wifi repeater niet zichtbaar
-
leeuwtje - Lid geworden op: 19 mar 2004, 11:15
Ik heb een wifi repeater of versterker in de veranda. Op mijn tablet en smartphone (android ) is deze zichtbaar en kan ik verbinding maken met het Internet. Met de laptop met Windows 10 zie ik de repeater niet, alleen de modem van Telenet. Met mijn vorige versie windows7 was er geen probleem.weet iemand raad want ik vind geen oplossing op het internet. De repeater is Maginon wlr-755 AC.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Heb je een handleiding?

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
De repeater werkt perfect en is geactiveerd met de wps knop en zichtbaar op tablet en smartphone. Op de laptop zie ik ook alle omringende wifi kanalen uitgezonderd de repeater, normaal gezien met de zelfde naam als mijn modem + (AC). Ik denk dat er iets moet aangepast worden in windows 10. De laptop kan gewoon met wifi verbonden worden met de modem.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@leeuwtje
Het kanaal vd repeater én de router moeten hetzelfde zijn, is dat zo?

Het kanaal vd repeater én de router moeten hetzelfde zijn, is dat zo?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Een pasklare oplossing kan ik niet geven, maar W10 heeft er weinig mee te zien, want de laptop ziet wel de andere signalen.
Hoe is de sterkte van het signaal in de veranda met de WiFi van de router.
Doe daar een speeldtest.
Ik denk nog even met u mee, maar dat u ook niet in de repeater raakt is me ook een raadsel
Hoe is de sterkte van het signaal in de veranda met de WiFi van de router.
Doe daar een speeldtest.
Ik denk nog even met u mee, maar dat u ook niet in de repeater raakt is me ook een raadsel
-
Ik kan niets uitleggen, mijn laptop ziet alleen de (oude) wifi versterker .... (ext) en niet ...(AC). Mijn tablet en smartphone (android), ziet ze allebei.
Dus zo laten en het mysterie blijft, misschien weet iemand anders de volledige oplossing.
Dus zo laten en het mysterie blijft, misschien weet iemand anders de volledige oplossing.