aankoop iphone

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

kyara

15 okt 2016, 11:53

hallo,ik heb mij een iPhone 5 aangeschaft.Mijn oud nokiaken heeft de geest gegeven.Maar ik begrijp één ding niet.Ik ben bij telenet.Ik bel niet veel en daarom had ik een abonnement volgens verbruik.Nu bij aankoop van nieuwe GSM zei die verkoper van mediamarkt dat ik een abonnement van 15 euro moest nemen.Daarom zou ik willen vragen hoe dat komt?

mvg kyara

Prima Vera

15 okt 2016, 11:56

kyara schreef:hallo,ik heb mij een iPhone 5 aangeschaft.Mijn oud nokiaken heeft de geest gegeven.Maar ik begrijp één ding niet.Ik ben bij telenet.Ik bel niet veel en daarom had ik een abonnement volgens verbruik.Nu bij aankoop van nieuwe GSM zei die verkoper van mediamarkt dat ik een abonnement van 15 euro moest nemen.Daarom zou ik willen vragen hoe dat komt?

mvg kyara
Simpelweg omdat hij jou in 't zak heeft gezet. Bij goedkope gsm (Iphone) hoort dikwijls een abonnement. Maar je kan die phones ook altijd aan de normale prijs bekomen en dan hoef je geen abonnement te nemen. Deze verkoper (én Mediamarkt kent daar wat van) heeft van jouw onwetendheid geprofiteert. Eventueel je beklag maken bij Telenet én bij Mediamarkt om van dat abonnement af te geraken. Eventueel dreigen met de media en/of Testaankoop (als die al iets willen doen).

paullamb

15 okt 2016, 12:49

Als u inderdaad de phone goedkoop gekocht heeft, terug naar Mediamarkt ( zij zijn inderdaad niet gek) en de verkoper op het matje roepen.
Maar u zal inderdaad de IPhone of duurder moeten betalen of het abonnement nemen.

dafke

16 okt 2016, 08:11

Het abonnement is op elk moment opzegbaar (daar maken ze toch reclame mee) De telefoon moet je natuurlijk betalen Als je een telefoon wilt moet je minstens king nemen Daar had die verkoper gelijk in

kyara

16 okt 2016, 21:10

geldklopperij ja.Ik telefoneer weinig of niet mijn gsm.Die dient juist om thuis te verwittigen ,wanneer ik platte band heb met mijn fiets of wanneer ik ergens opgehouden;dat ze zich dan thuis niet moeten ongerust maken.En daarvoor zou ik dan maandelijks meer dan 10 euro moeten bijbetalen.Grote dieven zijn het,en niet enkel in de politiek.

mvg kyara

Paul Siemons

16 okt 2016, 21:35

kyara schreef:geldklopperij ja.Ik telefoneer weinig of niet mijn gsm.Die dient juist om thuis te verwittigen ,wanneer ik platte band heb met mijn fiets of wanneer ik ergens opgehouden;dat ze zich dan thuis niet moeten ongerust maken.En daarvoor zou ik dan maandelijks meer dan 10 euro moeten bijbetalen.Grote dieven zijn het,en niet enkel in de politiek.

mvg kyara
Als jouw telefoon enkel daarvoor moet dienen waarom neem je dan geen simpel toestelletje van een paar tiental euro's?

kyara

16 okt 2016, 21:38

ik koop toch wat ik wtl zeker.Dat heeft er niets mee te zien.Telenet heeft mij vroeger zelf de raad gegeven om een abonnement te nemen volgens verbruik,aan gezien ik weinig bel of sms.

kyara

16 okt 2016, 21:43

de gsm die ik nu gekocht heb is dezelfde als mijn zoon.Maar die heeft er nog ong.800 euro moeten geven en nu staan die maar 300 euro meer.En de kleinkinderen gebruiken hem ook af en toe eens.

Paul Siemons

16 okt 2016, 23:00

kyara schreef:ik koop toch wat ik wtl zeker.Dat heeft er niets mee te zien.Telenet heeft mij vroeger zelf de raad gegeven om een abonnement te nemen volgens verbruik,aan gezien ik weinig bel of sms.
U koopt inderdaad wat U wil ... 't was maar een simpele vraag van mij 8O