Office 2010

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

FBru

19 okt 2016, 15:03

Heb, na onderbreking wegens aanschaf nieuwe PC, opnieuw Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten, terug geïnstalleerd. Word en Excel werken probleemloos maar Outlook lukt niet. Telkens opnieuw krijg ik bij aanklikken het venster om de productcode in te brengen, waarna de vraag komt het programma al dan niet te verwijderen. Bij aanklikken verwijderen gebeurt er niks. Is er misschien iets veranderd? Enkele maanden geleden heb ik dit probleemloos geïnstalleerd.
Dank bij voorbaat,
Frans Bruelemans

hovel

20 okt 2016, 15:43

FBru schreef:... Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten, terug geïnstalleerd. Word en Excel werken probleemloos maar Outlook lukt niet.
Outlook is geen onderdeel van "Office .... voor Thuisgebruik en Studenten". Heb je dat dan afzonderlijk geïnstalleerd?
FBru schreef:... Telkens opnieuw krijg ik bij aanklikken het venster om de productcode in te brengen ...
Is de product code correct? Deze zal voor Outlook anders zijn dan voor Office ... voor Thuisgebruik en Studenten!
FBru schreef:... waarna de vraag komt het programma al dan niet te verwijderen ...
Is het dan al geïnstalleerd?
FBru schreef:... Bij aanklikken verwijderen gebeurt er niks ...
Is het wel geïnstalleerd? Kan je het niet op de normale manier verwijderen?