Onbekende hardware
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Op een laptop Acer met OS Windows 7 Home Premium staat er continu rechts onderaan het symbooltje van een usb aansluiting met vinkje op een ronde groene achtergrond. Je weet wel, het icoontje dat tevoorschijn komt als je bvb. een usb stick in de computer steekt.
Als ik dat aanklik krijg ik volgende melding te zien : open devices and printers - eject WDC WD 2500bevt - 22zct0 ata device
Bij mijn weten is er nog nooit een externe harddisk aan de laptop aangesloten geweest.
Als ik op het bovenvermeld icoontje klik met de bedoeling "eject" te activeren, krijg ik als melding :The device is currently in use. Close any program or windows that might be sing the device and then try again
Als ik dan via >Configuratiescherm naar > Apparaten en Printers ga, krijg ik bijgevoegde afbeelding te zien.

Weet er iemand wat dit betekent aub ?
Als ik dat aanklik krijg ik volgende melding te zien : open devices and printers - eject WDC WD 2500bevt - 22zct0 ata device
Bij mijn weten is er nog nooit een externe harddisk aan de laptop aangesloten geweest.
Als ik op het bovenvermeld icoontje klik met de bedoeling "eject" te activeren, krijg ik als melding :The device is currently in use. Close any program or windows that might be sing the device and then try again
Als ik dan via >Configuratiescherm naar > Apparaten en Printers ga, krijg ik bijgevoegde afbeelding te zien.

Weet er iemand wat dit betekent aub ?
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
Taurusago - Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:40
Heeft in elk geval iets te maken met je Western Digital Corporation harde schijf, ga eens grasduinen op de site van WDC, iets met driver niet in orde misschien!
http://hardwaredata.org/index.php?driver=82847
lees dit artikel er eens op na!
succes
http://hardwaredata.org/index.php?driver=82847
lees dit artikel er eens op na!
succes
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Er is iets fout met een driver van je pc(Gerda-PC). Ga eens naar apparaatbeheer, maak er een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.
Voor de rest niets abnormaals. Het geselecteerde is gewoon je interne harde schijf die als apparaat normaal wordt getoond.
Voor de rest niets abnormaals. Het geselecteerde is gewoon je interne harde schijf die als apparaat normaal wordt getoond.
-
Sorry beste forumleden, maar ik kan door omstandigheden even niet beschikken over de laptop in kwestie. Van zodra ik daar iets kan aan doen, laat ik nieuws weten.klinker schreef:Er is iets fout met een driver van je pc(Gerda-PC). Ga eens naar apparaatbeheer, maak er een screenshot van en plaats het in je volgende antwoord.
... intussen ben ik toch al een en ander te weten gekomen. Via > Configuratie > Apparaten en Printers > Troubleshooting (het betreft een engelstalige Windows 7 versie) krijg ik de melding dat er een driver moet geïnstalleerd worden van de "coprocessor".
Als ik dan de computer zelf een oplossing laat uitwerken (zoeken en in-stalleren van de "missing driver", krijg ik de melding dat het feest niet doorgaat : "searching for the missing coprocessor driver" --> coprocessor doesn't have a driver --> not fixed.
Wat nu ?
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
Zijn er geen forumleden die een betrouwbare site omtent deze zaak kennen ?verhaegen schreef:naar de fabrikant van de laptop surfen en daar support en drivers+fix
gaan zien welk daar allemaal staat
Het betreft een laptop Acer Aspire 7530 met Windows 7 Home Premium SP1 engelstalig.
Bedankt.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
http://www.acer.com/ac/nl/NL/content/drivers

bij applicatie staan der ook nog
chipset is degene die je moet hebben
maar het zou aan de instellingen van uw bios kunnen liggen ook
bij applicatie staan der ook nog
chipset is degene die je moet hebben
maar het zou aan de instellingen van uw bios kunnen liggen ook
-
Nee, 't probleem is er niet mee opgelost.
Na installatie van de update, veranderde er niks.
Na installatie van de update, veranderde er niks.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ge kunt eens proberen met deze automatische van nvidia
maar maak eerst een systeemherstelpunt , en klik dan op mijn link
http://www.nvidia.com/download/scan.aspx?lang=en-us
en dan gedult hebben
die begint direkt met scannen
zal waarschijnlijk een" ion chipset driver zijn "
hebt ge die automatische al geprobeerd gehad ?
maar maak eerst een systeemherstelpunt , en klik dan op mijn link
http://www.nvidia.com/download/scan.aspx?lang=en-us
en dan gedult hebben
die begint direkt met scannen
zal waarschijnlijk een" ion chipset driver zijn "
hebt ge die automatische al geprobeerd gehad ?
Laatst gewijzigd door verhaegen op 14 jul 2016, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Miljaarde ... met die laatste link zit ik met nen hoop malware opgescheept dat het niet meer schoon is ...verhaegen schreef:dit zou der ook ene moeten zijn
maar of het de correkte voor u is , durf ik niet te zeggen
Popup vensters à volonté, dating sites, startpagina Chrome verandert elke minuut ... a-jai-jai ... str... aan de knikker.
Laatst gewijzigd door Toby op 13 jul 2016, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
'k Ga d'r eens aan beginnen zie.
Trek het je niet aan hee Verhaegen, die niets doet komt niks tegen.
Trek het je niet aan hee Verhaegen, die niets doet komt niks tegen.
Give it a try too !
Give it a try too !