kettinggesprek
-
Gast
Goedemorgen frans,
Ich heub geslape as en rooske.
Deur men operatie iet bijgeleerd, slapen op men rug, nooit gekund ma nu moet ich wel.
Als je mijn dialect niet verstaat laat dan maar weten hé!
Gezelligen donderdoug gewens.
Ich heub geslape as en rooske.
Deur men operatie iet bijgeleerd, slapen op men rug, nooit gekund ma nu moet ich wel.
Als je mijn dialect niet verstaat laat dan maar weten hé!
Gezelligen donderdoug gewens.
-
Gast
Ja frans, behelpen is de boodschap.
De eerste 8 weken mag je niet op de geopereerde schouder slapen.
Draai ik naar rechts, dan blijft die mitella niet op haar plaats.
De chirurg heeft me beloofd dat ik met nieuwjaar de vogeltjesdans zal kunnen doen, daar hou ik hem wel aan.
De eerste 8 weken mag je niet op de geopereerde schouder slapen.
Draai ik naar rechts, dan blijft die mitella niet op haar plaats.
De chirurg heeft me beloofd dat ik met nieuwjaar de vogeltjesdans zal kunnen doen, daar hou ik hem wel aan.
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Deju deju...wen nu wok ol ne dokteur ier...
allè gouw, enen diet tre e twodde van kent...
WELKOM defrans...
hier zi e lietje...
https://www.youtube.com/watch?v=t5aJDSXWmhU
shone è...
WELKOM defrans...
hier zi e lietje...
https://www.youtube.com/watch?v=t5aJDSXWmhU
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
davang
meurge hed dje zeker den uitslag van de scan, zal wel meevalle!
en dan de valieskes make veur gran canaria, veur hoe lang zedde dan weg?
frans,
Ich had en afgescheurde pees in men schouder. Volgende maandoug mag ich beginne met passieve kine.
Is uw vrouw destijds oech geopereerd? Misschien ni zoe'n goede chirurg gehad?
Ich ben in Imelda in Bonheiden geopereerd, vind da een goeie kliniek me bekwame artsen. En iedereen is daar zoe vriendelek, moette hier rond Antwerpe ni verwachte!
Alei, sloptwel hé manne, vol goede moed gon we door.
meurge hed dje zeker den uitslag van de scan, zal wel meevalle!
en dan de valieskes make veur gran canaria, veur hoe lang zedde dan weg?
frans,
Ich had en afgescheurde pees in men schouder. Volgende maandoug mag ich beginne met passieve kine.
Is uw vrouw destijds oech geopereerd? Misschien ni zoe'n goede chirurg gehad?
Ich ben in Imelda in Bonheiden geopereerd, vind da een goeie kliniek me bekwame artsen. En iedereen is daar zoe vriendelek, moette hier rond Antwerpe ni verwachte!
Alei, sloptwel hé manne, vol goede moed gon we door.
-
defrans - Lid geworden op: 06 mar 2006, 14:00
Nee, mijn vrouw is een paar jaar geleden overreden door een autobus.
Ze had enorm veel breuken, waaronder gans haar schoudergewricht. Ze hebben dat aan elkaar moeten zetten, maar dat is nooit meer goed gekomen...
Nog altijd helse pijnen, en voor een groot stuk onbeweeglijk.
Met die pees van u komt dat wel goed, ik had een collega die daaraan geopereerd is en dat is terug volledig in orde nu.
slaapwel iedereen
Ze had enorm veel breuken, waaronder gans haar schoudergewricht. Ze hebben dat aan elkaar moeten zetten, maar dat is nooit meer goed gekomen...
Nog altijd helse pijnen, en voor een groot stuk onbeweeglijk.
Met die pees van u komt dat wel goed, ik had een collega die daaraan geopereerd is en dat is terug volledig in orde nu.
slaapwel iedereen
-
Gast
Oei frans, ocharme uw vrouw!
Mijn pees was ook afgescheurd door een bus ongeval eind november van verleden jaar.
Mijn pees was ook afgescheurd door een bus ongeval eind november van verleden jaar.
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Dre woaren wok pez'n deure van mien schoere, olles is stief rap genezen achtre dopratie, kun men ormen drooien en keren gelik vroegre.
Ok dadde azo oren van frans z'n wuuvetje begunke benauwd te kriegen vor m'n zeune...twos wok an zen pols ollemole geplet en kapot...jis were thuus van gistren, de pien is drooglik zegt ie, dre zit in z'n elleboge nog één ploate, in zien pols wok nog teen entandre.
Joak leah, morgen ovend moeke achtre de uitslag van me knie...wopen(hopen) up tbeste è...
Tis mor up 't latste van de moand dawwe vertrek'n leah vor ne dag of tiene...
Wok ne 'slapwel van mien è leah frans en hoske...
Ok dadde azo oren van frans z'n wuuvetje begunke benauwd te kriegen vor m'n zeune...twos wok an zen pols ollemole geplet en kapot...jis were thuus van gistren, de pien is drooglik zegt ie, dre zit in z'n elleboge nog één ploate, in zien pols wok nog teen entandre.
Joak leah, morgen ovend moeke achtre de uitslag van me knie...wopen(hopen) up tbeste è...
Tis mor up 't latste van de moand dawwe vertrek'n leah vor ne dag of tiene...
