kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang

10 jun 2016, 21:32

Ola ola...die dutsjes van Pol'n, nie blameren é... :roll: ke zoen kun boek'n schrieven ovre Pol'n...jeet groot geliek zulle hosh, ge moe e ké kieken me wuk allaam sommige ant werk zien... :roll: :lol:

Is je schozustre meschien in de politiek...??? :o
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

11 jun 2016, 15:18

Hela heere,

Ich heub anderhalven dag gesloape, amaaai, was ich muuug!
Heub donderdag veur de noen en cyste loate wegdoen an men vinger, menne arm het 5 uur gesloupe en ich noch veul langer.
Ma tis goet gegoan, niks last, niks peen. Moet wel 2 wieke geduld heube, mag ni in water kome me men hand, da's pas moeilek.
Me ventjen het alles al gekuist, ben m hiel dankboar.

Hoe staat het met de werke hosh en davang?

Heeje in de buurt werke oech veul polen, zen ni zoe n vriendelekke minse hé, nogal nors veng ich.

Alei heere, dag 2 is oech al bekan (bijna) vorbei, niks doen, das toch eg niks veur mich zur!

Plezaaaant weekend gewens, als 't kan zonder regen!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 jun 2016, 11:42

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

hoshi de klusser :D
n' ké tonen ,wa dak ol ollemolle gedoon en olene! :wink:
das nog nie olles wé,ter is nog vele die gedoon is ..mo kannen ier moeilik
ol die foto's zetten é :)
davang ok moeten alpen bie joen ,je moe mor spreken zulle :lol:
leah is je dochtere ol were van ur reeze? en eet ze ne cadootje mee voe papa,want t'is vandage ..VODERKESDAG :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

12 jun 2016, 14:15

Amaaiiiiii hosh, der komt schot in het huis, da begint er schoun uit te zien, schoune laminaat oech!

Doughter is just heeje gewest, de papa het tickets gekrege veur en oeptrede van soulsister, die manne heurt em gjan zinge!

Alei, dag 3 is oech al goet gevorderd, noch 11 douge en ich kan wier plonsen, wasse en plasse....

davang en hosh, geniet noch van disse namiddag en ouvend, ginne regen, da valt mee!

Groetjessss,

davang

13 jun 2016, 19:24

Ewwel hosh te zietre ollemoale propre gedaen ut, ken dawok ol gedaen, juste plaestren lukt me nie goei, mor allé, ke trekken oltiet miene plan wel,ken stief vele geleert van me schonvadre, die koste olles...

Neije, ge moe nie kom , doe mor joe werk, schildren kun we nie , twere is nie te betrouw'n, en drebie, ke meugen nie schildren van me keppe, zuste mor ofvrieven en de boel were zetten of upkuisen...

Ken dervan genoten zulle leah, gistren zien ze ollemaele gekom vo tavend eten, zan wel e kadootje mé vo vadertjesdag...
ke wos blie danze vandage noar schole moesten, ze woaren antieden(optijd) naer us... :roll: :wink: :lol:
Gast

13 jun 2016, 20:18

Davang

Ich begreep oech, kindere zorge veur veul drukte.

Wa het dje allemoal gekrege veur Vaderdag?? :oops:

Het wier valt tege hé, zoe veul rege dat er wier gevalle is, de zoumer got vorbei en mer gin zon te zien.

Seffens voetbal, menne maaaan zit al in zenne zetel..... :)

Got djie oech kieke?

Slukes hé!

hoshinkido

14 jun 2016, 10:43

Afbeelding

goeiemorgen leah & davang :D

ik ken voderdag gevierd wé..men gon eten ,en ken van me zeune ne fles wiskey gekregen ,ik drienken soms ne ké un glozetjie wiskey
mo wal schotse..en van de beste.
ja onze belgen :oops: :oops: sukkeloors ,d'ollanders lachen nu mé ons...en terechte,kaan beter nor un schone fielm gekeken :?
davang ik kanne'd mo voren stallen é,ik elpen gerne menschen. :D
alé heel den boven is gedoon..plinten angen dertegen,en papier angt ook an de mur.
voe mien part maggen ze veruzen ,mo ik gon nietend in mien notto steken zulle..ze moen mor un veruuswagen euren. van t'is van oostkamp no st- kruis 8O en de nafte got vil geld :wink:
Gast

14 jun 2016, 15:35

Hey hosh,

Ben just es gon wandele moar t werd wieral zoe donker, durfde ni ver te goan.
As da wier zoe bleft, dan zal ich es in staking gon sé!

"Onze Belgen" hosh!!!

