gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

straks in de late namiddag naar oogarts voor uitleg over de oogoperatie die gepland is voor 14 november .Deze afspraak heeft de oogarts gemaakt in overleg met huisarts .Dat is op zijn minst dat ik twee uren weg ben hopelijk ben ik voor de donker thuis .Moet van hier eerst een stukje te voet voor bus dan nog een stukje te voet om bij de oogarts te gaan .Hopelijk moet ik niet te lang wachten zal wel te vroeg daar zijn maar een bus later ben ik te laat .En dan hopen dat de bus niet vol zit met schoolgaande jeugd .Want ik heb een beetje plaats nodig voor de rollator .Afijn ja afwachten .Deze week weer geen gezinshulp enwat het de toekomende weken ga zijn met die betaalde verlofdagen is een ?Een gelukdat ik nog iets in huis heb .Want boodschappen doen is niet simpel als ik het zelf moet doen met een rollator.Het is niet simpel om daar de bus mee op en af te gaan .Maar ja niks aan te doen groetje
-

gisteren was ik om 18.40 uur thuis en was weg van 16.20uur .Ik heb moeten wachten bij oogarts alsook was de bus juist weg en moest daardoor een bus later nemen .Het was wel frisjes alsje half uur moet wachten buiten .Als ik naar de oogarts ging zat de bus goed vol iemand dat op ouderdom was stond recht voor mij .Maar de jonge gast dat ernaast zat bleef eerst zitten en bezag me als een stuk vuil .Dan als de bus al eventjes aan het rijden was is hij rechtgestaan .Nu straks komt de kinesist voor de schouder en elleboog .Heb al 15 beurten gehad maar de pink en wijsvinger willen niet wakker worden .Ga nu de groene bak buiten zetten .geniet van jullie dag groetje
-

ja ik ben vroeg maar nu even rusten.Heb alles opzij gezet want ze komen de wc put leegmaken .En die buizen moeten door het huis naar achter .Gisteren de kraan en meter aan boiler in badkamer vervangen hopelijk is nu alles in orde in de badkamer .En zijn er altijd onvoorziene kosten maar ja niks aan te doen groetje
-

de week dat voorbij is geen gezinshulp geweest voor boodschappen te doen ,volgende week ook geen gezinshulp .Wanneer ze gaan komen is een groot ?.De poetshulp is wel donderdag geweest en die begrijpt ook niet waarom ik zo weinig gezinshulp krijg.Ondanks het 1 en dezelfde persoon gezins en poetshulp moet regelen .Die hier nu komt poetsen heeft gezegd dat ze het op de vergadering al gezegd heeft .Dat ik hulp nodig heb dan krijg ze als antwoord ja ik weet het .Nog een paar weken en dan is er de oogoperatie .Eerst duurde het zo lang maar 14 dagen zullen snel voorbij zij als je er niet naar tracht .Hier ruik het naar croissants en soep .Straks tegen de avond was op zetten en dan op de droogrek binnen hangen zodat het morgen vroeg droog is .Heb een droogrek dat niet veel plaats nodig heeft afijn ik heb er twee ene dat iets kleiner is in de hoogte .Ondertussen heb ik hier al een tas warme cholademelk binnen groetje
-

vandaag is mijn vader 20 jaar geleden niet meer opgestaan .Hij is in zijn slaap gegaan .Een paar dagen tevoren zei hij tegen mij dat zijn eindje draad op bobijntje bijna op was .Ik wist wat hij bedoelde .Dus 20 jaar geleden kreeg ik telefoon van zus .Maar ik kon hier eerst niet buiten ze waren de straat aan vernieuwen .Er was een diepe put aan mijn deur om de riolering enz de vernieuwen om binnen te brengen in kelder .Heb toen tegen die mannen gezegd laat me door want ik moet dringend naar mijn vader gaan .Afijn ja na een twintig minuten kon ik toch buiten .Toen ging het nog met telefoon wat nu niet meer gaat doordat het gehoor zo achteruit gegaan is .Alsook ben ik enorm achteruit gegaan op die jaren nog een fijne dag verder groetje
-

Ben blij dat deze dag voorbij is .Na de middag heb ik me wel eens duchtig kwaad gemaakt .Op iemand die hier kwam vragen of ik voor haar geen gordijnen wilde maken .Ik zei dat ik geen naaimachine heb en dat ik met de hand zeker niet meer doet .Kreeg ik als opmerking koopt een machine je heb toch geld genoeg .Ik zei pardon ja zei ze je kunt wel een oogoperatie laten doen .En je loopt al een paar jaar nu zo rond waarom moet er nu een oogoperatie gebeuren zegde ze .Afijn ja ze heeft nog het een en ander gezegd waarop ik zei koop jij een naaimachine en maak u gordijnen zelf .Ja dat was teveel gezegd .Ik moet die oogoperatie laten doen omwille van de pijn en hoofdpijn dat er van voor komt .Ik heb zo lang gewacht omdat de oogoperatie van een paar jaar terug enorm tegen gevallen was.Eerlijk gezegd zal pas gerust zijn als het achter de rug is dan weet ik ook of de pijn en hoofdpijn daarvan de oorzaak waren .Ik tracht er niet aan te denken en probeer zoveel mogelijk me bezig te houden .Ben nu sjaals aan het haken om toch met iets bezig te zijn buiten de rest dat ik nog doe .Ik ben nu aan het aftellen en hoop dat het met dit oog in orde kom .Nog een rustige nacht iedereen groetje
-

ben juist terug van boodschappen de doen .Iets voor 8 uur vertrokken te voet met rollator naar daar gaan ging het goed .Was bergaf maar terugkomen was een ander paar mouwen .Dat is dan bergop met gewicht ik voel nu duidelijk wat ik gedaan heb .Maar de muizen lagen hier bijna dood bij manier van spreken .Nu rusten want de kapster komt tegen 11.30 uur .Het was meer dan twee weken geleden dat er nog boodschappen gedaan zijn en toe was het in een vliegenvlug .Heb nog niets ontvangen wanneer ze komen .En mijn buurman heeft enkele lange dagen dat hij moest werken daar kon ik het ook niet aanvragen .Afijn het hoogstnodige is er weer .groetje