van windows life mail naar mail (win10) ?
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
Bedankt lode ! Is probleemloos gedaan.
Mocht je me ook kunnen zeggen via welke link ik outlook zou kunnen installeren en mijn mappen en adressen uit win life mail meenemen, dan zou ik een gelukkig man zijn...
Mocht je me ook kunnen zeggen via welke link ik outlook zou kunnen installeren en mijn mappen en adressen uit win life mail meenemen, dan zou ik een gelukkig man zijn...
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
telenet modem/wifi - Gmail - browser MS Edge.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
zolang ge niet tevreden zijt van een nieuw e-mail program volg dan deze raad.
Hier kan je outlook vinden (niet die van office hé)
https://www.microsoft.com/nl-be/outlook-com/?cb=v8ho
Ge zegt ook dat ge outlook nog kent van op uw werk, was dat niet de outlook van office ?pcekspeer schreef:@king
Voorlopig blijft Live Mail nog wel even beschikbaar.
De app-Mail van Win10 kent nog geen "groepen", misschien nooit?
Ga gewoon verder met hetgeen je gewoon bent en test onderwijl enkele andere mogelijkheden die eveneens "groepen of mailinglists" kennen, zoals outlook.com of thunderbird of...
Hier kan je outlook vinden (niet die van office hé)
https://www.microsoft.com/nl-be/outlook-com/?cb=v8ho
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
king - Lid geworden op: 10 mei 2005, 16:50
Lode ik weet helemaal niet meer welke outlook dit was (ben reeds 11 jaar "niet meer beroepsactief"...)
Wanneer ik op de door u aangegeven site naar outlook wil gaan en op "aanmelden" klik (ik heb immers een microsoft account) krijg ik het volgende:
:-(
Er is iets misgegaan
Deze informatie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Meer details...
En verder geraak ik dus niet !
Wanneer ik op de door u aangegeven site naar outlook wil gaan en op "aanmelden" klik (ik heb immers een microsoft account) krijg ik het volgende:
:-(
Er is iets misgegaan
Deze informatie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Meer details...
En verder geraak ik dus niet !
Laptop MEDION - Windows 11 - Intel Core i3 - 1115G4 - 3,0 GHz, 2 kernen - 8 GB RAM - 256 GB SSD - Windows defender & firewall - MS office personal - Printer HP 3057A -
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Hier uw Microsoft account gebruiken ?
www.live.com
www.live.com
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB