Bericht "verzenden mislukt" op Samsung Ace3
-
dnamra - Lid geworden op: 10 dec 2009, 15:53
Ik heb al een paar keer geprobeerd om via mijn Samsung Galaxy Ace3 te antwoorden op een binnengekomen email, maar telkens krijg ik het bericht "Verzenden mislukt". Het probleem is dat ik ook telkens wanneer ik de smartphone open, voor ieder mislukte verzending nogmaals een melding krijg "Verzenden mislukt". Kan iemand mij zeggen hoe ik die vervelende meldingen kan uitschakelen?
Met dank bij voorbaat
Met dank bij voorbaat
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat zou normaal goed moeten zijn.
Staat dit ook zo ingesteld op uw gewone Pc?
Zelf denk ik , dat er nog ergens een mail staat die te groot is om te verzenden, vandaar dat misschien dat bericht daarom terug komt.
Kan u wel een mail verzenden via de Smartfone? Of is het alleen het beantwoorden een probleem.
Staat dit ook zo ingesteld op uw gewone Pc?
Zelf denk ik , dat er nog ergens een mail staat die te groot is om te verzenden, vandaar dat misschien dat bericht daarom terug komt.
Kan u wel een mail verzenden via de Smartfone? Of is het alleen het beantwoorden een probleem.
-
dnamra - Lid geworden op: 10 dec 2009, 15:53
De instellingen zijn dezelfde als op mijn gewone laptop. Alleen beantwoorden van een mail lijkt het probleem te zijn, dus doe ik dit niet meer op mijn smartphone. Ik vind ook nergens mails die nog open staan in uitgaande post. Het enige wat ik nu probeer te bekomen is dat ik niet telkens weer bij het openen van mijn Samsung Ace 3 de meldingen krijg voor elk van de mislukte verzendingen.
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Het is altijd vervelend als er geen echte oplossing uit de bus komt en dat u met die berichten blijft krijgen.
U moet nog eens goed kijken in het mailprogje van de Samsung.
Mijn idee is dat er nog een mail in Uit staat en die te groot is of een andere reden. Vermits u het probleem niet heeft opde laptop ,moet u zoeken op de smartphone.
Ik veronderstel dat bij u alles geconfigureerd is als Imap?
Dat maakt het voor ons moeilijker op een juist antwoord te formuleren, want die configuratie betekent, als alle post op de laptop weg is ,zou die ook weg moeten zijn op de smartphone.
Moest u echter het probleem nog hebben, bel dan Dinsdag even naar de Telenet dienst, die kunnen die mail er van op afstand uithalen.
U moet nog eens goed kijken in het mailprogje van de Samsung.
Mijn idee is dat er nog een mail in Uit staat en die te groot is of een andere reden. Vermits u het probleem niet heeft opde laptop ,moet u zoeken op de smartphone.
Ik veronderstel dat bij u alles geconfigureerd is als Imap?
Dat maakt het voor ons moeilijker op een juist antwoord te formuleren, want die configuratie betekent, als alle post op de laptop weg is ,zou die ook weg moeten zijn op de smartphone.
Moest u echter het probleem nog hebben, bel dan Dinsdag even naar de Telenet dienst, die kunnen die mail er van op afstand uithalen.