kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

defrans

09 aug 2016, 15:09

neenee, de frans heeft niet opgegeven

Ik heb echter enorm veel werk, en heb weinig tijd om op het forum te zitten...

full time job, full time menage en alle dagen 3,5 uur trein aan mijn frak, dat telt al hé...

en dan in die luttele uurtjes die nog overschieten, moet ik gans mijn privé leven draaien, dus ja, zal maar af en toe eens hier zijn hoor...

groetjes, en tot later

frans
Gast

09 aug 2016, 15:45

Oei Frans, zo druk, en je gaat nog werken, dan ben je nog jong!

3,5 u trein, dat is toch veel te veel, verloren tijd!

Kom maar langs als je tijd en zin hebt. Ik heb nu tijd zat maar als ik genezen ben heb ik ook veel minder tijd, maar ja.....

Mijn man heeft hier net een Duitstalige cd opgezet, is wel fijn, een beetje tokkelen en muziek luisteren.

Slukes hé!

defrans

09 aug 2016, 20:06

welja, Leah, wat is jong hé

Ik ben een mid-50er en heb nog wel 10 jaar te doen vooraleer ik van onze brave regering op pensioen mag.

Nu, ik kan het nog aan ,alhoewel, vandaag weer een ferme treinvertraging gehad, ben in totaal 13 uur van huis weggeweest.

Maar ja, door de gezondheidsproblemen van mijn vrouw, moet ik zorgen dat we toch onze boterham verdienen, dus keihard werken is er bij.

En dan in de vrije tijd zorgen dat alles hier een beetje proper blijft, en boodschappen doen, en als ik tijd heb een beetje proberen ontspannen. Ik zeg wel proberen, want soms heeft een mens veel hooi op de vork nietwaar.

maar ja, ik klaag niet, ik ben gelukkig dat ik mag en kan gaan werken, en hoop het nog 10 jaar in goede gezondheid vol te houden. Daarna ook nog natuurlijk...

slaapwel

davang

09 aug 2016, 21:13

Azoj zieje dat je nie ollene ziet met zorg'n, ieder huisje z'n kruisje...tene grodder dan tandre.

Ewel è Frans, ke moet'n je wok bewondren zuste gelik uzen hosh, kweten wok dajje dadde ollemole nog kut doen, mor ojje dre mee stopt je inenekè(plots) in ne pit kunt voln, je moe bien maniere van sprek'n,dre nie mee stoppen, klinkt ollemole wel rare, mor tis azo...

Dikkerst doet goet om ekè je mizere te kun verteln, of stoom of te laten, dadde kun we ier wok, en dre tussen deure e goe woordje van leah... :) :D

Alè ke zien were riebedebie...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

10 aug 2016, 15:54

davang

Dje vertelt niks over ur knie, hoe kan ich oech dan opmontere?

Ben vandoug veur den derde keer noar de kine gewest, pfff, oech mer saai!!

frans,

Dje zeet noch ne joenge snotneus, ich ben al 65, ben eindelek tot de joare va verstand gekome, enfin, ich hoop da toch.

Menne man is nu de badkamer aan het poetse, woar de vrouw in panne valt komt da oep de tengere schouders va de man terecht hé.
Ich ben wel de was aan het doen, de strijk geef ich voorlopig uit.

hosh,

hoe ist me oech? Got dje nu mee noar Ibiza me de meiskes?

Tot den volgende keer mijne here!!

davang

10 aug 2016, 17:07

Men knie is ant verslieten leah, verleden weke en ze dre gel ingespijt, da moe driekeers gebeuren, ke meugen wok niemè zovele gan stappen, of toch niemè zo rap...

Ke zien daje wok zoe meugen ebitje couroage krieg'n... soai ist zekres int begun... toet dan ze dre gaen an trekken, nu zitje verzekers an zukke toestelletje die up en nere gaen è, ke weten dre olles van, onze dre begosten an te trekken en duwn deed dat wel ferme zeer, mor echt waer, drachtre voelde ke me e stik betre...

Oeie kloek è, ook de frans en hoske...
Gast

10 aug 2016, 19:32

We zen allemoal ant versleete hé davang, soigneert ur knie mer goet.

Ich mag bij de kine nog niks actief doen, da begint pas in september, de kine draait rondjes me men arm, doet die omhoog en zoe, da doet gin peen en da lukt allemoal goet.
Noch 2 weke en ich mag die sling uitlate, het stoort mich nu da ich zoe weinig kan doen.

Got dan in gran canaria oech mer gin te lange wandelinge doen hé davang, slecht veur de knie.

Slaapwel hé, gij ook frans en hosh!

davang

12 aug 2016, 19:46

Ge zit giedre zekerst ollemael buut'n in de zunne... :roll: :)
Tis ier echt goe were geworden, ol me werk die moeste gebeuren vor dawwe up voyage gaen is ol gedaen...
Ke doen nu toch were olle doage e toertje leah, biekanst e urtje, wel nie zo rap of gewente...dre bie, ke meugen nie van miene boas... :wink: :lol:
Gast

12 aug 2016, 19:55

Hey davang,

Ich heub inderdoud just buite gezete met de kat, noa begint het friskes te worde.
Men eerste week kine zit er oep, mijne arm got al ver noar achter!
Tis goet davang da ge in beweging bleft, want rust roest.
Luistert mer goet noar uwen baas, moeders weten het toch alteed best vind ich. :wink:
Sloptwel veur straks hé joenge!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

15 aug 2016, 10:54

Afbeelding

k'zien ier zulle :D sorry mo ik volgen de olimpiese spelen ,int biezoeder onze dappere balgen :) men toch ol 2 goede madollen ,1 zilveren,en 1 chocolaklur (brons)...
t'is vil te winnig viende'k :? .
frans ,me zitten ollemolle in t'zalfste schuutjie'bootje) qua gezondheidsproblemen ..ik zorgen ol iets meer dan 20jaar voe me vrouwe :? ze zit nu al een 12 tal jaar in een rolstoel :)
ik ben 63jaar en van 2009 op rust.
ik bewonderd uw inzet man chapeau!. 8)
leah gon de meestjies were weg ip reéze? ola paloma..k'gon m'n koffer greedmaken ,zeg mo dak meegoon zulle :lol:
davang t'is rare voe te zeggen ..mo ze zeggen damme eest verslieten an onze poten :oops: ,t'is verdorie nog woor euk, ne mensch aat vroegere
nooit niks,alé ik toch nie..noois gin koede, gin gebroken benen of oormen... nu damme thuus zitten in pensioen..komt olles achter makoor uut.zie't mo verzichtig osje weg goot no grand canorie wé... olles rustig andoen :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

15 aug 2016, 14:50

Da's goed hosh, ze komt sebiet, ich zal het heur zegge.
Toch lief da dje mee got.

Joa hosh, en ezelke weurd gebruikt as lastdier, amaaiii veur die pootjes.
Hed dje peen in oewe rug, valt oech ni mee hé....
Ich moet nog 2 weken lopen met die mitella, ben nu al 5 kere noar de kine gewest, menne erm (arm) got al hiel ver noa achtere, doet wel wa peen!
We weurde kwetsbaarder me ouder worde hé hosh, best gewoon aanvaarde da feit!

Straks tractere ze mich veur en etentje voor moederdag. Ich heub en Egyptisch restaurant gekoze ma ich eet doewe wel vlamsche kost.

We heube zeker al 4 medailles oep de spele in Rio, atletiek zien ich hiel gjan.

Tot nog 's hé hosh......

davang

15 aug 2016, 19:50

Das zuste leah , in 't Antwerpse ist vandaege moedertjes dag, bien us is dadde olf meije.
Ke zien nie zot van zukke speeln, ke zoen wel e kè kieken onze up die rekken en balken undre manneuvers antdoen zien... zuste mor om te kieke onze dre nie of vollen... :roll: :lol:

Zeg hosh, gie begunt ovre "eest te verslieten an uze pot' ", ebitje loatre zient ol ezels... :roll: :( :?

hoshinkido

16 aug 2016, 10:34

Afbeelding

ier sé,de vele complimenten va m'n nichte.
ken ur vandenuchtend no strand gedoon,en z'is content azo te zie'n :wink:
Gast

16 aug 2016, 17:52

Joa hosh, ur nicht is precies hiel content!!

Davang joeng, die atlete va de spele ligge oep hun zestigste oech oep de operatietafel!
As ich da gewich heffe zie dan kreeg ich al peen in men schouders. En rond die balken draaien, amaaiii veur de polse.

Moederdag is elders oech half mei zur davang, in Limburg toch.

De frans is het precies toch afgebold, da mag natuurlek.

Tot meurge hé manne!

hoshinkido

16 aug 2016, 18:16

leah ik pezen ,da frans ons nie verstoot,en da tjie gin dialect sprikt?? :roll: :)
mo j'is oltied ier welkom é :D
ja men toch ol 4 madollen leah ,goed é :wink:
messchien vanavend nog ene van jolien dhoore ip de koersvillo? 8O