e-mailadres afzender.
-
Lowieke34 - Lid geworden op: 07 feb 2004, 17:01
Danny, zo zou het moeten als het zou werken ... Zie volgende zinsnede uit mij laatste inbreng:
:
:
Ik klik daarop, en er gebeurt niets, totaal niets!Ze staan daar nu mooi en uitnodigend te blinken! Maar wat ben ik er mee? Ze staan daar rotsvast te staan, en ik kan er niets mee! Frustrerend!
Windows 10 - Deskcomputer
Browser: Microsoft EDGE
64-bits best. syst. x64-processor
NVIDEA GeForce GT 620
Primaire Harde Schijf: 1 TB
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
-
Ja ik kan daar nu één van mijn aliassen kiezen, en het kleurt dan blauw. En dat is het dan: er gebeurt niets, nada, rien, nothing, maar dan ook "niks op zen vloms!"
't Is hopeloos!
't Is hopeloos!
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Lowieke, blij te zien dat je het toch nog niet opgegeven hebt 
Maar ik denk dat er hier een denkfout in het spel zit, namelijk, als ik in mijn mailprogramma, een nieuwe mail aanmaak, dan heb ik volgend beeld

Daar is zoals je zelf kunt zien, geen VAN te zien, het is enkel bij de bestemmeling dat hij zal kunnen zien wie die VAN is volgens de keuze die jij gedaan hebt.
Stuur eens een berichtje met een van die aliassen naar een van jouw mailadressen, en zie wat er gebeurt ...
En Lowieke, hiermede moet je natuurlijk heel goed opletten dat je, als je een mailtje verstuurd, de juiste VAN kiest, anders zou het kunnen dat de bestemmeling een mailtje krijgt van uiemand die hem onbekend is
Groetjes
Danny
Maar ik denk dat er hier een denkfout in het spel zit, namelijk, als ik in mijn mailprogramma, een nieuwe mail aanmaak, dan heb ik volgend beeld

Daar is zoals je zelf kunt zien, geen VAN te zien, het is enkel bij de bestemmeling dat hij zal kunnen zien wie die VAN is volgens de keuze die jij gedaan hebt.
Stuur eens een berichtje met een van die aliassen naar een van jouw mailadressen, en zie wat er gebeurt ...
En Lowieke, hiermede moet je natuurlijk heel goed opletten dat je, als je een mailtje verstuurd, de juiste VAN kiest, anders zou het kunnen dat de bestemmeling een mailtje krijgt van uiemand die hem onbekend is
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Ja Danny, dat klopt. Ik heb juist hetzelfde scherm.
Maar daar ging het niet over. Mijn vraag was: hoe kan ik een mail versturen met één van onze aliassen als Afzender. Dus zodat de bestemmeling niet mijn dagdagelijkse benaming ziet, maar dus een alias!
mvg
Maar daar ging het niet over. Mijn vraag was: hoe kan ik een mail versturen met één van onze aliassen als Afzender. Dus zodat de bestemmeling niet mijn dagdagelijkse benaming ziet, maar dus een alias!
mvg
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Het kleurt blauw, er op klikken, en dat is het. Meer is het niet. Heb je al geprobeerd om een e-mail naar jezelf te sturen?Lowieke schreef:Ja ik kan daar nu één van mijn aliassen kiezen, en het kleurt dan blauw. En dat is het dan: er gebeurt niets, nada, rien, nothing, maar dan ook "niks op zen vloms!"
't Is hopeloos!
-
Jongens,
Aan Sacho: ik heb Windows Live Mail. Kunt u lezen onderaan mijn berichtjes. Ik heb maar één account (denk ik toch?) En ik heb 2 aliassen; één voor mijn eega en één voor mezelf. Stond al meerdere keren vermeld.
Aan Hovel: herlees uw eigen mail van 18-10-2016 - 17:38 u. En vooral uw eigen vermelde quote.
Sorry jongens: hoeveel duidelijker kan ik nog zijn? Herlees toch steeds de initiële vraag; gewoonlijk staat daar alles in. En ja, soms moet er al eens wat verduidelijkt worden. Dat kan natuurlijk altijd nietwaar.

