belletje blijft rinkelen
-
michell - Lid geworden op: 12 apr 2005, 09:51
Beste(n),
Ik heb een Samsung Galaxy SIII.
En ben daar tevreden over.
Echter een probleem(pje) :
Ik krijg op meerdere momenten van de dag (7u10,9u40,13u30 en nog een paar) een kort belgerinkel.
Dat van 07u10 haalt mij uit mijn slaap !
Ik heb bij instellingen gekeken: geen alarmen en ook geen wekker ingesteld.
Ik kijk ook bij gemiste oproepen en berichten : niks te zien!
Iemand die weet waaraan dit gelegen kan zijn en hoe het op te lossen natuurlijk. (ik zou graag wat langer slapen en de GSM uit zetten is natuurlijk de laatste oplossing ).
Ik heb een Samsung Galaxy SIII.
En ben daar tevreden over.
Echter een probleem(pje) :
Ik krijg op meerdere momenten van de dag (7u10,9u40,13u30 en nog een paar) een kort belgerinkel.
Dat van 07u10 haalt mij uit mijn slaap !
Ik heb bij instellingen gekeken: geen alarmen en ook geen wekker ingesteld.
Ik kijk ook bij gemiste oproepen en berichten : niks te zien!
Iemand die weet waaraan dit gelegen kan zijn en hoe het op te lossen natuurlijk. (ik zou graag wat langer slapen en de GSM uit zetten is natuurlijk de laatste oplossing ).
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Inkomende mail....
Op mijne Tab 7 rinkelt er ook efkes een belletje als er een mail binnenkomt.....
Op mijne Tab 7 rinkelt er ook efkes een belletje als er een mail binnenkomt.....
-
Charlie Maru,
Bedankt voor je snelle reactie.
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Ik hou het in de gaten.
Toch zou het mij sterk lijken dat ik IEDERE dag om 7u10 een mailtje zou krijgen.
Misschien kan ik overwegen om de app mail te verwijderen maar ik weet niet hoe en of dat wel lukt.
Michell
Bedankt voor je snelle reactie.
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Ik hou het in de gaten.
Toch zou het mij sterk lijken dat ik IEDERE dag om 7u10 een mailtje zou krijgen.
Misschien kan ik overwegen om de app mail te verwijderen maar ik weet niet hoe en of dat wel lukt.
Michell
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Indien je geabonneerd bent op HLN, dan komen er idd. een stuk of 3 per dag binnen......
- één meestal tussen 7.00-7.10u (vandaag in uw krant)
- een tweede in de loop van de voormiddag (Regio nieuws) de ene keer om half-negen de andere keer om 10.00u.
- een derde ( lunchnieuws) meestal tussen 12u en 13u
- één meestal tussen 7.00-7.10u (vandaag in uw krant)
- een tweede in de loop van de voormiddag (Regio nieuws) de ene keer om half-negen de andere keer om 10.00u.
- een derde ( lunchnieuws) meestal tussen 12u en 13u
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Is uw wifi 's nachts ingeschakeld?
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
Aan Charlie Maru :
Ik ben geabonneerd op een aantal nieuwsbrieven maar niet op mijn gmail adres (het enige adres aanwezig op mijn GSM) en ook niet geabonneerd op bvb HLN.
Aan Lode:
Ja, wifi staat 's nachts ingeschakeld maar ik weet niet wat dat te maken kan hebben met dat belletje overdag?
Graag meer uitleg en raad.
Het is allemaal uiteraard geen drama maar is er misschien ergens bij instellingen geen mogelijkheid om dat geluid uit te zetten bij inkomende mail ?
Toch al bedankt voor de reacties
Michell
Ik ben geabonneerd op een aantal nieuwsbrieven maar niet op mijn gmail adres (het enige adres aanwezig op mijn GSM) en ook niet geabonneerd op bvb HLN.
Aan Lode:
Ja, wifi staat 's nachts ingeschakeld maar ik weet niet wat dat te maken kan hebben met dat belletje overdag?
Het is allemaal uiteraard geen drama maar is er misschien ergens bij instellingen geen mogelijkheid om dat geluid uit te zetten bij inkomende mail ?
