kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 mei 2016, 12:42

chapeau davang..je moet mo doen ip joen leeftied zulle :wink:
best damme nog vele zalve kunnen doen..ol kan nie iedereen da mé.
je zi nu gerust,en je wuvetje is trots ip joen.
ja leah ,ken euk verschoten van swakke...ik kosten em ol van in 2006
ton zaten ik ip plaatjesmagazijn...en kaan me egen topic's van brugge..ollemolle foto's...mo k'zien do gestopt,en wilde ne ké wooranders
kiekken ..en azo zie'k bie vrolik babbelhoekje gekommen,en men dor ol vil leute héd...bie spelletjies ,woor damme miender nu bezig zie'n (leah davang,ikke,en consoorten die goeste én ) :lol:

ken oltied ne dip ,oster iemand hier sterft dajje goed kent :cry:
en ken der ol van vele moeten afschied pakken..vriendschap ..das schonste da ter bestoot ,je zie makoor nie..je kent makoor nie....
mo de vriendschap dajje kriegt ..is mé gin geld te betollen.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

20 mei 2016, 20:32

Joa hosh, zoe zie je moar hoe vlug het leven je kan ontnome worde, noch te jonk om al te goan, arme Swakke.

Meurge volle zon volges da ze zegge, vandoug vond ich het mer friskes.

Davang, da ziet niemand da ur werk ni deur ne vakman is gedaan, bent mer fier oep jezelf.
Goei punte gekrege van ur madammeke?

Noch en bitje tv kijke nu.

Tot later heere en een schoun zonnig weekend gewens.

davang

22 mei 2016, 19:25

Kriegen geweunlik goeie punten zulle, ken nieten te klogen leah, tis zukke keppe... :) :D

Teet ier ferme geregent zulle, wen azo kun zien dat olles toch goed is gedaen, dre staat nieuwerst ne plas woatre, wel moeke me klakke ofdoen vor de mieren, want ondre de zulle(drempel) zienze dre in gslaegt ogliek dre were duere te kom...deur viftien centemeters cement, wos wel nog nie droge mor toch.
Ke gaen ze gerust laeten toet achtre de zoomre... :roll: :oops:
Bedanst é hoshke vor de complimenten... :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

22 mei 2016, 20:18

davang

Hier het het oech ferm geregend, tis noch bezig.
Meurge komt den tuinmaaaan oem de hoag (haag) te schere, de buitenmure staan hier vol me klimoep, vind da schoun ma die madam van den andere kant wilt ni dat het euver hare muur groeit, snoeie dus.

Zen de miere der al, die gerake oech euveral door hé. Al goet da der hier gien zitte want menne gebuur het en fobie veur kruipende beeskes, echt woar zur.
"De zul", da zegge ze in Limbuuurg oech, ich wist dus direct da da drempel betekende.... :lol:
Me wes-vloams goat me den daaag veur uut, toch plezaaant oem zoe en nieuwe toal te leeere.

Sloptwel hé joenge. :wink:

davang

22 mei 2016, 20:41

Men nogen voln nu ol toe leah, da komt vezekerst deur de reg'n...wok ne slopwel hé hochke...
Gast

23 mei 2016, 09:38

Waart dje zoe muug (moe) davang?
Ich heub noch noar een aflevering van Witse gekeke en ben daaan gon sloape.
Tis hier wieral an het regene, verdekke toch, woar is de zon?
Ne schone moondoug noch gewens.

Groetjes,

davang

23 mei 2016, 10:19

Ke peinzen nie echt moe wijje leah, wok e bitje leeg(lui) zien, mor we laet'n de veranda open staen, en azo kujje deur de druppels oren voln... das gelik e slaplietje... :roll: :oops: :)
Ke zien dakke hosh ze naeme zelfs ol niemé kosten juste schrieven... :roll: :oops:
Ke peinzen da uzze waetre putten vol zullen zien, we kun weg vor e endetje... te regent olwere,wel nie zovele gelik gistren...de zunne probeert dre deure te kom..
Gast

23 mei 2016, 10:34

Hier is va zon gin sprake davang, de lugt zit toe.
Den tuinmaaaan is ni gekome, tis oech gin wier oem buite te werke.
Eergistere is onze parasol gon waaien, die lag oep een dak, twee huize verder, kapot natuurlek.
Ich heub zoe en gevuul (gevoel) da we disse (deze) zomer ni veul ne parasol zulle nodig heube, hopelek vergis ich mij.
Noa gon ich strijke, ich zit hier al laaaank te kletse.