Mertens, Debruyne, Vertonghen, Vermaelen, heub ich ze allemoal?
Courtois ben ich vergete!

11 overbetaalde vedetten ma gin ploeg, zelfs menne maaaan zei da en dieje weet toch zoe ongevier alles euver voetbal... :lol:

Schoun huis hosh, eg waar.

Straks komt men doughter..... :D

Alei, den hoeveulsten doug ben ich al, effe telle!

De 5de, noch 9 douge te goan.

Toedeloeeeeee

hoshinkido

14 jun 2016, 15:59

nog 9 dagen te goon leah?? :roll: :? gojje ip reeze messchien? :lol:
ja t'is ier ook zo'n wir bie ons zulle,regen ,droge,regen ,droge en were regen.ze spelen ier mé onze voeten boven :lol:

ja t'is ne schoon uus leah ..t'is nieuwbouw! :wink:
da zie'n ollemolle sociale woningen ,die vivendo verkoopt ,dus niet huren..ze hebben er 29 gebouwd in die wijk,niet veraf van waar ik woon :D ik persoonlijk zou er geen moeten hebben pffffffffff echt slechte afwerking..zowel de deurstijlen ,en de plinten van de deuren zijn pover gedaan :? er is het een en ander fout gedaan ,ik zie dat allemaal..
omdat ik 33jaar in de bouw gewerkt heb,en veel stielmannen tegengekomen heb al die jaren,zodoende ,heb ik destijds advies gevraagd,hoe dit zelf te doen :wink: ik steelde met mijn ogen ,en als je nooit iets probeerd ...dan kun je het nooit weten hé :wink:
maar ik kan veel zelf..ook mijn zoon is zo iemand.
Gast

16 jun 2016, 10:39

Neije hosh, ich gon ni oep reis.

Als je mijn berichtje van 11 juni leest dan weet je waarom ik aftel.

Fijne dag gewenst!

hoshinkido

16 jun 2016, 11:11

goeiemorgen leah,en davang :D
ja leah ,nu wete'k worom dajje ofteld :wink: :D

das mejje nand die gopererd is é :wink: zekers nie vroeger in woter zitten zulle!
ik ken besloten om van heel de weke ,niks te doen van werk huntere in da d'uus(huis) derbie ,schilderwerk is zovele of gedoon...de reste kunnen ze zalve doen ,onze der inweunen...ken vandenuchtend in ne rapte,gon loeren ottter twieén (of er iemand) was..jaja m'n schoonbroere was do..
je ka tjie do euk niks mé doen vorlopig...ken me zere gedrooid ,en were weggereén ,kaan gin hoeste voe binnen te goon. :?
Gast

16 jun 2016, 16:54

Joa hosh, ich mag noch 1 week ni me men hand in water kome!!

Ge het hard gewerk in da huis, rust nu mer wa uit.

Heeje zen ze just kome kijke oem watermeters te plaatse, mits wa kapwerk got da wel lukke.

Oe ist me ur vrouwke hosh?

Alei, seffens noch wa koke, gon spaghetti moake...

Groetjens,

hoshinkido

16 jun 2016, 18:01

olles is goed mem me vrouwe leah :)
Ze klaagt zie toch nie :lol:
Smakelijk eten ook voe davang.....ik ken ol gewoon😉

davang

16 jun 2016, 20:56

Kom wok nog eké me neuze toon, geet ferme geliek hosh , ge moe e bitje vor je zelve zorg'n...je leeft mor ene ké... :wink:

Dadde is vreet ambetant é ojje mor ene nand kunt gebruik'n é leah, allé nie lik dattet zoe moet'n, ken dadde wok tegen gekom okke mien schoure en laeten opreren.

Me zeune die zien normens é gebroken, begunt in te zien da ie ze werk niemé zal kun doen, je zit wel dre wel mé in...ja nu zukke goe werk en stief dichte bie de deure...tis pertank gene plantrekker, controie...
Jee wel sjanse datie wok goe kan werk'n mè olles die te moaken eet mè pc en zukke ding, wok ze plan kut trekken mè bero werk, mor gauw, te zal nie gemaklik zien zulle...
Gast

18 jun 2016, 20:25

Dag heere,

Davang, uwe zoon got zeker geschikt werk vinde na zen revalidatie, mokt u mer ni te vuil zorge.

Ik ben doughter gezelschap gon houde, ze is en bitje ziek, keelpeen en zoe.

Het got wermer weurde zei Frank, het wordt tijd, ma nen egte schone zomer verwach ich toch ni mer.

Davang en gij oech hosh, ich wens jullie veur meurge nen hiele zonnige zondoug toe.

Groetjes,