort samengevat, de schijf moet 11 op 15 centimeter groot zijn, is blauw en wit, het uur van aankomst staat in de 3 landstalen, het uursysteem is in te stellen per half uur, de parkeerschijf mag enkel de functie van parkeerschijf hebben en er mag geen reclame vooraan staan.
"
-
Ice
sibarita schreef:Een kijk op de belziek vanuit Nederland !
http://www.elsevier.nl/opinie/blog/2016 ... en-293329/
Hopelijk leest de idioot lanoye dit schitterend stukje analyse, hij kan er nog wat van leren, de pseudo-intellectueel!De PVV mocht in de gedoogconstructie aan de macht deelnemen. Na een korte tijd bleek dat Wilders omtrent een aantal essentiële economische vraagstukken niet bereid was om compromissen aan te gaan. De PVV blies het kabinet op, daarna werd de partij gestraft en gehalveerd.
Maar nu groeit de PVV weer, omdat een belangrijk deel van de kiezers weinig vertrouwen heeft in andere partijen bij het aanpakken van het multiculturele drama. En wanneer de andere partijen die problemen serieus gaan nemen, zal de PVV weer zakken.
Deze simpele politieke logica is aan een groot deel van de Belgische politici, media en intellectuelen niet uit te leggen.
Nederland dient daarom nooit en te nimmer het Belgische model over te nemen. Dat is het recept voor een falende staat in tijden van terreur en onrust. Tom Lanoye representeert het verdriet van België, het intellectuele en politieke onvermogen om met de realiteit om te gaan.
Wat een drama: een falende staat en een falende intellectuele klasse.
Ook VB zal groeien en blijven groeien tot ze misschien zelfs de absolute meerderheid krijgen en nog dringt het niet door in de praatbarak in brussel....in oostenrijk heeft rechts alvast ook al de eerste ronde van de verkiezingen gewonnen.....extreem rechts nog wel...dat zegt meer dan genoeg: overal komt rechts op omdat de europese bevolkingen er genoeg van hebben om gediscrimineerd, uitgeperst, verarmd en verdrongen te worden door de linkse politieke pamperaars ten voordele van mohammedanen.
Extreemrechts in poleposition voor Oostenrijkse president
Bij de eerste ronde van de presidentsverkiezingen in Oostenrijk staat Norbert Hofer, van de extreemrechtse FPÖ, aan de leiding met ruim 35 procent van de stemmen.
De verkiezingen waarbij 6,4 miljoen Oostenrijkers zondag een nieuw staatshoofd mochten aanduiden, draaiden uit op een blamage voor de regerende coalitie van sociaaldemocraten (SPÖ) en conservatieven (ÖVP). Sinds Wereldoorlog II deelden beide partijen onafgebroken in de macht, maar nu zijn ze voor het eerst niet eens in de running om de president van het Alpenland te leveren.
-
Theor - Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aanslage ... sbak.dhtml
Is in feite geen nieuws,
vreemdeling boefje uit bxl
iq van een lege asbak, technische omschrijving is debiel.
Dit soort is de toekomst van ons land.
Is in feite geen nieuws,
vreemdeling boefje uit bxl
iq van een lege asbak, technische omschrijving is debiel.
Dit soort is de toekomst van ons land.
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
Jullie wisten het al. Dus er is geen gevaar voor een hartaanval!
Wie had het alweer over de beroemde kruispuntenbanken van Belgistan? Die asbakken van de overheid? Erg, ......hiel erg!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160427_02261471
Wie had het alweer over de beroemde kruispuntenbanken van Belgistan? Die asbakken van de overheid? Erg, ......hiel erg!
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160427_02261471
-
Ice
Erg? Wraakroepend bedoel je!
Weer een bewijs dat 'wetgevers' criminele idioten zijn.
Bij een veroordeling wéét het openbaar ministerie, de griffie, de advocaten én de rechters waar de crimineel/verdachte van leeft, welk inkomen die heeft en wie een uitkering van de RVA krijgt, dat is gewéten!! willen we eens wédden dat voor een autochtone belg dan de rva wél door het gerecht/griffie of OM zelf op de hoogte wordt gebracht?
Hoevér gaan de criminelen in brussel nog gaan met pamperen van vreemd crapuul, zelfs van terroristen die ze door de wetstraat zélf met ons belastinggeld blijven onderhouden?! En intussen de werkende eigen bevolking maar pluimen om uit te delen aan moordenaars die hen willen ombrengen!
