TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pastoor

06 nov 2016, 09:41

Albert299,

Voor de verkiezingen was er een debat waarin ALLE partijen zeiden dat ze partijdotaties te hoog vonden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150422_01643381

Er mag wel wat gesnoeid worden in de partijdotaties, zei Jan Peumans (N-VA) woensdag. Maar hoeveel krijgt elke Belgische partij vandaag aan dotaties?

Opvallend is dat Belgische politieke partijen hun grootste financiële steun krijgen van de overheid. Slechts een tiende van de inkomsten innen ze zelf via lidgeld, bijvoorbeeld.

Elke kiezer betaalt € 45. En dat dient voor de dotatie.
Albert299, je hebt centen gegeven aan de NVA.
Misschien een aangetekende brief naar weverke sturen, dan krijg je die centen terug met een kus van weverke.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
Gast

06 nov 2016, 10:45

pastoor schreef:Albert299,

Voor de verkiezingen was er een debat waarin ALLE partijen zeiden dat ze partijdotaties te hoog vonden.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150422_01643381

Er mag wel wat gesnoeid worden in de partijdotaties, zei Jan Peumans (N-VA) woensdag. Maar hoeveel krijgt elke Belgische partij vandaag aan dotaties?

Opvallend is dat Belgische politieke partijen hun grootste financiële steun krijgen van de overheid. Slechts een tiende van de inkomsten innen ze zelf via lidgeld, bijvoorbeeld.

Elke kiezer betaalt € 45. En dat dient voor de dotatie.
Albert299, je hebt centen gegeven aan de NVA.
Misschien een aangetekende brief naar weverke sturen, dan krijg je die centen terug met een kus van weverke.
als je schrijft naar een nva mandataris krijg je geen antwoord. Ze weten dat ik niet rijk genoeg ben. sorry, bracke antwoord soms wel, al is het niet altijd correct wat hij antwoord over de pensioenen van parlementairen en zo...
45 euro per kiezer....... man man man
Wij betalen dus zelf de reclame om ons te lokken.?
MaLoReg

06 nov 2016, 10:50

De verkiezingsgekte USA is een ordinair moddergevecht geworden en wie er ook mag winnen-beiden zijn de schaamte voorbij.

socrates

06 nov 2016, 10:54

Valium schreef:
maior domus schreef:Indertijd werd Ronald Reagan ook neergesabeld door de media.
Hij zou een cowboy zijn en een derderangsacteur.
Het draaide erop uit dat hij de belangrijkste na-oorlogse president werd, een aimabele man die het communisme in de Sowjet-Unie op de knieën kreeg, die Amerika en het Westen terug zelfvertrouwen gaf.
Met Trump zien we hetzelfde fenomeen: een populaire figuur die niet om een straffe uitspraak verlegen is, en die wordt neergesabeld door de poco media.
Hopelijk wordt Trump president.
Ik voorspel u: hij zal het Westen ons zelfvertrouwen terugschenken. Hij zal de scherpe kantjes van zijn uitspraken moeten inslikken en daarbij een president handelt niet alleen, hij laat zich adviseren door zijn entourage.
Obama de slapjanus, is het ergste wat ons overkomen is na de oorlog qua president.
Maar hij was natuurlijk wel de lieveling van de poco media, gezien zijn huidskleur.
Hopelijk komt die leugenachtige feeks van een Clinton niet aan de macht, dat zou een complete ramp zijn voor Amerika en het Westen.
Ik geef je 200% gelijk
Was het jullie ook bekend dat Reagan of beter gezegd Nancy ook een beroep deed op Astrologen als er een belangrijke beslissing moest worden genomen. Als de sterren "slecht" stonden werd de aanval niet ingezet.Misschien nog een tip voor onze bewindvoerders, er zijn meer dan genoeg sterrenwichelaars in dit land.:lol:
Heeft de Sovjet Unie zichzelf niet vernietigd door "te veel te schieten en te weinig te eten?" :idea:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Gast

