kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 jul 2016, 12:13

davang oe ejje da gesteld in toeroet? was ter vil volk te voete ip de been? :lol:
t'was ier euk rommelmarkt in brugge, mo do gok nie notoe ..k'gon lievere no wooranders :wink: :D
leah lig je ziek te bedde dé? t'is zo stille ,me zie'n da nie gewend :D
alé de zunne schient ,opelik worde'd beter wir...juli amai ,men nog nietend hed van schoon wir :roll:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang

06 jul 2016, 21:04

twos nie slicht, wen wel vuf keers uze boel moet'n ofdekkken, we zien biekans olles kwiet, wen wok nie vele gevroagt é.
Owwe tuis kwaem attet ier niks geregent.. :roll:

Vandoge wost ier wok goet zulle.

Leah goat inenekè were boven waetre kom... :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido

07 jul 2016, 09:42

t'is topen dazze were boven komt :lol:
alé ,das goed dajje biena olles et kunnen verkopen,van velen maggen
ze olles were meesleuren nor uus :)
je stoot ton ne ké heel den dag ,mejje brol voe te verkopen ,en gin ene die wa kopt é :roll: worom kommen ze ton nor de rommelmarkt ?
da verstook ké nie zulle :lol:

davang

07 jul 2016, 20:26

Das undre schuld è hosh...up ne romlemart moeie nie vele vrogen è, te ziendre die oast zovele vrogen of in de winkle.
Wot datre in toeroet stief goet is, je moe geen stantgeld betolen, ze kom ront mét u busse woar dajje instikt wodde dajje wilt, een die nie vele ét verkocht stiktre natuurlik nie vele in, ne nandren is zuste omgekeert è.

Snugtens ist beste, toen komdre zuste mor 'kopers'...sachternoens zient meest kiekers...wiedre woaren drol van te vierennolf...

leah lat eur nie oren è... :roll: :o :(

hoshinkido

08 jul 2016, 09:35

neins davang..zoe ze messchiens euk ip de rommelmarkt stoon? 8O
en da ze nog niet verkocht et,da zoe kunnen de reden zie'n damme ur nie zien é? :wink: :D
ik doen olles no de kriengloop,ze maggen olles en voe niet.. ne mensch ét diengen liggen ,woor dajje nie mé no toe kiekt,en da ligt do mo roenkt te sliegeren in de garage.en ken nog brol liggen ,mo k'moeten de coeroze én ,voe der an te beginnen. :?
Gast

10 jul 2016, 11:08

Joa sé heere, ich heub logeekes gehad, amaaaii, as ge da ni (meer) gewoon zet, enfin, trug rust nu.

In september is t heeje braderij en roemelmerkt, ich ben der verleeje joar ni oep gewest, alteed regen toen, hopelek dit joar beter.

Ur vrouwke het oech toch ni verkoch davang, ik dach zeker da ze da zou doen... :wink:

Veul roemel heub ich ni meer, bij de verhuis is er veul, hiel veul noar de kringloopwinkel gegoan.

Straks bootjes kijke in Antwaarpe, ma ich gon veural veur noa die knappe matrooskes te kijke.... :oops: :oops:

Mokt der ne gezellige zoundoug van hé manne!

davang

10 jul 2016, 21:05

Dadde kut lastig zien hè leah logees en, wiedre endre nu viere, ze zien drol van gistre nuchtent...toet morg'n noene....
Gelukkig wost redelik were, ze kosten buten speeln, azo kost'n we wok in de zunne zit'n... :roll: :)

Nees leah, zeet da nie gedaen, ze wist dasze niet vele mè ging kriegen zekerst... :oops: :?

Ke moet'n nietent nemè en van brol zulle hosh, ke doen zuste mor ene romle mart, tis meer dan genoeg...ke voeln je wel ofkom zulle... :roll: :lol:
Gast

11 jul 2016, 10:45

Verkoop per kilo brengt meestal nogal wa oep hé davang!

Foei, ik moet stoppe me mensen te plage....

Ich had twee va de vijf kleinkindjes va me zus oep men dak, 4 en 7, amaaii men knoke, waar halen die klein manne toch de energie!!

Zou het droog blijve vandoug, ich hoop het maar.

