Verzenden via BCC.
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Heb dus mijn hotmailaccount omgezet van POP3 naar IMAP en alles marcheert en kan alles ontvangen en verzenden.
Doch via BCC kan ik geen mails verzenden , via Aan wel.
Krijg dus steeds van Postmaster@outlook.com dat de mail onbestelbaar is omdat de indeling van het e-mailadres onjuist is en als ik dezelfde mail met dezelfde émailadressen via Aan verstuur gaat het wel.
Ook heb ik deze mappen : Verzonden,Verwijderde + Ongewenste 2 maal in 't nederlands en in 't engels ,mag ik die engelse verwijderen?
Kan er mij iemand zeggen wat ik daaraan kan doen aub,bedankt.
grt-jag.
Doch via BCC kan ik geen mails verzenden , via Aan wel.
Krijg dus steeds van Postmaster@outlook.com dat de mail onbestelbaar is omdat de indeling van het e-mailadres onjuist is en als ik dezelfde mail met dezelfde émailadressen via Aan verstuur gaat het wel.
Ook heb ik deze mappen : Verzonden,Verwijderde + Ongewenste 2 maal in 't nederlands en in 't engels ,mag ik die engelse verwijderen?
grt-jag.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
En mijn antwoord was dan ook aan Flupke gericht die daar laat verstaan dat een mail met enkel BCC niet kan, trouwens ik zeg wel degelijk dat het wel kan met WLM.paullamb schreef:Even goed lezen Danny.
Het gaat over Hotmail.
Misschien ook beter lezen, en vooral begrijpen
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Je begrijpt het niet hé, het was een antwoord aan Flupke, mag dat dan niet, of wat is jouw bedoeling?paullamb schreef:Dit is ver naast de kwestie hoor!
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Live Essentials is niet goed geïnstalleerd.JAGUAR schreef: Ook heb ik deze mappen : Verzonden,Verwijderde + Ongewenste 2 maal in 't nederlands en in 't engels ,mag ik die engelse verwijderen?
grt-jag.
Alles van Windows Live Essentials verwijderen, met CCleaner opruimen en regsterscan repareren.
Daarna live Essentials weer installeren, wat u daarvan wil.
Dus de tweede lijn aanklikken.

Hier dan de directe goeie download.
http://g.live.com/1rewlive5-web/nl/wlsetup-web.exe
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Ook eens geprobeerd , en het lukt inderdaad, wat ik dus niet wist.Danny. schreef:Flupke, juist geprobeerd, met WLM, één mail in BCC naar mijn Seniorennet mail adres gestuurd, lukt prima
Groetjes
Danny
Weeral iets bijgeleerd sé
Flupke2
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Wat voor antwoord is dat nu weer?
Of is dat een sneer naar mij toe?
Wat dan te denken over " mensenkennis" als iemand tiental PB s stuurt naar een helper. Uiteindelijk het programma te pakken krijgt om een dvd te branden voor zij Medion Pc,maar het daarna niet nalaat om deze helper genadeloos een mes in zijn rug te steken? Mensenkennis?? Dat moet geleerd worden.
Wat dan te denken over " mensenkennis" als iemand tiental PB s stuurt naar een helper. Uiteindelijk het programma te pakken krijgt om een dvd te branden voor zij Medion Pc,maar het daarna niet nalaat om deze helper genadeloos een mes in zijn rug te steken? Mensenkennis?? Dat moet geleerd worden.
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Ik vindt dat paullamb snel op zijn tenen getrapt is .paullamb schreef:Wat voor antwoord is dat nu weer?
Waar schrijft danny dat hij hiermee een bepaald persoon viseert???