piep geluid smartphone
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
ik heb op mijn samsung galacyIII smartphone sinds enkele dagen om de 10 minuten een dubbel ting ting geluid, dag en nacht
Alles nagekeken, berichten, email ...
Niks te vinden!
Hebben jullie dat al ondervonden?
alvast bedankt
Alles nagekeken, berichten, email ...
Niks te vinden!
Hebben jullie dat al ondervonden?
alvast bedankt
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
Windows 10
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@vivaldi
Als dat om de 10min. het geval is, check dan eens het schermpje op dat moment.
Je zou dan gelijkertijd een melding moeten zien over een of ander mailprogr. dat niet wil verbinden.
Het kan ook een melding zijn ivm roaming bijv.
Hou dat eens in het oog?

Als dat om de 10min. het geval is, check dan eens het schermpje op dat moment.
Je zou dan gelijkertijd een melding moeten zien over een of ander mailprogr. dat niet wil verbinden.
Het kan ook een melding zijn ivm roaming bijv.
Hou dat eens in het oog?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Nee, Pcp, echt niet te vinden, niet op het startschermpje, email en alle andere app's, verjaardagen...
Volgens mij heb ik bij instellingen iets aangevinkt dat ik beter niet had gedaan. Het is twee keer na elkaar 'ping ping'
Ga nog eens verder zoeken en als ik het opgelost heb, laat ik het zeker weten!
Al bedankt voor uw antwoord.
Harry
Volgens mij heb ik bij instellingen iets aangevinkt dat ik beter niet had gedaan. Het is twee keer na elkaar 'ping ping'
Ga nog eens verder zoeken en als ik het opgelost heb, laat ik het zeker weten!
Al bedankt voor uw antwoord.
Harry
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
Oei dat mail programma. Zou kunnen. Ik heb er drie op mijn pc waarvan ik er met twee problemen heb (wachtwoorden). Ga dat ook oplossen.
Maar ik dacht dat die twee niet op mijn smartphone zaten.
Alhoewel, pc en smartphone werken dikwijls nauw samen.
Maar voor dat 'gepingel' kreeg ik ook geen berichten van die andere twee mail adressen. Die gebruik ik als ik niet wil lastig gevallen worden met allerlei publiciteit zoals nieuwsblad, bol.com.....
Dus vandaag nog zeker die paswoorden affaire regelen.
Nog iets. zojuist een bericht dat na een halve seconde verdween. Kon alleen iets lezen van 'locatiegegevens' 't zal dat zijn zeker.
Sorry voor dit rommelig bericht !!!!!
Maar ik dacht dat die twee niet op mijn smartphone zaten.
Alhoewel, pc en smartphone werken dikwijls nauw samen.
Maar voor dat 'gepingel' kreeg ik ook geen berichten van die andere twee mail adressen. Die gebruik ik als ik niet wil lastig gevallen worden met allerlei publiciteit zoals nieuwsblad, bol.com.....
Dus vandaag nog zeker die paswoorden affaire regelen.
Nog iets. zojuist een bericht dat na een halve seconde verdween. Kon alleen iets lezen van 'locatiegegevens' 't zal dat zijn zeker.
Sorry voor dit rommelig bericht !!!!!
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
@vivaldi
--Als dat seintje (een alarm dat afgaat voor het een of ander) te horen is, moet je toch eens goed opletten?
...
per ongeluk heb ik de boosdoener gevonden, Ik wilde mijn Galaxy S2 oppakken toen weer 2x het toontje afging, nu kon ik nog net helemaal bovenin op mijn galaxy zien dat daar in het klein een melding kwam van Aanmelden Gmail mislukt. Toen ging er een lampje branden, en wist ik waar het aan lag. Ik denk dat het zo zit, ik heb op mijn PC een email account van KPN en een van Gmail. ik heb OE zo ingesteld dat ik ook Gmail binnen krijg op mijn PC. Ik heb me eigen ook aangemeld op mijn Galaxy met Gmail, maar daarop werkte het aanmelding van Gmail niet, omdat ook op mijn PC al Gmail stond. (Dit denk ik althans)
Maar ik ben nu in ieder geval van dat hinderlijke toontje om het kwartier af.
...
https://www.galaxyclub.nl/forums/onderw ... galaxy-s2/
Soms merk je dit op tijdens het alarmpje:

--Als dat seintje (een alarm dat afgaat voor het een of ander) te horen is, moet je toch eens goed opletten?
...
per ongeluk heb ik de boosdoener gevonden, Ik wilde mijn Galaxy S2 oppakken toen weer 2x het toontje afging, nu kon ik nog net helemaal bovenin op mijn galaxy zien dat daar in het klein een melding kwam van Aanmelden Gmail mislukt. Toen ging er een lampje branden, en wist ik waar het aan lag. Ik denk dat het zo zit, ik heb op mijn PC een email account van KPN en een van Gmail. ik heb OE zo ingesteld dat ik ook Gmail binnen krijg op mijn PC. Ik heb me eigen ook aangemeld op mijn Galaxy met Gmail, maar daarop werkte het aanmelding van Gmail niet, omdat ook op mijn PC al Gmail stond. (Dit denk ik althans)
Maar ik ben nu in ieder geval van dat hinderlijke toontje om het kwartier af.
...
https://www.galaxyclub.nl/forums/onderw ... galaxy-s2/
Soms merk je dit op tijdens het alarmpje:
-
Hé, opgelost!
Het lag aan die accounts. Die pings (2) waren om te zeggen dat er 2 accounts niet actief waren.
Gmail verwijderd, heb ik trouwens niet nodig op mijn gsm (heb nog een tablet ook)
En geen getingel meer.
Bedankt voor de tips!!
harry
Het lag aan die accounts. Die pings (2) waren om te zeggen dat er 2 accounts niet actief waren.
Gmail verwijderd, heb ik trouwens niet nodig op mijn gsm (heb nog een tablet ook)
En geen getingel meer.
Bedankt voor de tips!!
harry
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
@harry
Toch gevonden, prima!
Zit misschien nog iets bruikbaars tussen?
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=172309

Toch gevonden, prima!
Zit misschien nog iets bruikbaars tussen?
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=172309