Boven de tachtig , een andere generatie

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

socrates

20 jul 2016, 22:24

telloorlekker schreef:Sinds mijn laatste kantoorjobke geNIET ik niet meer. Ik "paperclip" alleen nog maar... is trouwens makkelijke los te krijgen. Heb het geprobeerd met duimspijkers, maar voor fakir kon ik ook al niet doorgaan, daarmee ging ik voornamelijk af. En de periode van "aflaten" is ook alweer méér dan een halve eeuw geleden, dus... mogen anderen de agrafeuse benutten, aan nieten heb ik "een broertje dood"... :lol:
Had jij meer dan één broertje dan ?
Niets is zo makkelijk als nietjes ontnieten. Je moet er natuurlijk wel een nietjesontnieter voor gebruiken en liefst twee rechterhanden. Een met nietjes geniet nietmendalletje zal ook nooit zomaar vanzelf ontnieten.
Ter info; de nietjesontnieter is meestal in het nietjesapparaat ingebouwd. Desgewenst kan ik een bouwplan voor een nietjesapparaat bezorgen, een geniet berichtje naar nietzsche volstaat om dat, geniet en wel, thuis bezorgd te krijgen. :wink:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

katana

21 jul 2016, 10:25

Katana is een beetje woest , wegens de invasie van slakken allerlei in zijn tuin , vreten bij nacht alles kapot , terwijl katana vredig ligt de slapen met aan zijn zij Lady , moet dringend aan 't werk bij nacht in de tuin , met het katana zwaard , die lelijkerds en alles vreters , een kopje kleiner te maken :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin

21 jul 2016, 11:43

:idea: Kun je dat uitbreiden naar andere insecten Katana ? 8)

spiksin

21 jul 2016, 11:52

Belgie wil voorzitter leveren voor de UE , mag ik 2 kandidaten voordragen ? Wat denk je van de broer van Van Rompye , en Willymots ?

spiksin

21 jul 2016, 11:57

Kunnen Vlamingen lid worden van " Soldiers of Odin " ?[/quote]

spiksin

21 jul 2016, 12:11

In tranen moet ik vaststellen , na bevraging hier bij mij in het zorgbedrijf waarom het vandaag een feestdag is . Ik ben blij dat niemand hier het weet ! Ik ook niet dus naar Wiki voor de oplossing geweest , niet voor niks dat niemand het wist . Of is Alzeimer hier de rustzaaier ?
Ik ben met mijn 85 + een van de jongste bewoners :roll:

spiksin

21 jul 2016, 12:16

Iedereen weet wel dat terug gekeerde Syrie strijders hier kunnen komen doppen :!:

spiksin

21 jul 2016, 12:25

Men probeerd ons wijs te maken dat die heldaftige strijders kinderhoofdjes meebrengen als bewijs van hun helden daden maar dat geloofd geen kat :!:

spiksin

21 jul 2016, 12:29

En als Trump nu toch President wordt linkse rakkers :?:

socrates

21 jul 2016, 15:15

Een kat is veel slimmer, die gelooft niets ! :lol: :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

telloorlekker

21 jul 2016, 19:01

Hangt ervan af welke kat bedoeld wordt... de afgeleiden spelen zich op allerlei vlakken af, de franse chat bv. houdt het 's nachts bij de cha-cha-cha (zoals VHG het bedoelde) of/en hier heb je nog de Cat, wat dan nog een afkorting is van een Amerikaans machientje (dat zich niet eens kan meten met Micky M., maar dit is weer een ander verhaaltje...) dus om kort te zijn, de staartloze indachtig... géén spelletje om zonder handschoenen uit de ring te vissen... :lol:

katana

22 jul 2016, 17:27

spiksin schreef:In tranen moet ik vaststellen , na bevraging hier bij mij in het zorgbedrijf waarom het vandaag een feestdag is . Ik ben blij dat niemand hier het weet ! Ik ook niet dus naar Wiki voor de oplossing geweest , niet voor niks dat niemand het wist . Of is Alzeimer hier de rustzaaier ?
Ik ben met mijn 85 + een van de jongste bewoners :roll:

Oef beste spiksin , vertoef je nu in een zorgbedrijf , wist ik niet , graag wat meer informatie,aan de 84 jarige katana , groetjes :)

spiksin

23 jul 2016, 10:03

Na het overlijden van mijn echtgenote heeft een dochter het commando overgenomen en er voor gezorgd dat ik in en tamelijk veilige haven terecht kon . Na bijna 2 jaar hier , in een service flat , is mijn ervaring positief . Ook bijna betaalbaar ( klein pensioen ) ! Al bij al ben ik tevreden .

Beste Katana als je meer inlichtingen wenst vraag maar ! Hou je hoofd koel en je voeten warm :wink:

katana

23 jul 2016, 11:43

spiksin schreef:Na het overlijden van mijn echtgenote heeft een dochter het commando overgenomen en er voor gezorgd dat ik in en tamelijk veilige haven terecht kon . Na bijna 2 jaar hier , in een service flat , is mijn ervaring positief . Ook bijna betaalbaar ( klein pensioen ) ! Al bij al ben ik tevreden .

Beste Katana als je meer inlichtingen wenst vraag maar ! Hou je hoofd koel en je voeten warm :wink:

Beste Spiksin , fijn dat je het nu goed maakt, spijtig dat je echtgenote overleden is, blijf nog altijd wonen in mijn eigen woning , weet het heb geluk dat Lady nog steeds in goede gezondheid is, zolang wij samen blijven in goede staat , blijven wij wonen in ons eigen stulpje.
Wij hebben nog vele vrienden , koppels ,weduwen, weduwnaren en weten hoe de wereld in elkaar steekt , elkaar steunen en begrijpen :!: :)
Als je een mindere dag hebt, vraag dan steun en opmontering bij katana een senior van 84,

Wens je nog een fijne dag toe katana :D

katana

24 jul 2016, 11:20

spiksin schreef:En als Trump nu toch President wordt linkse rakkers :?:

De kansen stijgen voor Trump als President , de wereldsituatie is momenteel onstabiel en daarvan zullen schreeuwers o.a.d zoals Trumpke , gretig gebruik van maken 8)