De zoveelste blaam voor de wetstraatcriminelen, de landverraders en pamperaars, het wordt steeds duidelijker: meer en veelvuldiger verraad aan eigen bevolking en medeplichtigheid/steun aan terrorisme, de politiek onderhoudt ze zelfs!
En terugvorderen? Zo slim hebben ze die parasieten wel gemaakt dat die helemaal 'niks hebben', niks op eigen naam hebben; dus een kei kun je niet stropen en de gemeenschap kan er weer voor opdraaien en dus komt er maar weer wat 'besparing en bezuiniging' voor eigen bevolking!
Net als dat marokkaans wijf een tijdje geleden: die trok jaren uitkeringen en kindergeld terwijl ze in marokko met haar kinderen in weelde leefde met een rijke chirurg en om de paar maanden haar 'uitkeringen' kwam optrekken in dit apenland, daar was ook geen sprake van 'terugvordering' van de miljoenen die ze onterecht 'kreeg', die kwam er vanaf met een 'voorwaardelijke straf' en daarmee was de kous áf!
Zo zullen nu ook deze terroristen geen cént terugbetalen, dat komen de landverraders immers halen bij ons!
Weer een bewijs dat 'wetgevers' criminele idioten zijn.
Niet enkel moeten deze profiteurs gestraft worden maar OOK ál degenen die deze debiele regel hebben opgesteld en ingevoerd dat de overtreder ZELF moet aangeven dat hij geen uitkering meer mág ontvangen omdat hij veroordeeld is en in de gevangenis zit! Wtf??!? Je kán eenvoudig niet ontkennen dat dit opzet is!Er loopt een onderzoek naar 21 mensen die voor terrorisme zijn veroordeeld, maar de voorbije jaren toch stempelgeld hebben getrokken terwijl ze in de cel zaten.
Iemand die veroordeeld wordt en de gevangenis in moet, moet zelf de RVA verwittigen dat zijn uitkering moet worden stopgezet. Waarschijnlijk is het zo fout gegaan, aldus Het Journaal. Wie toch te veel ontvangen heeft, moet dat bedrag terugbetalen aan de RVA.
Bij een veroordeling wéét het openbaar ministerie, de griffie, de advocaten én de rechters waar de crimineel/verdachte van leeft, welk inkomen die heeft en wie een uitkering van de RVA krijgt, dat is gewéten!! willen we eens wédden dat voor een autochtone belg dan de rva wél door het gerecht/griffie of OM zelf op de hoogte wordt gebracht?
Hoevér gaan de criminelen in brussel nog gaan met pamperen van vreemd crapuul, zelfs van terroristen die ze door de wetstraat zélf met ons belastinggeld blijven onderhouden?! En intussen de werkende eigen bevolking maar pluimen om uit te delen aan moordenaars die hen willen ombrengen!
De zoveelste blaam voor de wetstraatcriminelen, de landverraders en pamperaars, het wordt steeds duidelijker: meer en veelvuldiger verraad aan eigen bevolking en medeplichtigheid/steun aan terrorisme, de politiek onderhoudt ze zelfs!
En terugvorderen? Zo slim hebben ze die parasieten wel gemaakt dat die helemaal 'niks hebben', niks op eigen naam hebben; dus een kei kun je niet stropen en de gemeenschap kan er weer voor opdraaien en dus komt er maar weer wat 'besparing en bezuiniging' voor eigen bevolking!
Net als dat marokkaans wijf een tijdje geleden: die trok jaren uitkeringen en kindergeld terwijl ze in marokko met haar kinderen in weelde leefde met een rijke chirurg en om de paar maanden haar 'uitkeringen' kwam optrekken in dit apenland, daar was ook geen sprake van 'terugvordering' van de miljoenen die ze onterecht 'kreeg', die kwam er vanaf met een 'voorwaardelijke straf' en daarmee was de kous áf!
Zo zullen nu ook deze terroristen geen cént terugbetalen, dat komen de landverraders immers halen bij ons!
-
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-dilb ... -a2690290/
Welkom in Brussel !!
Jaren geleden was er nog een arbeider uit Limburg die een arbeidsongeval kreeg in Brussel , in het ziekenhuis kreeg hij nog geen glas water als hij het niet in het Frans vroeg !
Welkom in Brussel !!