Toedeloeeee!

hoshinkido

23 mei 2016, 15:54

leah ejje ol gedoon mé striekken ..en zie'n m'n emden (hemden)
zoender plooien? :D

k'zien echt blie ..voe davang ..zalve zien terrasse gevoegd ..da verdiend un plume 8)
k'woren zoterdag bie me zeune ..voe te barbequewen ,awal t'et me ferme gesmakt..verschillende soorten vlees...en koede petatten en sala , en tamatten ,en heel de ruttemetut :lol: men kunnen buten zitten toe tegen ten alven (23h) savens 8O t'was gin bitjie koed..me zaten oender z'n nieven tuunuus schone wé..en groot 8O en gisteren ék heel den dag
imme zetel gezeten ....k'woren moe :oops: . vandage ék euk lange geslapen.. ken zuuste gelik de slapziekte de latsten tied :? :oops:
alé k'gon me patatten schallen sé,spoelen en ton ipzetten ,damme tegen ten vuven (17h) ip ons gemak kunnen bikken. :wink:
Gast

23 mei 2016, 16:08

Och hosh, ich moet geregeld mijne streek onderbreken, heub ferm peen in men schouder, noch alteed va da accident in november va verleeje joar.
Ich moet noch wachte tot 23 juni eer ich noar den doktoor kan, zal der volgende week wel een spuit loate in zette deur den huisdoktoor, als em wilt natuurlek.
Hedde gij zaterdag buite kunne zitte, er was zoe veul wiend, ich vertelde het al an davang, onze parasol waaide weg, tot twee huize verder, helemoal kapot, we hadde em noch ni laaaank.
Noa koop ich er ene twiedehands zur.
Is alles goet be oech, behalve wa muug? (moe)
Wij ete straks spaghetti, heub doar es goesting in.

"Wa de vrouw lust, eet de man elken dag", kende die spreuk??

Alei hosh joeng, rust noch mer wa, ich begin noa an ur himmes! (hemden)

hoshinkido

25 mei 2016, 13:58

oe zegge je dadde leah ,wa da de vreuwe lust..lust ne vint euk? :lol:
ken achter un nieve overtrek gewist voe m'n striektafele(strijktafel) zaan der in de lidl ..kost ni vele..komme der mee thuus..ik zo fier gelik
powe (pauw) m'n striektafel uut de nachterkamer uuthold (uitgehaald)
da open geplooid...die nieve overtrek der ip geleed... :? k'zeggen in me neigene..da spil is ier vil te groot :oops: .. zie'k toch wal da ter ne towtje (touwtje) inzit voe dat an te spannen pfffffff..alé achter dat getrokken én
an da towtje bedoele'k :) ... was da dik in orde ..ne vint is nog zo'n gin domme zulle :D dus zoterdag ok gewassen én ,kanne'k m'n emden strieken..mor ik ploiien da nooit ip wé leah...da moe schone rechte zie'n zoender plooien derin... :wink:
en moeje un pikeure en in je noorme?(moet je een spuit in je arm) :?
nog van da aksident zekers ? :( krieg je gin vergoedienge van de liene (de lijn)? :roll: verdorie da aat mé mien gin platse héd zulle(dit had met mij geen plaats gehad) betollen moeten ze doen 8)
Gast

27 mei 2016, 09:06

Hey hosh,

Ich kan die oenderoannemers (onderaannemers) van de lijn ni verplichte oem te betoale hé.
Als het droog wier is heub ich veul minder last in men schouders, denk ni da ich volgende wiek en spuit gon loate zette, da's toch alteed cortisone en zoe goet is da ni.
We heube gistere ne nieuwe parasol gon hoale, ne hele stevige, die zal ni meer weg waaien.
Ich zou eigenlek oech ne nieuwe overtrek veur men streekplank moete gon hoale, zal oech es noar de Lidl goan, hebbe ze schoun kleurkes of motiefkes doar?
Alei, ich gon der oep me gemakske oan beginne.
Fijne vrijdag gewens, oech an davang.

Groetjes,

hoshinkido

27 mei 2016, 11:03

goeiemorgend leach & davang,jaja k'zien ol lange wakkere zulle :lol:

leah ejje toch ne nieven parasol gekocht? :D
ja ik ken zo'n overtrek gekocht in de lidl ,voe de striekplanke..en t'zien schone,je kunt ze toestroppen ,t'angt dor un towtje an é :wink:
zen 2 moten!! ippassen...best is dajje de mote wit van je striekplanke :wink: 1'30 m en 1'50m en ze liggen .
Gast

27 mei 2016, 20:29

Neije hosh, gene nieuwe parasol, nen tweedehands, ne vierkante met ne zware marmeren voet, veur 50 euro zen we gesteld.
Heube just buite gegete, was noch goet, noa ist helemaal betrokke buiten!

Schoun w.e. gewens hosh en davang!

davang

27 mei 2016, 21:24

't Is topen da et morg'n scho were is zulle...van ken dre twee dien undre eeste communie doen, den een in Koolkerke en den nadren in Knokke, mor olles doen ze tegaere om teten(te eten)...azo ist gemakklik é...
Ke zuln morg'n wok nie vele te zien zien... :lol: