Spellings controle
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Staat die niet automatisch aan ??

1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Het is niet Telenet webmail die de spelling check doet maar de browser. In dit geval Firefox.
Om de spelling check te activeren schrijf je eerst een (korte) tekst rechts-klik op deze tekst, en dan "Spelling controleren" aanvinken.

Om een andere taal te kiezen op te installeren klik je onder "Spelling controleren" op Talen en volg de instructies.
Om de spelling check te activeren schrijf je eerst een (korte) tekst rechts-klik op deze tekst, en dan "Spelling controleren" aanvinken.
Om een andere taal te kiezen op te installeren klik je onder "Spelling controleren" op Talen en volg de instructies.
-
zeerover - Lid geworden op: 05 jan 2006, 11:23
Als ik het goed begrijp moet ik steeds zelf de spellings controle aanvragen en niet zoals bij word . Kan dit op het einde van de tekst zodat alle slechte woorden vermeld worden. En elke keer klikken na het slechte woord.
windows vista-aansluiting telenet -AVG Anti virus
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Neen. Eens de spelling checker geactiveerd blijft deze geactiveerd. Je moet dat niet telkens opnieuw doen. De spelling controle gebeurd automatisch tijdens het typen.
Je moet ook wel "Mijn spelling controleren tijdens het typen" aanvinken moest dat nog niet gebeurd zijn. Zie: Extra > Opties -> Geavanceerd : Navigeren (onderaan).

Je moet ook wel "Mijn spelling controleren tijdens het typen" aanvinken moest dat nog niet gebeurd zijn. Zie: Extra > Opties -> Geavanceerd : Navigeren (onderaan).