Zes
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Niet-digitaal ??? Dat zou me sterk verwonderen. Kun jij de Vlaamse kommerciële zenders nog niet-digitaal ontvangen? Ik heb eerlijk gezegd in geen tijden niet meer gekeken wat er nog analoog op de kabel zit.Junior schreef:Is die nieuwe zender Zes ook niet-digitaal te ontvangen ? Ik zie dat er digitaal al promos worden uitgezonden maar ik kan 'm op TV niet vinden...
-
Ja maar dat zijn zenders die al lang bestaan, toen nog lang niet "iedereen" digitaal keek. Als "Zes" een vroegere zender vervangt, dan kan het misschien wel, maar een volledig nieuwe zender nog investeren in analoog??????Junior schreef:Vier en Vijf zijn toch niet-digitaal te ontvangen !
-
Janna - Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19
Vervangt Zes een vroegere zender ? onder welke nummer kan men die zender vinden? veel informatie hieromtrent komt er nog steeds niet door. Weet iemand al iets meer ?Junior schreef:Is die nieuwe zender Zes ook niet-digitaal te ontvangen ? Ik zie dat er digitaal al promos worden uitgezonden maar ik kan 'm op TV niet vinden...
Zo ook voor CAZ
-
Shewa - Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
Janna , wij hebben hier 2 televisies , op 1 toestel staat caz op 9 en zes op 14 .
Op de tweede tv staan die op een ander nummer .
Druk op de knop : TV-gids van de afstandsbediening van de digibox/recorder en gebruik de pijltjestoetsen om het nummer van die zenders op jouw toestel te vinden .
Op de tweede tv staan die op een ander nummer .
Druk op de knop : TV-gids van de afstandsbediening van de digibox/recorder en gebruik de pijltjestoetsen om het nummer van die zenders op jouw toestel te vinden .
weer een stap vooruit
-
Shewa - Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
weer een stap vooruit
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Junior, ik weet niet of de verdelers van TV signalen, een kanaal zowel digitaal als analoog in de aanbieding hebben.
Wel is het zo dat wij hier als Telenet klant Zes te zien krijgen maar in HD, ik heb dus sterke twijfels dat ze ook dat zelfde kanaal ook analoog zouden verdelen.
Waarom schrappen ze analoge kanalen?
Omdat die meer bandbreedte in beslag nemen, en zodoende minder plaats is voor meer kanalen te kunnen aanbieden.
Groetjes
Danny
Wel is het zo dat wij hier als Telenet klant Zes te zien krijgen maar in HD, ik heb dus sterke twijfels dat ze ook dat zelfde kanaal ook analoog zouden verdelen.
Waarom schrappen ze analoge kanalen?
Omdat die meer bandbreedte in beslag nemen, en zodoende minder plaats is voor meer kanalen te kunnen aanbieden.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Telenet is eind juni gestopt met doorstralen van analoge zenders, er is trouwens een Europese richtlijn die bepaalt dat analoge zenders verdwijnen.Danny. schreef:Junior, ik weet niet of de verdelers van TV signalen, een kanaal zowel digitaal als analoog in de aanbieding hebben.
-
Ik ben Telenet-kijker, en ik heb toevallig gisteren nog eens gekeken of er nog zenders analoog op de kabel zitten bij ons. Het zijn er een tiental, maar Zes is daar niet bij.MichelN schreef:Telenet is eind juni gestopt met doorstralen van analoge zenders, er is trouwens een Europese richtlijn die bepaalt dat analoge zenders verdwijnen.Danny. schreef:Junior, ik weet niet of de verdelers van TV signalen, een kanaal zowel digitaal als analoog in de aanbieding hebben.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Telenet is in Juni gestop om analoog aan te bieden voor business klanten (hotels, rusthuizen, campings...)
Maar privé klanten krijgen nog steeds het analoge signaal, ik dacht 22 zenders.
Maar privé klanten krijgen nog steeds het analoge signaal, ik dacht 22 zenders.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019