Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

09 apr 2016, 13:30

natuurlijk :lol:

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

26 jun 2016, 14:29

Afbeelding

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

27 jun 2016, 18:11

koprol ?

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

28 jun 2016, 09:23

nee lotte, wel mooie poging :wink:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

29 jun 2016, 16:44

dakparking? (dakparkeerder?)

(lijkt alsof hij op het dak, zijn dak dan hier parkeert)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

29 jun 2016, 20:56

nee cherie de wagen is niet geparkeerd, hij stond oorspronkelijk hier Afbeeldingmaar er liep helaas wat fout

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

30 jun 2016, 09:20

afvalbak, (bak=syn.auto) afvalwagen? (is van de camion gevallen)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

30 jun 2016, 13:15

toch niet cherie
je ziet de wagen in 2 toestanden
de eerste vòòr de buiteling
de tweede erna, deze is belangrijk :wink:

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

30 jun 2016, 16:21

schokbreker ?

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

30 jun 2016, 17:07

eerst op die camion, nu er af gevallen, als 'zwerfafval', : is hij nu soms een

zwerfauto? (of algemener: zwerfafval?)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

30 jun 2016, 17:51

nee lotte, nee cherie, nee

ik weet niet of dit toeval is, maar beide fotos zijn genomen in Aalst :lol:

lotte
Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Locatie: Tielt

30 jun 2016, 18:19

na de tip

carnaval ?

car na val

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

30 jun 2016, 19:10

inderdaad lotte, bravo

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

01 jul 2016, 08:56

:D :D :D

eigenlijk zoooo simpel! proficiat Lotte!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

01 jul 2016, 09:28

een verzinsel van een simpele jongen niewaar? :wink: