Jobs - Jobs - Jobs
-
dejules
Hebt ge U al afgevraagd waarom er zoveel zieken zijn?MichelN schreef:Ooit al eens afgevraagd naar de reden van die schorsingen?dejules schreef:Vorig jaar werden 77.000 werklozen geschorst.
Voor 2016 heeft de N-VA de lat op 120.000 gelegd.
Ook komt er een heksenjacht op langdurige zieken.
Dit land telt 374.000(!) langdurig zieken, dat is een stijging van 64% t.o.v. tien jaar geleden, tussen 2014 en '15 bedroeg de stijging 8% op een jaar tijd. Dat kost de ziekteverzekering 5 miljard per jaar.
Als ge 2 miljoen mensen moet onderhouden die hun inkomen krijgen uit de schatkist, 2.2 miljoen gepensioneerden waarvan 600.000 met een pensioen dat gemiddeld 2.3 keer hoger is dan het uwe, 1.3 miljoen werklozen, honderdduizenden die niet konden/mochten wachten tot hun 65ste om met pensioen te gaan, etc dan weet je dat je meer dan de helft van uw loon moet afstaan om die mensen te onderhouden en dat uw werkgever ook nog een pak belastingen moet betalen.
Om dat te compenseren moet je heel produktief zijn en kan elke dag uw laatste zijn. Dat maakt ziek!!!
-
dejules
De bedrijfskavels gelegen in KMO-zone De Weven, die door de stad werd ontwikkeld, werden op een klein jaar allemaal verkocht. Het nieuwe bedrijvenpark is goed voor 13 bedrijven en geeft een gepaste huisvesting aan één bestaand bedrijf FOETS NV. De netto oppervlakte die verkocht werd bedraagt 5,5 hectare. Alles samen is de ontwikkeling goed voor 140 jobs , een mix van bestaande jobs en nieuwe aanwervingen omwille van de groeikansen die een nieuwe locatie biedt voor bedrijven.Wil. schreef:KMO-zone De Weven was op 1j. tijd uitverkocht
http://www.tvl.be/nieuws/werkloosheid-b ... elde-30520
http://www.beringen.be/nl/press/record/ ... delde.html
Het betreft zone-vreemde bedrijven die verplicht werden om naar deze kmo-zone te verhuizen. Het stikt daar van de Turkse carrosseriebedrijfjes waar de Belgische staat niets aan verdient en die uw "uitgesteld loon" niet zullen financieren. Als ze ooit de "witte kassa" moeten verplichten dan gaan die bedrijfjes ondergronds.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??
Je hebt de rest van het stuk toch beluisterd? Ik heb de andere groeifactoren niet eens vermeld.
Je reactie verandert niks aan de feiten. 7.5% van de Limburgers is werkloos. De anderen gaan mijn pensioen blijven betalen.
Je hebt de rest van het stuk toch beluisterd? Ik heb de andere groeifactoren niet eens vermeld.
Je reactie verandert niks aan de feiten. 7.5% van de Limburgers is werkloos. De anderen gaan mijn pensioen blijven betalen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Als we die 7.5% eens verstoppen in de ambtenarij, dan is de werkloosheid opgelost EN die betalen ook belastingen en zo kan men uw "uitgesteld loon" betalen, toch?Wil. schreef:Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??![]()
-
dejules
Nee mijnheer, Porsche is verhuisd van Geel naar Beringen omdat ze daar minder gemeentebelastingen moeten betalen. Dit is geen bijkomende tewerkstelling.Wil. schreef:Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??![]()
ps Porsche heeft mensen moeten afdanken omdat de economie het zo goed doet!!
-
Het Guinnessboek wenkt. De hoeveelheid misinformatie die jij hier rondstrooit begint epische proporties aan te nemen.dejules schreef:Nee mijnheer, Porsche is verhuisd van Geel naar Beringen omdat ze daar minder gemeentebelastingen moeten betalen. Dit is geen bijkomende tewerkstelling.Wil. schreef:Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??![]()
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/artic ... eken.dhtmlDat was in 2014 en vorig jaar ging het verder in die trant:

