kettinggesprek
-
Gast
Davang,
Proficiat aan de kinderen en geniet maar van het feest. Het weer zit tot nu toe goed, daar hebben jullie chance mee.
Groetjes
Proficiat aan de kinderen en geniet maar van het feest. Het weer zit tot nu toe goed, daar hebben jullie chance mee.
Groetjes
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
davang loot je mo goon ip de feeste zulle,je got gelinder treffen
met t'wir é
kwensten dak der kosten bie zie'n
leah alé proficiat met je nieve parasol ,das ne schone kope ,dajje gedoon ét
t'is vulle bak zunne,mor ook vil wiend
.
geniet gelinder van t'weekend..en doe wa dajje nie loten kan
met t'wir é
kwensten dak der kosten bie zie'n
leah alé proficiat met je nieve parasol ,das ne schone kope ,dajje gedoon ét
geniet gelinder van t'weekend..en doe wa dajje nie loten kan
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Doen wa ich ni kan loate hosh, wa zou da kunne zen? An de pc zitte denk ich.
Joa, davang zit oep 't feest, ich zou oech noch ens noar en feest wille goan, ma ja, kleine familie, gin trouwers, gin communicanten.
Joa hosh, die parasol, da was e koopke, heube vandoug al twie kere buite gegete.
Het trekt hier nu toe, moar der is van den helen dag gin wiend gewest.
Alei, wieral teed oem te gon ete, binne of buite, zal tes gon vroage.
Geniet noch va het weekend hé hosh en davang!
Joa, davang zit oep 't feest, ich zou oech noch ens noar en feest wille goan, ma ja, kleine familie, gin trouwers, gin communicanten.
Joa hosh, die parasol, da was e koopke, heube vandoug al twie kere buite gegete.
Het trekt hier nu toe, moar der is van den helen dag gin wiend gewest.
Alei, wieral teed oem te gon ete, binne of buite, zal tes gon vroage.
Geniet noch va het weekend hé hosh en davang!
-
leah ,gin feestjies ,zeg je?
ier emme ook ginne wé
en ik zitten gerne in ne feeste..danksen gerne
jet ne goeie kope gedoon mé je parasol,k'zien echt blie.
verleden weke zoterdag zate'k bie m'n zeune en schone dochtere..lekker in de nof oender den ofdak van tuun uus..echt gezellig en goed geten ...t'was barbecue lekker
oeie das hier raar wir buten
me gon regen kriegen pfffffffff?
leach ,davang smakelik eten vandenoenend wé
ier emme ook ginne wé
jet ne goeie kope gedoon mé je parasol,k'zien echt blie.
verleden weke zoterdag zate'k bie m'n zeune en schone dochtere..lekker in de nof oender den ofdak van tuun uus..echt gezellig en goed geten ...t'was barbecue lekker
oeie das hier raar wir buten
leach ,davang smakelik eten vandenoenend wé
-
Gast
Joa hosh, gistere heube we buite gegete, da is zoe plezaaant.
Het het heeje gister ouvend ferm geregend. Noa ist droog ma bewolkt.
Davang zal wel me en indigeste in zen bed ligge, denk dje da oech ni hosh?
Doughter got vandoug noar ne juweleverkoop, disse ouvend komt ze noar hier.
Ich gon noa de middag koartjes make en we gon rummikub spele, ich wil es winne moar het lukt mich ni as ich tege menne maaaaaan speel!
Ich dans oech gjan mor woar kunde as ouder wordende mins noch gon danse? Va da laweitmuziek moet ich ni heube, och ja, de wereld draait oem de joenge minse hé.
Fijne zondoug gewens hosh en davang en oech an de echtgenotes.
Het het heeje gister ouvend ferm geregend. Noa ist droog ma bewolkt.
Davang zal wel me en indigeste in zen bed ligge, denk dje da oech ni hosh?
Doughter got vandoug noar ne juweleverkoop, disse ouvend komt ze noar hier.
Ich gon noa de middag koartjes make en we gon rummikub spele, ich wil es winne moar het lukt mich ni as ich tege menne maaaaaan speel!
Ich dans oech gjan mor woar kunde as ouder wordende mins noch gon danse? Va da laweitmuziek moet ich ni heube, och ja, de wereld draait oem de joenge minse hé.