Tot loater hé davang, gezellige maandag gewens.

hoshinkido

11 jul 2016, 11:08

Ke moet'n nietent nemè en van brol zulle hosh, ke doen zuste mor ene romle mart, tis meer dan genoeg...ke voeln je wel ofkom zulle :roll: :lol:

k'zeggen in m'n eegen,je ka't mo proberen hoshi :lol: :lol:
mo k'wisten nol dajje da giengt zeggen wé :lol:
leah ,ja voe kienetjies zorgen :? ,das niet mé voe mien,let ip ik zie'n gerne kienders é,onze heel kleene zien :lol:
mor tegen da laweet ('lawaai) pfffffffff neink zulle.
t'was gisteren schoon wir ,men heel den nachternoend in de nof gezeten bie me zeune,en mé BQ :wink:
en nateurlik ne frisse piente derbie,voe deure te spoelen :D
mor azo ist were moondag vandage :cry: ken da nie gerne wé :oops:
Gast

11 jul 2016, 19:52

Hosh,

Tis toch feestdag vandoug, het dje oep de radio de top 100 ni gehoord?
Gisteren heub ich oech e kriekske gedronke, paar keer per joar mag da va mezelf.
Gisteren en oech vandoug hiel mooi weer, wel veul wiend vandoug. Meurge zoude de buien wier kome, hopelek maken ze nen oemweg.

Sebiet noar the five kijke en dan menne tram in, meurge wir nen drukke doug, mosseldag meurge, doughter zaagt mich de ore va de kop veur mossele, ich eet da ni zoe gjan.

Sloptwel hé hosh en davang!

davang

11 jul 2016, 20:35

Nu ekket deure hosh, nu weetke woarom dadde leah pet momenten weg is... :?: :idea: :roll: :wink: ze slapt zie in ne tram, en oetie weg ried, ja, da kut ze niet computren è... :lol:

Joat , tis vandoge feestdag, wel ekke moet'n upletten da me beeste nie wegwaaide... :roll: :o :)
Gast

14 jul 2016, 11:37

Dag heere,

Ich heub eigelek gien nieuws, kom toch effe goeien daaaag zegge.
Het het heeje just wier en ferme bui gedaan, stopt da nu nooit.
Gistere ben ich bijna weggezakt in en grasland, liep daar over oem nen groooote plas te vermijde, amaai, men schoene, t zen wel sterke.

Hosh joeng, dje meugt heeje oech noch iet schreeve zur, of zeede wir an het tapissere?

Alei, alletwie nen schoone dag gewens, noa schent de zon wieral!

Groetjens,

hoshinkido

14 jul 2016, 13:19

mo baneink leah,k'gon ik nie olle dagen papier an de meuren plakken zulle,van woor moet gon kommen dé? 8O
mo ken ik ook uuswerk te doen é,ik moet alles alleen doen wé :(
kuusen wassen plassen ,koken ,striekke,commissies doen..enz... :?
plus dak nog moeten tied vienden voe wat te schrieven ier,das nie simpel zulle. :wink:
ken ol wiendows 10 ip m'n compjoeter gezet,en je got rapper of vroeger! 8O t'is in de beginne ,ne kleén bitje zoeken..mo nodien hohh
simpel . alé leah je zie't dat je nie vergeten é :lol:
Gast

14 jul 2016, 20:16

Das goet zur hoshken, meurge al wieral vreedoug, de vakance got goet veuruit.
Het huishoude doen vind ich wel plezaaant, gij ni??
Alvaaaast een schoun w.e. gewens veur oech en veur davang!

Tot loater!

davang

14 jul 2016, 20:38

Ne mens eet oltiet ettwadde te doen, wiln of nie... :roll:
Zen kom me dak ofspijten/ontmossen, zan wel gezeit datre nietent in miene woatre pit zou lop'n...
Ouwe nu 'twc deuretrekken stinket meer of tgene datre is in gevollen... :roll: 8O ke meugen nu wok uze woater pit uitkuusen of anders kusse de woste niemè mé regenwoatre doen, en nu dat woatre azo is upgeslegen... :roll:
Kwete hosh je wrouwtje kut da niemè, de miene wel, mor ik doen biekans olles utgezondert de woste...
Ken verdikke meugen elpen schildren, ze kutre wok niemè zo goet tegen...ze wordt zuste gelik us ollemole ne dag oedre...

We lev'n up oope(hoop) leah.. :wink: ze beloven betre were...te zoe begun tiet worden è... :)