Pagina niet gevonden
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
pcekspeer , nog eens met alle respect maar met die linken die U hier aangeeft heeft met het topic geen enkel uitstaans ..... inderdaad U haalt daar uit ANDERE websites hetzelfde item op het scherm : dat werkt bij mij ook en ik ben er zeker van dat dat bij TS eveneens perfect werkt .pcekspeer schreef:Te moeilijk om een link naar de pagina te plaatsen?
Aangegeven stapjes uitgevoerd?
Krijg direct het item met FF-IE11-Chrome:
http://www.gva.be/cnt/dmf20160726_02399 ... -overleden
Op deze 3 browsers direct het goede scherm:
Maar het gaat hier specifiek over linken van "De Morgen" die regelmatig verwijzen naar "Sorry,Pagina niet gevonden" (en dat heeft niks speciaals te maken met de aangehaalde link over Paskal Deboosere)
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Wat vertel jij allemaal man, ik haal niks uit andere websites.
Waar haal je het?
De link plaats ik erbij en daarmee basta.
Zéér storend als je replieken telkens gaat opnieuw citeren, doorgaans weet ik zelf wel wat ik even voordien gepost heb.
Is toch duidelijk?
Waar haal je het?
De link plaats ik erbij en daarmee basta.
Zéér storend als je replieken telkens gaat opnieuw citeren, doorgaans weet ik zelf wel wat ik even voordien gepost heb.
Is toch duidelijk?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/