Foutmelding 0x80070570
-
Jetteke - Lid geworden op: 08 dec 2005, 11:02
Hier ben ik met een volgend probleem en hoop dat jullie me misschien ook deze keer kunnen verderhelpen.
Ik werk met Windows 8.1 en live mail - Proximus.
Sinds een paar dagen verschijnt af en toe foutmelding 0x80070570 als ik mijn mailprogramma open. Met afsluiten en opnieuw opstarten kwam dit gewoonlijk in orde. Echter nu niet meer. Ik kan de mail wel openen maar zie daar dan 2 bestandjes staan, waaronder het eentje 'text' en het ander weet ik niet meer eigenlijk, beiden niet te openen.
Ben eens naar de updates gaan zien en er stonden nog een paar zaken klaar om te installeren, dus ik heb dat proberen te doen. De ganse namiddag staat de pc al te draaien enkel om de updates te downloaden, je ziet het balkje praktisch niets opschuiven, en plots de melding dat het updaten mislukt is : reden 0x80070570. Ja, zo kom ik natuurlijk niet verder.
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt ?
Dank bij voorbaat.
Jetteke
Ik werk met Windows 8.1 en live mail - Proximus.
Sinds een paar dagen verschijnt af en toe foutmelding 0x80070570 als ik mijn mailprogramma open. Met afsluiten en opnieuw opstarten kwam dit gewoonlijk in orde. Echter nu niet meer. Ik kan de mail wel openen maar zie daar dan 2 bestandjes staan, waaronder het eentje 'text' en het ander weet ik niet meer eigenlijk, beiden niet te openen.
Ben eens naar de updates gaan zien en er stonden nog een paar zaken klaar om te installeren, dus ik heb dat proberen te doen. De ganse namiddag staat de pc al te draaien enkel om de updates te downloaden, je ziet het balkje praktisch niets opschuiven, en plots de melding dat het updaten mislukt is : reden 0x80070570. Ja, zo kom ik natuurlijk niet verder.
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt ?
Dank bij voorbaat.
Jetteke
-
Och, het probleem wordt maar groter... nu kan ik geen word doc. meer openen ook. . Verschijnt :' kan het werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp.'
Ook 'kan niet worden opgeslagen omdat het elders al open is. C /users naam/App.Data... Normal.dotm
En bij de mails verschijnt nu foutcode 0x800C013B.
Alles loopt precies in het honderd, net nu ik mijn pc zo hard nodig heb om honderden inschrijvingen voor een activiteit te ontvangen en op te lijsten ... HELP
Ook 'kan niet worden opgeslagen omdat het elders al open is. C /users naam/App.Data... Normal.dotm
En bij de mails verschijnt nu foutcode 0x800C013B.
Alles loopt precies in het honderd, net nu ik mijn pc zo hard nodig heb om honderden inschrijvingen voor een activiteit te ontvangen en op te lijsten ... HELP
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Doet ge ooit iets om uw PC in goede conditie te houden?
vb : programma ccleaner zin werk laten doen, scannen op malware en virussen .....
vb : programma ccleaner zin werk laten doen, scannen op malware en virussen .....
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Jet
Proberen we stap voor stap?
Je kan Win niet updaten.
Klik op START - klik Config.scherm - klik Win Updates.
Klik in het linker vak op Geïnstall.upd.
Typ het volgende in de zoekbalk:

Proberen we stap voor stap?
Je kan Win niet updaten.
Klik op START - klik Config.scherm - klik Win Updates.
Klik in het linker vak op Geïnstall.upd.
Typ het volgende in de zoekbalk:
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 06 sep 2016, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Kan jullie heel blij vertellen dat het (momenteel) opgelost is. Ccleaner heeft zijn werk gedaan. Kom ik dat hier neerschrijven en zie dat dit ook door Janneke Dust voorgesteld wordt als oplossing. Ik kuis regelmatig de pc op hoor Janneke, dagelijks de C cleaner, ook deze voormiddag nog. En ook de Panda zeker om de week eens laten lopen. Ik hoop dat bij een volgende opstart het probleem zich niet herhaalt en ben al wreed content dat ik terug aan mijn documenten kan; 'k was al wat in paniek.
Vriendelijke groeten en bedankt Janneke.
Vriendelijke groeten en bedankt Janneke.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Kijk ook eens of uw harddisk aan het vollopen is.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
-
De problemen schijnen momenteel van de baan, zelfs de updates kunnen doen. Ik wil jullie toch laten weten waar de oorzaak lag : mijn antivirus Panda. Daar was iets ingeslopen dat bepaalde rechten ontnam. Heb op aanraden van mijn pc-technieker de Panda verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en alles opent normaal, mails komen gewoon binnen, ik kan mijn geluk niet op. Bedankt aan al wie me goede raad heeft gegeven, fijn om te weten dat je hier altijd op hulp kan rekenen.
Groeten van Jetteke
Groeten van Jetteke