Jaren geleden was er nog een arbeider uit Limburg die een arbeidsongeval kreeg in Brussel , in het ziekenhuis kreeg hij nog geen glas water als hij het niet in het Frans vroeg !
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
'C'est un flamand' zeggen de gewone walen over ons. Is dat een vooroordeel of zit B zo ineen ?
En door die wispelturigheid maken velen daar (mis)gebruik van.
En door die wispelturigheid maken velen daar (mis)gebruik van.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Benieuwd of ze nu vlaams gaan kunnen????sibarita schreef:http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-dilb ... -a2690290/
Welkom in Brussel !!
http://nieuws.vtm.be/binnenland/188540- ... en-brussel
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Gast
Ik dacht toch gelezen en gehoord te hebben van die horecauitbaters dat de achteruitgang aan inkomsten reeds begonnen zijn toen dien burgemeester daar beslist heeft om een voetgangerszone te creëren, dus al van voor de aanslagen van 22 maart !
Dien burgemeester zei ook dat de aanslagen hier de schuld van zijn en dit alleen om zijn eigen miskleun te verdoezelen.
De aanslagen zullen er zeker ook geen goed aan gedaan hebben en zeker de hotels zullen hieronder sterk lijden maar de restaurants .......
Dien burgemeester zei ook dat de aanslagen hier de schuld van zijn en dit alleen om zijn eigen miskleun te verdoezelen.
De aanslagen zullen er zeker ook geen goed aan gedaan hebben en zeker de hotels zullen hieronder sterk lijden maar de restaurants .......
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
' Dining for Brussels ?' Zijn ze te beroerd om ons in onze eigen taal aan te spreken voor hun smeekbede ?
Waarom zou ik dat als Vlaming in hemelsnaam overwegen ? Om in mijn eigen taal niet bediend te worden maar in het Frans of het Engels .? ( Let wel ik spreek en begrijp beide talen voldoende maar voor mijn geld wil ik kwaliteit en ben ik als klant koning , zeker wanneer zij beroep doen op mij om hen te redden .
Misschien dan wel om het falen van een Brusselse onbekwame , gepistonneerde PS burgemeester uit de wind te zetten ?
Een burgemeester die trouwens het verwijt lanceerde dat Bruxelles bevuild wordt door Vlaanderen ?
Ja, ja ...en wat nog ?
Weet je, ik gooi nog liever mijn geld in de vaart . Dan zie ik het nog wat drijven , stroomopwaarts , en dat is niet naar Bruxelles .
Er vloeit trouwens al genoeg Vlaams geld naar 'het buitenland van Vlaanderen 'dat voor de vitrine de rest van La Belgique genoemd wordt.
Waarom zou ik dat als Vlaming in hemelsnaam overwegen ? Om in mijn eigen taal niet bediend te worden maar in het Frans of het Engels .? ( Let wel ik spreek en begrijp beide talen voldoende maar voor mijn geld wil ik kwaliteit en ben ik als klant koning , zeker wanneer zij beroep doen op mij om hen te redden .
Misschien dan wel om het falen van een Brusselse onbekwame , gepistonneerde PS burgemeester uit de wind te zetten ?
Een burgemeester die trouwens het verwijt lanceerde dat Bruxelles bevuild wordt door Vlaanderen ?
Ja, ja ...en wat nog ?
Weet je, ik gooi nog liever mijn geld in de vaart . Dan zie ik het nog wat drijven , stroomopwaarts , en dat is niet naar Bruxelles .
Er vloeit trouwens al genoeg Vlaams geld naar 'het buitenland van Vlaanderen 'dat voor de vitrine de rest van La Belgique genoemd wordt.
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
De topic lanceerder moet ook geen goeie Vlaming zijn, zij of hij deed immers ook een beroep op een vreemdelingen-taal, het Engels. Impliciet is België in die optiek dus een Engelstalig land. Ik denk trouwens dat het binnen afzienbare tijd ook wel zo zal zijn. Zowel het Frans als het Nederlands zullen het statuur van "oude talen" krijgen. Het Engels heeft het statuut van wereldtaal van het Frans overgenomen. Chinees en Arabisch zijn te moeilijk, Europa zal dus Engels als voertaal krijgen, Nederlands zal, als lokaal dialect "overleven", net zoals nu Aalsters of Brugs of Antwerps overleven maar niet voor lang meer.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus