Fout 0X8007007A
-
MaLoReg
Er is een onbekende fout opgetreden bij het willen verzenden van mails.
(mails blijven in postvak OUT staan).
Hoe voorkom ik deze melding en hoe verzend ik deze mails toch?
Inmiddels heb ik al tweemaal alle aansluitingen uitgetrokken/gewacht/terug ingeplugt maar ik blijf die melding krijgen en ze blijven in OUT staan.
(sorry dat ik deze vraag ik reeds stelde maar de geboden hulp geeft geen resultaat en verdere antwoorden komen er niet)
((Windows Life)
(mails blijven in postvak OUT staan).
Hoe voorkom ik deze melding en hoe verzend ik deze mails toch?
Inmiddels heb ik al tweemaal alle aansluitingen uitgetrokken/gewacht/terug ingeplugt maar ik blijf die melding krijgen en ze blijven in OUT staan.
(sorry dat ik deze vraag ik reeds stelde maar de geboden hulp geeft geen resultaat en verdere antwoorden komen er niet)
((Windows Life)
-
MaLoReg
Weer heel de nacht laptop met stekker uit-geen resultaat-fout blijft staan.
Wat mij wel opviel bij het opstarten, ipv 'zoeken naar mail' stond er nu:
'Album publiceren'.
Dus mijn te verzenden mails staan nog altijd in UIT.
Wat mij wel opviel bij het opstarten, ipv 'zoeken naar mail' stond er nu:
'Album publiceren'.
Dus mijn te verzenden mails staan nog altijd in UIT.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Al eens een poging gedaan om WLM te herstellen ?
Configuratiescherm...programma's en onderdelen.. Windows Essentials selecteren kiezen voor verwijderen/wijzigen en dan kiezen voor Alle Windows Essentials - programma's herstellen

Configuratiescherm...programma's en onderdelen.. Windows Essentials selecteren kiezen voor verwijderen/wijzigen en dan kiezen voor Alle Windows Essentials - programma's herstellen

1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
MaLoReg
Ik heb net uren bij FNAC gezeten. Die hebben heel het systeem van Windows Live Mail omgezet naar dat nieuwe Microsoft systeem.
Ik probeer zo goed mogelijk dar nu aan uit te kunnen. Dat probleem van die foutmelding is nu wel opgelost maar ik mijn binnengekomen mails zie ik nu niet hoe die te openen. Om dus jullie antwoord hier te kunnen lezen
ben ik gewoon op ons forum gaan kijken.
Het is allemaal nu nieuw voor mij - onderaan de balk zie ik ook geen mogelijkheid om mails te openen (het bericht dat ik binnenkreeg van forum heeft nog wel altijd die lijn waar je moet op klikken en dan stond er normaal de uitleg van het forum-nu kun je op die lijn niet klikken want dat geeft geen resultaat.
Het niet kunnen openen van mails zou wel een groot probleem zijn indien het niet van forum kwam. Dus, hoe kan ik mijn mails openen aub?
Ik probeer zo goed mogelijk dar nu aan uit te kunnen. Dat probleem van die foutmelding is nu wel opgelost maar ik mijn binnengekomen mails zie ik nu niet hoe die te openen. Om dus jullie antwoord hier te kunnen lezen
ben ik gewoon op ons forum gaan kijken.
Het is allemaal nu nieuw voor mij - onderaan de balk zie ik ook geen mogelijkheid om mails te openen (het bericht dat ik binnenkreeg van forum heeft nog wel altijd die lijn waar je moet op klikken en dan stond er normaal de uitleg van het forum-nu kun je op die lijn niet klikken want dat geeft geen resultaat.
Het niet kunnen openen van mails zou wel een groot probleem zijn indien het niet van forum kwam. Dus, hoe kan ik mijn mails openen aub?
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Daar kan ik u niet mee helpen, zal voor iemand anders zijn.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
-
MaLoReg
Bedankt Lode. Heb via configuratiescherm Windows Essentials laten herstellen maar ook nadien blijft mijn verzonden post in OUT staan.
'k Ga dit topic laten sluiten aub.
'k Ga dit topic laten sluiten aub.