kettinggesprek
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
ja t'kwaamt dur de hitte leah
bedankt voor de verjaardagswensen ,bij wensen hoor...dat doet me plezier
ja dinsdag aanstaande 63
k'worden euk ne oede doze
bedankt voor de verjaardagswensen ,bij wensen hoor...dat doet me plezier
k'worden euk ne oede doze
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Weurde gij noch mor 63 hosh? Daaaan zeed dje noch a joenk kalf!
Met die hits (hitte) doelde ich in feite op Lotte1, davang dach da ze kwam meebabbele, ni dus!
Ons ketting weurd dus ni langer dan 3 schakels, da's ni erg!
Sloptwel veur straks hé hosh!
Och joa, doughter en heur vriende hadde slegt geslape in Damme, blaffende honden en een haan die laweit mokte, oost west, thuis best denk ich dan maar.
Met die hits (hitte) doelde ich in feite op Lotte1, davang dach da ze kwam meebabbele, ni dus!
Ons ketting weurd dus ni langer dan 3 schakels, da's ni erg!
Sloptwel veur straks hé hosh!
Och joa, doughter en heur vriende hadde slegt geslape in Damme, blaffende honden en een haan die laweit mokte, oost west, thuis best denk ich dan maar.
-
Gast
hee sé, en goei kersetoert me kaneel veur uwe verjoardag, men oma bakte die vroeger alteed, pure nostalgie!
Dinsdag kregt dje der noch ien zur.....
Dinsdag kregt dje der noch ien zur.....
-
je zie't ne schatjie leah ,bedankt wé
ja nog 2dagen ,en me maggen ne nieve voordeure steken
ja nog 2dagen ,en me maggen ne nieve voordeure steken
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Ewel 't wos een zwoare weke zulle...de kintjes woaren etwodde eerdre weg, azo ewwe stief vele kun doen...
De pit open geleit, je zat ondre gés(gras), utgekust achtre damme em helegans an utgeschept, van de domple pompe koste den drek nie upzuggen...stinkeeeeen...ken drie euren in me bad gelegen.
Me keppe eet olles kun schildren die nog nie wos gedaen, achtre das ze at meegeholpen met de pit.
Ken em lik dak ol en gezeit up gemetseld, endre u nulle(deksel) up gelijt, de kant'n were upgevuld en dre were gés rond gezaait....
Den notto is wok were gesimoniseert(gepollijst), je blinkt gelik ne spègle...
Ween wok de groensels ut de nof van de jongste die gereet woaren en druit mosten gekuist en in de diepvriezre gestoken...ze zien met undre kindjes gan gaen kamperen...
Ze zeg'n dikkerst ojje up pensioen ziet zieje wreed gemakkelik... ken dre wel en nandre gedacht ovre zulle...
Tis nog wel u bitje vroeg, mor toch ol ne slappel è leach en hosh...
De pit open geleit, je zat ondre gés(gras), utgekust achtre damme em helegans an utgeschept, van de domple pompe koste den drek nie upzuggen...stinkeeeeen...ken drie euren in me bad gelegen.
Me keppe eet olles kun schildren die nog nie wos gedaen, achtre das ze at meegeholpen met de pit.
Ken em lik dak ol en gezeit up gemetseld, endre u nulle(deksel) up gelijt, de kant'n were upgevuld en dre were gés rond gezaait....
Den notto is wok were gesimoniseert(gepollijst), je blinkt gelik ne spègle...
Ween wok de groensels ut de nof van de jongste die gereet woaren en druit mosten gekuist en in de diepvriezre gestoken...ze zien met undre kindjes gan gaen kamperen...
Ze zeg'n dikkerst ojje up pensioen ziet zieje wreed gemakkelik... ken dre wel en nandre gedacht ovre zulle...
Tis nog wel u bitje vroeg, mor toch ol ne slappel è leach en hosh...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
Daaag heere,
Ich heub efkes oep men peerd gezete, ben der gelukkig afgevalle.
Hosh, dje vuult oech zeker ni goed na al dat drinke en toert ete va deisdoug (dinsdag).
Davang, en bitje te hard gewerkt, dosere, elke dag iet doen ma ni te veul.
Drei uure in bad gelege, dan zult dje der wel wa verrimpeld uitgekome zen.
Gij zet oech al an en schouder geopereerd hé davang, hoe lang hed da geduurd vooraleer ge weer kost werken?
Zonnigen donderdoug gewens an jullie, oech an de vrouwkes!
Ich heub efkes oep men peerd gezete, ben der gelukkig afgevalle.
Hosh, dje vuult oech zeker ni goed na al dat drinke en toert ete va deisdoug (dinsdag).
Davang, en bitje te hard gewerkt, dosere, elke dag iet doen ma ni te veul.
Drei uure in bad gelege, dan zult dje der wel wa verrimpeld uitgekome zen.
Gij zet oech al an en schouder geopereerd hé davang, hoe lang hed da geduurd vooraleer ge weer kost werken?
Zonnigen donderdoug gewens an jullie, oech an de vrouwkes!