Fijne zondoug gewens hosh en davang en oech an de echtgenotes.
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Mor Leah toch, 'n indigeste
nee zekerst nie , keten nooit niemé vele, mor twos echt lekkre en nie zwoar voe de mage..
Ken gevoetbolt, mè boge en piele geschot'n, voetboltafle gespeelt, en gekutuit oast nie gelov'n...mè me vrouwe inne spriengkasteel gelegen...de kleenkindjes werden zot en an vré vele leute...
Uze jonges kosten undre nogen nie gelov'n...
Wen wok vele sanse get hoske, olles is kun droge deurgaen, wen zelfs vandaege olles were kun ofbrek'n zondre ne spetre waetre, wan zuste gedaen en tbegost te dundren en te bliksem, ken niemé moet'n waetre geven an uzze bloemtje en gespling(grasplein)...te koste nie betre gaen...
wel is me vrouwtje ziek gelik ne nont(hond), ze niest en oest, eur neuze lopt gelik e kraene ...
Ken gevoetbolt, mè boge en piele geschot'n, voetboltafle gespeelt, en gekutuit oast nie gelov'n...mè me vrouwe inne spriengkasteel gelegen...de kleenkindjes werden zot en an vré vele leute...
Uze jonges kosten undre nogen nie gelov'n...
Wen wok vele sanse get hoske, olles is kun droge deurgaen, wen zelfs vandaege olles were kun ofbrek'n zondre ne spetre waetre, wan zuste gedaen en tbegost te dundren en te bliksem, ken niemé moet'n waetre geven an uzze bloemtje en gespling(grasplein)...te koste nie betre gaen...
wel is me vrouwtje ziek gelik ne nont(hond), ze niest en oest, eur neuze lopt gelik e kraene ...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Sorry veur men afwezigheid moar k zit in en veul te drukke week, straks nog effe noar den dentiest en daaaan weurd het kalmer.
Is ur vrouw al geneze davang? Ge zod heeje wel ziek worde me zoe en vochtig wier, en al die regen.
Het het be oech (bij u) nog ni binne geregend davang? Ich ben content da ich op het derde verdiep woon!
Wa betekent gekutuit davang?
En soame in t springkasteel gelege, wel, wel, doar kunde oech ne ferme kaaaaaaa (verkoudheid) in oep doen zur davang menneke.
Dje zeed noch ne sportieve gast, voetbal, tafelvoetbal, alé veurruit, achteruit!
hosh, zeed dje ons wieral vergete?? oe ist?
Noch ne schoenen achternoen en ouvend gewens hé, ich gon iet ete en daaaaaan noar menier den dentiest.
Is ur vrouw al geneze davang? Ge zod heeje wel ziek worde me zoe en vochtig wier, en al die regen.
Het het be oech (bij u) nog ni binne geregend davang? Ich ben content da ich op het derde verdiep woon!
Wa betekent gekutuit davang?
En soame in t springkasteel gelege, wel, wel, doar kunde oech ne ferme kaaaaaaa (verkoudheid) in oep doen zur davang menneke.
Dje zeed noch ne sportieve gast, voetbal, tafelvoetbal, alé veurruit, achteruit!
hosh, zeed dje ons wieral vergete?? oe ist?
Noch ne schoenen achternoen en ouvend gewens hé, ich gon iet ete en daaaaaan noar menier den dentiest.
-
baneink leah'mor ik zien ant t'werken bie m'n schoonbroer 'z'n zeune.
Jen je huis gekocht en noenkel helpt e😀 schiderwerk'plafongs'muren'laminaat leggen.
Tja' ik kennen do vele van die doe ik dat.
T'is do heel vil werk(4 kamers) schilderen 'en ton nog in laminaat leggen pffff.
Ja Da tot toch je weke of 3deuren zullen.
Dus niet panikeren'ik vergeten blender nie😉
Jen je huis gekocht en noenkel helpt e😀 schiderwerk'plafongs'muren'laminaat leggen.
Tja' ik kennen do vele van die doe ik dat.
T'is do heel vil werk(4 kamers) schilderen 'en ton nog in laminaat leggen pffff.