Wok ne 'slapwel van mien è leah frans en hoske...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Welja, mijn vrouw had een enorme klap gehad van die bus.
Frontaal aan de linkerkant gegrepen aan volle snelheid, het was een kantje-boord geval dat ze erdoor gekomen is. Ze hadden mij gezegd, bereid u maar voor op het ergste....
Al haar ribben gebroken, zowel vooraan aan het borstbeen als achteraan, L-schouder volledig gebroken, zware breuken en kneuzingen aan benen, 2 ribben door de long geperforeerd met inwendige bloedingen erbij, verwondingen aan het hoofd, enz...
Nu is ze na al die jaren terug bijna ok, behalve die schouder, die kan niet meer scharnieren zoals het moet, want er komt nu overal artrose op en dat belemmert de werking van de gewrichten en veroordeelt haar tot eeuwige pijnstillers slikken...
ja, een mens kan wat tegenkomen hé in het leven....
Frontaal aan de linkerkant gegrepen aan volle snelheid, het was een kantje-boord geval dat ze erdoor gekomen is. Ze hadden mij gezegd, bereid u maar voor op het ergste....
Al haar ribben gebroken, zowel vooraan aan het borstbeen als achteraan, L-schouder volledig gebroken, zware breuken en kneuzingen aan benen, 2 ribben door de long geperforeerd met inwendige bloedingen erbij, verwondingen aan het hoofd, enz...
Nu is ze na al die jaren terug bijna ok, behalve die schouder, die kan niet meer scharnieren zoals het moet, want er komt nu overal artrose op en dat belemmert de werking van de gewrichten en veroordeelt haar tot eeuwige pijnstillers slikken...
ja, een mens kan wat tegenkomen hé in het leven....
-
ze was voetganger, en stak de straat over, maar de bus reed te snel en had haar niet gezien... het was zone 30 en hij reed veel sneller...
nu ja, ze is dan ook nog ernstig ziek geworden een paar jaar geleden, maar daar ga ik niet over uitwijden.
In ieder geval, heeft ze ferme gezondheidszorgen, en dat is echt heel triestig voor haar...
nu ja, ze is dan ook nog ernstig ziek geworden een paar jaar geleden, maar daar ga ik niet over uitwijden.
In ieder geval, heeft ze ferme gezondheidszorgen, en dat is echt heel triestig voor haar...
-
Gast
Ja, dat begrijp ik frans, en voor jou trouwens ook!
davang,
positief blijven denken, "gedachten zijn krachten"!
Jouw zoon zal wel herstellen, vraagt tijd en geduld.
Hij zal zijn zwakke plek echter blijven voelen, net zoals ik en de vrouw van frans!
davang,
positief blijven denken, "gedachten zijn krachten"!
Jouw zoon zal wel herstellen, vraagt tijd en geduld.
Hij zal zijn zwakke plek echter blijven voelen, net zoals ik en de vrouw van frans!
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
eest en vorol welkom frans ,hoe meer zielen..oe meer plezier
leah moejje plat ip je rik liggen van de dotur?
en nog 8 weken wachten voe de veugeltjies dangs te doen???
ik zoe'n zolange nie kunnen wachten zulle.
davang me zitten ollemolle mé t'een en t'andere die me nie willen én,breuken ,operosies,te bedde liggen ...ne mens vraagt dor ollekiek nie achter ..domee wille'k iedereen vil beterschap wenschen ,en ne spoedig herstel.
leah moejje plat ip je rik liggen van de dotur?
davang me zitten ollemolle mé t'een en t'andere die me nie willen én,breuken ,operosies,te bedde liggen ...ne mens vraagt dor ollekiek nie achter ..domee wille'k iedereen vil beterschap wenschen ,en ne spoedig herstel.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Gast
Hey hosh,
Kalm hier op deze topic hé!
frans heeft het al opgegeven denk ik!
Davang verschijnt nog zelden en jij ook!
Nu ja, niks aan te doen.
Ik moet nog meer dan 4 maanden wachten eer ik de vogeltjesdans mag doen, ik ken die trouwens niet, nogal een stomme bedoening vind ik.
Ik moet nu iedere dag naar de kine, 4 weken passieve kine en dan mag ik actief in gang schieten!
Natuurlijk slaap ik op mijn rug, hoe anders! Die mitella moet ik 's nachts aanhouden hoor.
Volgende week gaat het weer zomeren, voor mij hoeft dat niet, zweet nu al meer dan genoeg.
Heb vergeten dialect te schrijven.
Tot nog 's hé hosh!
Kalm hier op deze topic hé!
frans heeft het al opgegeven denk ik!
Davang verschijnt nog zelden en jij ook!
Nu ja, niks aan te doen.
Ik moet nog meer dan 4 maanden wachten eer ik de vogeltjesdans mag doen, ik ken die trouwens niet, nogal een stomme bedoening vind ik.
Ik moet nu iedere dag naar de kine, 4 weken passieve kine en dan mag ik actief in gang schieten!
Natuurlijk slaap ik op mijn rug, hoe anders! Die mitella moet ik 's nachts aanhouden hoor.
Volgende week gaat het weer zomeren, voor mij hoeft dat niet, zweet nu al meer dan genoeg.
Heb vergeten dialect te schrijven.
Tot nog 's hé hosh!