Bron: http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... eel__.html

dejules
Mijnheer, ik heb het over de Porsche dealer die van Geel naar Beringen verhuisde maar dat wist U ongetwijfeld!Wil. schreef:Het Guinnessboek wenkt. De hoeveelheid misinformatie die jij hier rondstrooit begint epische proporties aan te nemen.dejules schreef:Nee mijnheer, Porsche is verhuisd van Geel naar Beringen omdat ze daar minder gemeentebelastingen moeten betalen. Dit is geen bijkomende tewerkstelling.Wil. schreef:Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??![]()
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/artic ... eken.dhtml
Dat was in 2014 en vorig jaar ging het verder in die trant:
-
dejules
Het enige dat groeit is de ambtenarij : vanaf 1997 tot heden 450.000 mensen!!Wil. schreef: Ik heb de andere groeifactoren niet eens vermeld.
In de privé is er maar 1 sector met serieuze groei nl de outplacement-sector die ontslagen mensen begeleid naar onbestaande jobs.
U als statutair had ongetwijfeld geen contact met dat "soort" mensen!
-
Gast
En naar waar gingen al die nieuwe Porsches , naar China of naar het verarmende Vlaanderen ?Wil. schreef:Het Guinnessboek wenkt. De hoeveelheid misinformatie die jij hier rondstrooit begint epische proporties aan te nemen.dejules schreef:Nee mijnheer, Porsche is verhuisd van Geel naar Beringen omdat ze daar minder gemeentebelastingen moeten betalen. Dit is geen bijkomende tewerkstelling.Wil. schreef:Porsche, een zonevreemd bedrijf dat verplicht werd te verhuizen naar De Weven??![]()
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/927/Auto/artic ... eken.dhtml
Dat was in 2014 en vorig jaar ging het verder in die trant:
-
Je schreef dat Porsche mensen heeft moeten afdanken. Dat is onjuist. En mijn cijfers bewijzen dat.dejules schreef: Mijnheer, ik heb het over de Porsche dealer die van Geel naar Beringen verhuisde maar dat wist U ongetwijfeld!
Jouw postings zijn zelden betrouwbaar. Halve leugens zijn je favoriete wapen om je doel te bereiken. Veelal is het zoooo gemakkelijk om je ballonnetje te doorprikken en dat zint je blijkbaar niet.

dejules
Gij hebt nog nooit 1 ballonnetje van mij doorprikt.Wil. schreef:Je schreef dat Porsche mensen heeft moeten afdanken. Dat is onjuist. En mijn cijfers bewijzen dat.dejules schreef: Mijnheer, ik heb het over de Porsche dealer die van Geel naar Beringen verhuisde maar dat wist U ongetwijfeld!
Jouw postings zijn zelden betrouwbaar. Halve leugens zijn je favoriete wapen om je doel te bereiken. Veelal is het zoooo gemakkelijk om je ballonnetje te doorprikken en dat zint je blijkbaar niet.
Ik denkt dat uw "uitgesteld loon" binnenkort doorprikt wordt!
-
Tesla’s Model 3 Could Destroy Elon Musk’s CompanyThe Spirit of Flanders schreef: Ik ken al minstens twee "vemogenden" die de nieuwe Tesla-3 gaan kopen.
It won’t hit the road for two years, it won’t be as cheap as promised, and it will be plagued with problems. Worst of all, the firm may run out of money before the car takes the road.

dejules schreef:Gij hebt nog nooit 1 ballonnetje van mij doorprikt.
Neen? Wat dacht je van de onderstaande uitspraak die je deed en die ik naar het rijk der fabulatie heb verwezen?
Wil. schreef:belgie, grootste toename? Als het gemiddelde meer toeneemt dan 1 individueel land, dan zijn er een aantal die het nog slechter deden.dejules schreef: De staatsschuld van alle eurolanden bij elkaar is in het eerste kwartaal sterker gegroeid dan de economie, en kwam uit op 92,9 procent van het bruto binnenlands product (bbp). Dat is 0,9 procentpunt meer dan eind vorig jaar, meldde statistiekbureau Eurostat woensdag. België kende de sterkste toename van de staatsschuld, met 4,5 procent tot een forse 111 procent van het bbp (447,8 miljard euro).

dejules
België boekt grootste stijging staatsschuld in eurozoneWil. schreef:dejules schreef:Gij hebt nog nooit 1 ballonnetje van mij doorprikt.
Neen? Wat dacht je van de onderstaande uitspraak die je deed en die ik naar het rijk der fabulatie heb verwezen?
Wil. schreef:belgie, grootste toename? Als het gemiddelde meer toeneemt dan 1 individueel land, dan zijn er een aantal die het nog slechter deden.dejules schreef: De staatsschuld van alle eurolanden bij elkaar is in het eerste kwartaal sterker gegroeid dan de economie, en kwam uit op 92,9 procent van het bruto binnenlands product (bbp). Dat is 0,9 procentpunt meer dan eind vorig jaar, meldde statistiekbureau Eurostat woensdag. België kende de sterkste toename van de staatsschuld, met 4,5 procent tot een forse 111 procent van het bbp (447,8 miljard euro).
http://www.tijd.be/politiek_economie/be ... .art?ckc=1
-
Lees het ganse artikel en dan zul je merken dat het uitpikken van het eerste kwartaal een zinloze oefening is.
Vorige week was blijkbaar ook een slechte week voor de overheidsschuld. Vooral woensdag. De namiddag dan.
Enkele lijntjes lager staat het al:
"Maar er zijn in de eurozone zeven landen waar de overheidsschuld het jongste jaar meer groeide dan in België."
Vorige week was blijkbaar ook een slechte week voor de overheidsschuld. Vooral woensdag. De namiddag dan.
Enkele lijntjes lager staat het al:
"Maar er zijn in de eurozone zeven landen waar de overheidsschuld het jongste jaar meer groeide dan in België."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.