Ja Da tot toch je weke of 3deuren zullen.
Dus niet panikeren'ik vergeten blender nie😉
-
Vertaling "gekutuit" = je kan het ...
Vandaege is ze e stik betre leah, tis gelik dajje zei, twere doetre vele an, tis van daege juste 4 daeg'n geleen dawwe nog e ké de zunne en gezien, en dadde tussen mei en juni...
Ok moet'n kom elpen hosh
ge moe mor roep'n é, ke spring subiet in miene vliegre zulle...
Ken eigelik zelfe nog vele te doen vor dawwe up reis zien...

Vandaege is ze e stik betre leah, tis gelik dajje zei, twere doetre vele an, tis van daege juste 4 daeg'n geleen dawwe nog e ké de zunne en gezien, en dadde tussen mei en juni...
Ok moet'n kom elpen hosh
Ken eigelik zelfe nog vele te doen vor dawwe up reis zien...
-
Gast
Das goet zur hosh, noa ben ich wier gerust sé!
In Wes-Vlaanders zen ze oech me ne baksteen in de moag gebore!
Joa, davang, de lugt is van beton, da veng (vind) ich eg ni oangenoam, zoe grees (grijs), zoe grauw!
Noar waar got de reis dit joar? Ver weg?
Ich bleef thuis, de kat kan ni zoe goet tege veranderingen, hij krijgt daaaan hertkloppinge.
Men daughter vertrikt meurge veur 4 doage noa Keulen, ze gon der veul sauna doen, der is daar ne hiele grote sauna.
Goet da ur vrouwke oan de bieterende hand is davang!
Alei, ich gon wa poetse, ich wens oeglies (jullie) al e schoun weekend, hopelek komt de zon er de volgende douge toch door...
Groetjes,
In Wes-Vlaanders zen ze oech me ne baksteen in de moag gebore!
Joa, davang, de lugt is van beton, da veng (vind) ich eg ni oangenoam, zoe grees (grijs), zoe grauw!
Noar waar got de reis dit joar? Ver weg?
Ich bleef thuis, de kat kan ni zoe goet tege veranderingen, hij krijgt daaaan hertkloppinge.
Men daughter vertrikt meurge veur 4 doage noa Keulen, ze gon der veul sauna doen, der is daar ne hiele grote sauna.
Goet da ur vrouwke oan de bieterende hand is davang!
Alei, ich gon wa poetse, ich wens oeglies (jullie) al e schoun weekend, hopelek komt de zon er de volgende douge toch door...
Groetjes,
-
dag leah en davang,ne schone zundagnuchtend gewenst
wa is ter ier gebeurd dé? k'lezen mien bericht van ier boven ,en das helegangste veranderd
ze steken wa uut zulle met te werken an seniorennet
heel die tekst was 100% juuste geschreven?EN NU STOOT DA VUL Mé DANDERE WOORDEN EN FOUTEN
me doen heel goed ons beste in die nieuwbouw ,olle flafongs zie'n ofgevreven,ton in groendverve,en de dag nodien in witte latex..pffff amai lere ip ,lere of(ladder op, ladder af) kregen der un stieve van
nekke bedoele'k. vanaf morgend of overmorgend ..gok beginnen laminaat leggen ,in de 4 kamers.os da gedoon is..kunnen ze ol under bedde ver uzen no huntere
mo ton is ter nog vil werk beneen
gelukkig komt ter un moot die vloer leggen beneen in de livieng en de garage.
ton moe(k nog de terrasse maken ,bekistienge,en betong derin. ja ken oltied in de beton gewerkt..dus das ne fluitje van een cent
dus nie oengerust zien ,dak ier weinig te zien gon zien,mo k'gon me beste doen oké?
wa is ter ier gebeurd dé? k'lezen mien bericht van ier boven ,en das helegangste veranderd
me doen heel goed ons beste in die nieuwbouw ,olle flafongs zie'n ofgevreven,ton in groendverve,en de dag nodien in witte latex..pffff amai lere ip ,lere of(ladder op, ladder af) kregen der un stieve van
ton moe(k nog de terrasse maken ,bekistienge,en betong derin. ja ken oltied in de beton gewerkt..dus das ne fluitje van een cent
dus nie oengerust zien ,dak ier weinig te zien gon zien,mo k'gon me beste doen oké?