Michell
-
Aan Charlie Maru :
Aan Lode:
Michell
Aan Lode:
Michell
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@mich
Bij je inbox - Instellingen - Accountinstellingen - haal vinkjes weg waar nodig?

Bij je inbox - Instellingen - Accountinstellingen - haal vinkjes weg waar nodig?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Aan pcekspeer,
Bedankt voor je raad.
Ik ben er in geslaagd om bij mijn Gmail account bij de instellingen het vinkje weg te halen bij "meldingen" en hoop dat dat reeds in orde is.
Bij het hotmail account kan ik echter geen instelling vinden waar ik hetzelfde kan doen.
Nog enige aanwijzing ?
Wordt met dank aanvaard.
Michell
Bedankt voor je raad.
Ik ben er in geslaagd om bij mijn Gmail account bij de instellingen het vinkje weg te halen bij "meldingen" en hoop dat dat reeds in orde is.
Bij het hotmail account kan ik echter geen instelling vinden waar ik hetzelfde kan doen.
Nog enige aanwijzing ?
Wordt met dank aanvaard.
Michell
-
@mich
Als je vragen stelt ivm Adroid-toestellen is het zeker handig van gelijk ook te melden welke versie het is, 5 of4.5 of...?
Kijk ook eens in de gewone Instellingen bij Geluid of Energie besparen of Meldingen.
Het verschilt allemaal van toestel tot toestel...

Als je vragen stelt ivm Adroid-toestellen is het zeker handig van gelijk ook te melden welke versie het is, 5 of4.5 of...?
Kijk ook eens in de gewone Instellingen bij Geluid of Energie besparen of Meldingen.
Het verschilt allemaal van toestel tot toestel...
-
-
Beste helpers,
Ik heb al jullie aanwijzingen en raadgevingen zo goed mogelijk opgevolgd en uitgevoerd.
We zijn nu een tweetal dagen verder en............tot nu toe geen belletje meer!
Ik volg het nog verder maar denk dat het probleem dank zij jullie opgelost is.
Is het niet zo dan laat ik het nog wel weten.
Wat mij betreft mag dit item dan ook afgesloten worden.
Dank aan allen
Michell
Ik heb al jullie aanwijzingen en raadgevingen zo goed mogelijk opgevolgd en uitgevoerd.
We zijn nu een tweetal dagen verder en............tot nu toe geen belletje meer!
Ik volg het nog verder maar denk dat het probleem dank zij jullie opgelost is.
Is het niet zo dan laat ik het nog wel weten.
Wat mij betreft mag dit item dan ook afgesloten worden.
Dank aan allen
Michell
-
@michel
Hopelijk voor jou blijft dat gerinkel weg...
Maar doordat jij niet meewerkt weten we dus in de verste verte nietwat jij allemaal wel of niet gedaan hebt met de adviezen.
Welke handelingen je wel of niet kon uitvoeren, niets laat je weten...
Het enige wat je vertelt hebt is wat merk je gebruikt, en daarmee moeten wij het doen?
Dag hé.
Hopelijk voor jou blijft dat gerinkel weg...
Maar doordat jij niet meewerkt weten we dus in de verste verte nietwat jij allemaal wel of niet gedaan hebt met de adviezen.
Welke handelingen je wel of niet kon uitvoeren, niets laat je weten...
Het enige wat je vertelt hebt is wat merk je gebruikt, en daarmee moeten wij het doen?
Dag hé.
-
Pcekspeer,
Met alle respect:
Zie één van mijn vorige antwoorden:
Nog enige aanwijzing ?
Daarna heb ik op jouw advies (zie een volgende repliek) 2 sec op de power button gedrukt en de instelling "stil" ingeschakeld.
Da's alles.
Hopelijk ben ik deze keer voldoende duidelijk en werk ik voldoende mee.
Nogmaals en welgemeend van harte bedankt voor alles
Michell
Met alle respect:
Zie één van mijn vorige antwoorden:
Nog enige aanwijzing ?
Daarna heb ik op jouw advies (zie een volgende repliek) 2 sec op de power button gedrukt en de instelling "stil" ingeschakeld.
Da's alles.
Hopelijk ben ik deze keer voldoende duidelijk en werk ik voldoende mee.
Nogmaals en welgemeend van harte bedankt voor alles
Michell