gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48
zopas bericht gekregen van dierenarts dat daisy aan een baxter ligt wanneer ze terug weet het niet .Afwachten nu met de medicijnen ze heeftPancreatitis.Buiten k gezwel dat ze verleden week weggenomen hebben .Daarna zal ze eendieet moeten hebben .Nog maar meer zorgen erover groetje
-
daisy is terug thuis heb eens goed mijn gedacht in een mail gezet dat de euros hier niet aan de bomen groeien.Ze dachten haarnog tot maandag of dinsdag te houden .Ze moet aangepaste voeding eten alsook met demorgen een medicijn nemen .Hij had de zak met korrels bij dat ze haar gegeven hebben .Volgens hem moet ik heidi ook het zelfde voeding geven .Genezen kan ze niet meer maar moet ook spanning vermijden en vooral geen vreemde binnen laten want dat veroorzaak volgenshem ook spanningmee .En de laatste tijd is het hier een duivenkot met zoveel verschillende personen voor hulp .Dus moet ik nu ook zorgen dat er 1 en dezelfde altijd inplaats van dan die ,dan weer een ander.Heb iets minderbetaalt omdat ik niet genoeg geld had .Ik hoop dat ze nu zo gaat blijven voor een tijdje .Ik geef wel niet graag korrels van voeding aan hen .Af en toe mag ik een stukje kip dat afgekookt is geven ook had hij ander voeding bij in potjes daar moest ik een week mee toekomen .Nu afwachten of ze het willen eten .Hij vond daisy een creme van een hond .nu lig ze in dromenland en heidi die maakte vreugde sprongen als daisy binnen kwam.
-

gisteren en daarjuist terug wilde ik potje met korrels neer zetten .Wat doet dat kleine duiveltje ze slaagt dat potje uit mijn handen zodat het overal op degrond lag .Daisy of heidi willen er niet van eten ondanks heidi hier nu lastig rond loopt .Die gaat altijd naar frigo of diepvries op deze manier wil ze iets duidelijk maken .Dan zeggen sommige stom beest ,ze kunnen niet praten maar laten zien wat ze bedoelen.Daisy dieligt nu buiten wel in de schaduw .Die is er van het genieten regelmatig komt ze wel af om gestreeld te worden .Ik ga nu me ook buiten zetten in de schaduw ver weg van dat geel bolleke geniet maar van deze dag groetje
-

vandaag kip gekookt in plaats van die dieetkorrels .Heb ze nu pas voor de tweede keer eten gegeven .En de kleinste huppelt hier weer gelukkig rond .Daisy dat is iets anders ze heeft toch een beetje van de kip geeten .ik hoop dat ze nog eventjes bij mij mag houden maar heb er toch weinig hoop op .Afwachten en zien hoe ze dag per dag gaat zijn meer kan ik niet doen .Heidi blijft wel op afstand van daisy maar houd haar wel in oog want heidi komt naar mij als daisy iets aan doen is .Heb alenkele buren over de vloer gekregen om te zien hoe het met daisy was .Nu een stukje eten en hopen dat er straks geen onweer ga komen .Het is eindelijk al te warm voor mij buiten maar heb naar het wielrennen gekeken met de twee bij mij .groetje
-

ik weet het goed genoeg dat ik daisy niet lang bijmij zal hebben.Had ik dit 14 dagen geleden geweten dat ze pancreasontsteking had .Dan had ik die operatieook niet laten doen klink misschien hard omdat ik dat hier schrijf .Maar nu zal ik ze verzorgen tot ze niet meer kan of als ze teveel pijn heb .Heb alles opgezocht op pc weet dus waar ik voor sta en ja spijtig zal heidi dan alleen blijven maar een pup van hondkomt er niet meer .Misschien als heidi te hard treurt een oudere hond .Maar dat zal ik zien als de tijd daarvoor is.Zal haar terug haar gewoon eten geven want nu stink ze niet meer tegenover die korrels dat ze geeten had bij de dierenarts .Ga die korrels weg doen je weet niet juist wat er allemaal in zit in die droge korrels .Heb al 30 jaar honden op die manier groot gebracht zonder die droge korrels of dergelijke .Bij mijn grootouders kregen de honden de overschot van tafel .Nu bestaat er enorm veel voeding voor honden.Ze krijgen hier niks van tafel maar mager vlees Zoals gisteren kip gekookt in kleine stukjes gesneden niet veel en een drie keer per dag .Maar ja nu zelf een stukje gaan eten groetje en geniet van jullie dag
-

ben blij dat ik over geschakeld ben op u gewone eten .Heidi die is weer een dikke kleine kapoen .Daisy ja daar moet ik niet teveel meer van verwachten denk ik zo .Maar heidi gaat er nu toch al korter bij en hou ze in oog .Ga daisy buiten ga heidi mee .Ik heb weer naar de koers gekeken meer voor zicht wel nu word het hier weer donker denk dat ze hierboven iedere dag ruzie maken dat het daar door komt dat er zoveel lawaai met soms lichtspel is Ik heb me wijselijk binnen gehouden want ik heb geen zin om een zware hoofdpijnaanval te krijgen .Nu een stukje eten en we zien wel wat de avond brengt groetje
-

wat daisy betreft ja niet al te best Moet een paar keren per nacht opstaan om haar buiten te laten .Doordat ze veel drink maar ja afwachten en hopen dat ik ze nog even kan bij houden .Als ze pijn heeft of terug achteruit ga zal ik van mijn hart een steen moeten maken .Erg voor heidi en mij maar het zal dan niet anders gaan.Gisteren is de poetsdienst geweest dus is het terug netjes vandaag komt de huisarts .geniet van deze dag nog maar groetje