-
leahtje ken nie vil toorte gegeten wé,,eentje mo
ik moeten vermageren ,
en k'eten nu vil fruut,en ol verschillende zood..sesamzood,monezood,lienzood,poempoenepitten,zunnebloempitten,shiazood..amai ,en ton nog spelt vlokken ..doen ik nie anders mé of schufelen lik ne kanorie
ik moeten vermageren ,
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
't Wos 'n open operatie leah, gin kiekoperatie, ke kosten biekans ne moand niks doen, ke mosten toen nog verzichtig zien, ke mosten wok nogol lange noar den kinesiest... woar dakke vele en ofgezien...
Ke mosten eingelik niemè gan werk'n, deur dakke mor up pensieon zien gegaan up 68...
Ken nu were zeer an m'n knie, den docteur eet gezeit dakke veel kalmre moeten zien...of dakke e kè gaen belan woar dakke nie gerne kom...
Zoewe nie betre hoske in ne meute of veuglejaire steken...ziet dat ie wegvliegt...of datre e katte em pakt...

Ke mosten eingelik niemè gan werk'n, deur dakke mor up pensieon zien gegaan up 68...
Ken nu were zeer an m'n knie, den docteur eet gezeit dakke veel kalmre moeten zien...of dakke e kè gaen belan woar dakke nie gerne kom...
Zoewe nie betre hoske in ne meute of veuglejaire steken...ziet dat ie wegvliegt...of datre e katte em pakt...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
helaba ,k'zien zuuste m'n ielen gedrooid en ze lachen ier ol mé mien
oe ist nu mejje davang,zit je in ne verband of in de ploostere?
oed je mo kalme wé,t'is lik of da den doktur da zegt...
me zien ,of beter gezeéd ..gin 20 joor mé wé
mo je zie zuuste gelik ikke ,t'zalfste karaktere ..k'gon ik da doen ,en da gok euk doen..en omme nog tied euver én ..da euk nog
mo vanof nu
ist piano piano zulle...
leah k'zien blie dajje ip sennet bluuft..en dajje nie luusterd nor die kwakzolvers dor in dien topiek van gisteren. loot da angen zo menschen
oe ist nu mejje davang,zit je in ne verband of in de ploostere?
oed je mo kalme wé,t'is lik of da den doktur da zegt...
me zien ,of beter gezeéd ..gin 20 joor mé wé
mo je zie zuuste gelik ikke ,t'zalfste karaktere ..k'gon ik da doen ,en da gok euk doen..en omme nog tied euver én ..da euk nog
ist piano piano zulle...
leah k'zien blie dajje ip sennet bluuft..en dajje nie luusterd nor die kwakzolvers dor in dien topiek van gisteren. loot da angen zo menschen
-
Gast
Dag heere,
Joa hosh, ich kan oech en davang ni misse hé.
Ich vind het erg dat enkele maatjes van u in de babbeltopic zo zwaar op de proef gesteld worden, ik wens hen heel veel sterkte.
Oei, noa ben ich al abn an t schreeve.
Davang
Da is typisch veur en schouderoperatie da de revalidatie zoe lang duurt, zelfs bij een knieprothese is dat veul minder lang. De chirurg telt veur herstel va en pees toch tot 6 maande veur en volledig herstel.
Ich heub oech goesting davang oem hosh in en kooike te stoppe, just ne parkiet.
hosh, lijnzaad doe ich in men youghurt, veur de rest gin zaden of note veur mich, nooit lekker gevonde.
In fruit zit oech veul sucker (suiker) zur hoshke.
Geniet mer va disse vreedoug hé manne, ben content da het frisser geworde is!
Joa hosh, ich kan oech en davang ni misse hé.
Ich vind het erg dat enkele maatjes van u in de babbeltopic zo zwaar op de proef gesteld worden, ik wens hen heel veel sterkte.
Oei, noa ben ich al abn an t schreeve.
Davang
Da is typisch veur en schouderoperatie da de revalidatie zoe lang duurt, zelfs bij een knieprothese is dat veul minder lang. De chirurg telt veur herstel va en pees toch tot 6 maande veur en volledig herstel.
Ich heub oech goesting davang oem hosh in en kooike te stoppe, just ne parkiet.
hosh, lijnzaad doe ich in men youghurt, veur de rest gin zaden of note veur mich, nooit lekker gevonde.
In fruit zit oech veul sucker (suiker) zur hoshke.
Geniet mer va disse vreedoug hé manne, ben content da het frisser geworde is!
-
ja leah ,t'is erg gesteld bij babbelhoekje
ik ken die mensen al zolang..we zijn echt vrienden geworden ,en nu dit
mo t'leven go voort zegge ze, en da go me doen.
leah wa leze'k ier? je zoe mien in ne kotje steken zeg je?
t'go ne ferm kotje moeten zie'n wé
davang ist ol beter mejje ?
en ook mejje zeune ?
ik ken die mensen al zolang..we zijn echt vrienden geworden ,en nu dit
mo t'leven go voort zegge ze, en da go me doen.
leah wa leze'k ier? je zoe mien in ne kotje steken zeg je?
t'go ne ferm kotje moeten zie'n wé
davang ist ol beter mejje ?