Aan Sacho: ik heb Windows Live Mail. Kunt u lezen onderaan mijn berichtjes. Ik heb maar één account (denk ik toch?) En ik heb 2 aliassen; één voor mijn eega en één voor mezelf. Stond al meerdere keren vermeld.
Aan Hovel: herlees uw eigen mail van 18-10-2016 - 17:38 u. En vooral uw eigen vermelde quote.
Sorry jongens: hoeveel duidelijker kan ik nog zijn? Herlees toch steeds de initiële vraag; gewoonlijk staat daar alles in. En ja, soms moet er al eens wat verduidelijkt worden. Dat kan natuurlijk altijd nietwaar.
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
U moet voor elk mailadres een aparte account aanmaken in wlm.
Dus in uw geval, die van u en uw vrouw. Plus de twee andere die u weinig gebruikt, dus 4 accounts in Win Live Mail.
Moest het niet lukken zou ik met teamviewer het kunnen instellen op uw computer, indien u dat wenst natuurlijk. Maar dat zal pas voor vanavond zijn na 19.00u.
Dus in uw geval, die van u en uw vrouw. Plus de twee andere die u weinig gebruikt, dus 4 accounts in Win Live Mail.
Moest het niet lukken zou ik met teamviewer het kunnen instellen op uw computer, indien u dat wenst natuurlijk. Maar dat zal pas voor vanavond zijn na 19.00u.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Lowie
sacho vertelt het zo hieronder:
...
Er is afgesproken zaterdag met teamviewer alles op te lossen.
...
sacho vertelt het zo hieronder:
...
Er is afgesproken zaterdag met teamviewer alles op te lossen.
...
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 19 okt 2016, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Lowieke schreef:Ja ik kan daar nu één van mijn aliassen kiezen, en het kleurt dan blauw. En dat is het dan: er gebeurt niets, nada, rien, nothing, maar dan ook "niks op zen vloms!"
't Is hopeloos!
Is het zo iets dat jij ziet?Lowieke schreef:Aan Hovel: herlees uw eigen mail van 18-10-2016 - 17:38 u. En vooral uw eigen vermelde quote.

Je gaat met de muisaanwijzer over de (Van) e-mail adressen, één wordt blauw, je klikt er op, en het gekozen e-mail adres komt achter "Van" te staan. De keuze is gemaakt en je kan nu uw e-mail nu verzenden.
Wat verwacht jij dan dat er gebeurt?
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Lowieke, ik liet je verstaan niet op te geven, en dat doe je dus niet, proficiat.
Ik stel je volgend voor, stuur een mailtje naar mijn mailadres (dat kan je vinden onderaan mijn berichtjes), en ik zal je per retour een screenshot laten zien wie de afzender (dienen bewuste VAN waarnaar je op zoek bent
) was.
Groetjes
Danny
Ik stel je volgend voor, stuur een mailtje naar mijn mailadres (dat kan je vinden onderaan mijn berichtjes), en ik zal je per retour een screenshot laten zien wie de afzender (dienen bewuste VAN waarnaar je op zoek bent
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Hovel, Sacho en al de anderen,
Eureka! Opgelost! De adressen die rechtsboven verschenen, mijn aliassen dus, deden inderdaad, zoals gezegd: niets als ik er op klikte! Ik zag niets gebeuren, en dacht dat dat niet werkte
.
Ik voerde dan maar de ultieme test uit met op één alias te klikken, en dan een mail naar mezelf te sturen. En nogmaals Eureka! De mail kwam aan met als afzender de alias!.
Sorry jongens, ik heb wel wat de stommerik uitgehangen, en ik zal het nooit meer doen. Ik had gewoon letterlijk moeten uitvoeren wat jullie me voorstelden dan had het hier al langer opgelost geweest. Nogmaals een welgemeende SORRY!
Eureka! Opgelost! De adressen die rechtsboven verschenen, mijn aliassen dus, deden inderdaad, zoals gezegd: niets als ik er op klikte! Ik zag niets gebeuren, en dacht dat dat niet werkte
Ik voerde dan maar de ultieme test uit met op één alias te klikken, en dan een mail naar mezelf te sturen. En nogmaals Eureka! De mail kwam aan met als afzender de alias!.
Sorry jongens, ik heb wel wat de stommerik uitgehangen, en ik zal het nooit meer doen. Ik had gewoon letterlijk moeten uitvoeren wat jullie me voorstelden dan had het hier al langer opgelost geweest. Nogmaals een welgemeende SORRY!
NVIDEA GeForce GT 620
6,00 GB RAM
Microsoft Office 2007
Windows Live Mail
Norton 360 v.20.1.1.2
NVIDEA GeForce GT 620