-
Gast
hosh
Ich begreep oech zur. We zulle iest (eerst) doen wa moet gedoan worde. Ich ben de ieste 4 douge van de wiek oech ni veul in me kot, beloofd en drukke wiek te worde.
Heube ze an ur tekst gerommeld, da mag ni hé, zoe moete ze ni beginne.
Alei, heere, noch noa Witse kijke en daaaan menne tram in, moet vroeg op meurge.
Prettige werkwiek gewens, oech an davang!
Groetjes,
Ich begreep oech zur. We zulle iest (eerst) doen wa moet gedoan worde. Ich ben de ieste 4 douge van de wiek oech ni veul in me kot, beloofd en drukke wiek te worde.
Heube ze an ur tekst gerommeld, da mag ni hé, zoe moete ze ni beginne.
Alei, heere, noch noa Witse kijke en daaaan menne tram in, moet vroeg op meurge.
Prettige werkwiek gewens, oech an davang!
Groetjes,
-
Ke zien dawwe ollemoale us werk en...Leah krupt verzekers van te nachten ol in eure tram...
Hosh...makt dajje nie in joene beton volt é...
Wiedre en vandoage begun mè schildren...we zuln zekers vele sanse en, vanachtrenoene is olles dawe geschildert en ol kun drog'n...en korent(hoort het) in de verte dundren(donderen)...

Hosh...makt dajje nie in joene beton volt é...
Wiedre en vandoage begun mè schildren...we zuln zekers vele sanse en, vanachtrenoene is olles dawe geschildert en ol kun drog'n...en korent(hoort het) in de verte dundren(donderen)...
-
Gast
Heyyy davang,
Meurge noch druk en daaaaan keert de rust en bietje weer.
Gistere met vriende noar ne bbq gewest, ne maat zen huis stond oender woater toen 'm thuis kwam, hij had noch kunne kuise tot 22u.
Ben ich blij da ich 3 hoog woon, nooit gene schrik moete heube oem woater binne te kreege.
Das plezaaaant da ur schilderwerk zoe rap dreug is, 't zal schoun weure be oech.
Hosh, werkt ni té hard be dit hete weer, we zen gien 25 ne meer.
Alei, sloptwel hé manne en noch zonnige douge gewens, liefs zonder regen!
Meurge noch druk en daaaaan keert de rust en bietje weer.
Gistere met vriende noar ne bbq gewest, ne maat zen huis stond oender woater toen 'm thuis kwam, hij had noch kunne kuise tot 22u.
Ben ich blij da ich 3 hoog woon, nooit gene schrik moete heube oem woater binne te kreege.
Das plezaaaant da ur schilderwerk zoe rap dreug is, 't zal schoun weure be oech.
Hosh, werkt ni té hard be dit hete weer, we zen gien 25 ne meer.
Alei, sloptwel hé manne en noch zonnige douge gewens, liefs zonder regen!
-
kiekt ne ké wien da ter ier is?
jaja ikke
ol de plafongs ,meuren ,laminaat is ollemolle gedoon,pffffffffff
kworen de preute of zulle( ik was de op) morgend komt ter ne moot ,die de vloer go leggen benéen in de living en de garage..je got vor un tied zoete zie'n zulle
amai de vloer ligt vil te lege ,of de deuren en de chambrangs (plinten) zie'n te kléene gemakt
,k'geleuven da olles gedoon is geweest dur van die polen!
slichte ofwerkienge
(slechte afwerking. mo da zie'n mien zorgen nie,t'is under uus é
m'n schoonzustere is nu bezig mé papier an de meuren te plakken boven ,dus ter moeten 4 kamers gedoon worden
ol de plafongs ,meuren ,laminaat is ollemolle gedoon,pffffffffff
kworen de preute of zulle( ik was de op) morgend komt ter ne moot ,die de vloer go leggen benéen in de living en de garage..je got vor un tied zoete zie'n zulle
slichte ofwerkienge
m'n schoonzustere is nu bezig mé papier an de meuren te plakken boven ,dus ter moeten 4 kamers gedoon worden