kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

hoshinkido
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

23 sep 2016, 14:33

t'is wooe wa dajje zegt leah,ik piekeren te vele :oops:
das voe niks nodig....me gon der nie mé over zagen :wink:
t'is schoon wir hé vandage ,morgend ook nog,mo zundag kanse ip regen?? :)
me maggen nie klagen van de jore over t'wir .alé nog ne schoon weekend gewenst leah & ook je echtgenoot :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang

25 sep 2016, 14:31

Kweet'n dakke nie vele ier zien gewist, mor te gaet nie te goet mét ding dakke lievre an andres get.
Mor ja, dadde ist leven è, peis nu nie dakke in ne pit zitten of zukke twodde, mor kun dre geweun nietent an doen of verandren, kun me nu e bitje bezig oen met vele werksjes te doen , azo gaet de tiet vorbie, van dre te lange bie stille te staen elpt tog nie...
Ke durv'n dre wok nie ovre te vertel'n, van ken ondrevoen da dre meelustren, die wet'n wie dakke zien, ke zient ogliek wok nie zekre mor kemoeten uppassen.
Ke gaent dovoren niemè en over oe dat tgaet en zukke dingen, ke gaen wachten toet dattet e bitje ovre gaet.

Ze zeg'n oltiet "iedre usje z'n krusje"... ke kunt nie betre zeg'n.

Toet bienkort è.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

25 sep 2016, 16:18

Veel sterkte davang.

Va mense moet ge u in feite niks aantrekke, roddele doen ze toch, das oem hun eige miserie ni te voele. Ich trek me daar niks ne meer van aan.
Ma hou het nu mer wa rustig en zorgt goed voor jezelf en veur je madammeke.

Groetjens,

hoshinkido

26 sep 2016, 09:33

goeiemorgen leah &davang..
davang je moejje nie verantwoorden dajje biena nie komt moot...ter zie'n andere diengen die vore goon :wink: sterkte man.
leah ist ol wa beter mejje noorme? :roll:
Gast

26 sep 2016, 18:51

Tja hosh, ich heub natuurlek noch peen, ma da hoort bij het genezingsproces zei de chirurg, dus ich maak mich gin zeurge en wa peen, daar kan ich wel tege.
Heub vandoug toch weer 5 minuten gearmfietst en da got goet, sebiet noch me men katrollen werke sé, tis wel plezaaaant oem de kracht in den erm stillekesaan te voele terug kome.

Sloptwel hé manne!

hoshinkido

29 sep 2016, 18:09

Afbeelding

men ier zuuste ne ferme spoelienge héd zulle...jawadde :?
ja je voele'd dat de zomere vorbie is :)

davang

29 sep 2016, 20:41

Wen ier wok e goeie vloage get, te wos nodig zulle...

Me probleempje ovre "meelusteren" is upgelost, ken te vroeg gepaniekeert... :oops:
Gast

30 sep 2016, 11:32

Hier heube we gin rege gehad, toch ni dak weet.

Weeral bekan weekend, de tijd vliegt....

Groetjens, de poets wacht...

bekan = bijna

hoshinkido

30 sep 2016, 12:03

ja leah & davang t'is were vriedag 8O
k'zie..n juuste were van de kwafeur ,ken me plumen loten bie knippen;
t'angde verre toe am me knieén :lol:
k'maggen were gezien worden ip strote :oops: :wink:
ie niks geregend van de nuchtend ,mo wal vannacht ne ferme spoelienge gedoon zulle.
nog un goe weekend gewenst ,en toe in den drooi ..zee'd sinteklooi :lol:

hoshinkido

05 okt 2016, 11:04

goeiemorgen leah &davang...kommen ier in ne nooste binnenwippen
,van kaan andere diengen a me noofd :(
ken moondag no t'ospitol moeten goon,voe m'n nerte en loengen,en heel de nutsekluts...
en t'was best dak gewist en :( mo kannen der nietend over vertellen ,k'weten nog van niks,olles word deuregestuurd no mien uusdoktur...,en die go mien ton inlichten overe oe en wadde. :roll:
Gast

08 okt 2016, 10:50

Afbeelding

Alei hosh, wette noch van niks, dan zult ge noar uw huisdoktoor moete goan.
Ich moet volgende week oech noch es terug veur men schouder, da zal wel de leste kier zen.
Noch 20 kiere (keren) kine loate veurschrijve, ma het goat goet me menne erm.
Ich heub en drukke wiek (week) gehad en de pc het plat gelege oemda ze hier an de leidinge ant werke zen.

Geniet va het weekend en gij oech hé davang.
Groetjes,

davang

10 okt 2016, 20:55

Ken dre van genot'n zulle leah..twos goei were en te zien up uzen olnmenak schiet'n dre nie vele niemé ovre zulle, wen biekans iedre weekende kindjes om voj te zorg'n... nu nie dakke dre dul voeren zien zulle, mor ge wit azzo wok dajje nie vrie ziet om te doen wodde dajje wilt hé... :roll: :wink:

Oe ist nu hoske, witje ol van etwodde ?? ke verschiet'n drevan, ejje dadde voeln ankom :?:

Twos ier redelijk were vandaege, wel snuchtens vroeg ferme regen vloagen en koet...te bleef wel koet mor de regen wos weg, en in uzze veranda(tis mor e klintje) wost lekkre warme...

hoshinkido

11 okt 2016, 08:53

goeiemorgen leah ,davang :D
davang jaak ik voelden dat ter un twadde niet pluus was..kaan biena gin osem(adem) en ken no sint lucas gewist voe me nerte en loengen
m'n nerte is in orde..mo ik wachten ip de reste van de uutslag..ik k'maggen morgend bellen no me nuusdoktur.. mo de dokteresse zeid ,dak wel zoe'n moeten ofvollen ..k'zien ik 11kg verzwoderd van te stoppen mé smoren 8O en da gerakt je azo mo nie kwiet é :oops:
nu moeten meer beginnen bewegen ,en vele mé de villo rieén :oops: pfffff. mo ik gon da anders doen...ik gon me inschrieven in de fietnisse :lol: k'zien ton nie olene die moe sporten :lol:
davang ejje zie nie bebiesittere :lol: ja kienetjies é :wink:
leah oe is nu mejje meestje..ziejje der verre were deure? :D
Gast

11 okt 2016, 12:48

Joa hosh, ich ben just de leste keer op controle gewest bij de chirurg, "alles perfect" zei 'm maar wel noch veurzichtig blijve want ich zit noch maar in den helft.
Hij het noch 20x kine veur geschreeve en dan moet ich thuis noch oefene moar ni meer noar de kine gaan.
Ich ben oech trug oep menne hometrainer gekrope in de hoop er enkele kilookes af te krijge, den aanhouder wint hé.

Davang joeng, klein kindjes op je dak. Ich heub er gien, ben en bitje te ongeduldig oem me kleine kindjes oem te gaan maar ich zie ze wel graag (bij en ander).... :oops:
Ich vind het nu zalig weer, just in Mechele gewest me volle zon, maar wel goe ingeduffeld en me laarskens aan.

Alei jounges, geniet van disse zonnige deisdoug (dinsdag)!

Groetjessss,