06 nov 2016, 11:47

MaLoReg schreef:De verkiezingsgekte USA is een ordinair moddergevecht geworden en wie er ook mag winnen-beiden zijn de schaamte voorbij.
ola !!!!
ik hoorde trump deze week bezig over politiek!!
buitenlandse politiek: wat de oorlog in het midden oosten kost en wat hij opbrengt en zo...
toch één seconde gezond verstand dus.
Clinton zwijgt daarover, zij wil méér oorlog!
Ice

06 nov 2016, 13:58

In de jaren tachtig probeerde men het "Hollands" systeem in te voeren:
- Zonder fouten schrijven moest niet meer... als men de tekst maar verstond!
Grappig, Fokke....deze week in Pauw was er een hollander die de slag van de molen ook te pakken had.
Hij pleitte om de nederlandse taal helemaal te verkrachten om.....het arabische en ander vreemd gespuis gemakkelijker te maken om 'onze taal' te leren.
Het is immers voor analfabeten en IQ's van -70 wat te lastig om de taal te leren als ze zelfs hun eigen taal niet kunnen lezen of schrijven.....
Misschien had ie beter gepleit dat onze nederlandse taal maar helemaal afgeschaft moet worden en vervangen door verplicht arabisch gebrabbel voor elke westerling in europa.
Zover gaan geitenwollensokken idioten: zelfs onze taal moet eraan geloven, de landverraders die zelfs hun eigen taal verloochenen! :evil:
Gast

06 nov 2016, 16:21

LUC7515 schreef:....
Als Clinton wint in de staat California, zou hun inkomen met 300$ à 500$ verminderen per jaar.
Heeft Trump dat gezegd ? :lol:

plopperdeplop

06 nov 2016, 18:04

Als ik dan toch mijn centjes zou mogen inzetten op wie de volgende president gaat worden dan zet ik mijn geld met veel plezier in op Hilary.
volgende week gaan we dan zien of ik zou gewonnen hebben of verloren.
Op wie zouden jullie een gokje wagen? :lol: :lol:
Gast

06 nov 2016, 18:34

Onvoorwaardelijk op Trump. :lol:
Gast

06 nov 2016, 18:44

Dicksy schreef:Onvoorwaardelijk op Trump. :lol:
ik hoop trump, maar zet mijn geld op die krijsende madam

Fokke

06 nov 2016, 19:20

plopperdeplop schreef:Als ik dan toch mijn centjes zou mogen inzetten op wie de volgende president gaat worden dan zet ik mijn geld met veel plezier in op Hilary.
Met die onvoorwaardelijke steun van de vRT, vTM en alle fatsoenlijke gazetten kan het niet anders of Hillary gaat winnen, met haar ellebogen in de neus en haar vinger op de plaats waar de zon nooit schijnt! Ikzelf zou op Trump stemmen, omdat hij net als ik heel tegendraads is! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

06 nov 2016, 19:28

Fokke schreef:
plopperdeplop schreef:Als ik dan toch mijn centjes zou mogen inzetten op wie de volgende president gaat worden dan zet ik mijn geld met veel plezier in op Hilary.
Met die onvoorwaardelijke steun van de vRT, vTM en alle fatsoenlijke gazetten kan het niet anders of Hillary gaat winnen, met haar ellebogen in de neus en haar vinger op de plaats waar de zon nooit schijnt! Ikzelf zou op Trump stemmen, omdat hij net als ik heel tegendraads is! :lol:
niemand beseft hoe sterk de pers is.
in amerika is alles in handen van clinton.
maar... is dat in belgie ook niet zo aan't worden....?
Gast

06 nov 2016, 19:37

Veel hangt af van het mannetje die het leest. Pakt hij zomaar alles klakkeloos aan wat ' zijn krantje' schrijft of is hij mans genoeg om kritisch te lezen en daarop te reageren naar de redactie toe ! :roll:
Heb mijn twijfels over het laatste want het staat in de krant en dus is/moet het wel waar zijn.
En met de tv-journaals idem dito.
Gast

06 nov 2016, 20:11

Dicksy schreef:
Veel hangt af van het mannetje die het leest. Pakt hij zomaar alles klakkeloos aan wat ' zijn krantje' schrijft of is hij mans genoeg om kritisch te lezen en daarop te reageren naar de redactie toe ! :roll:
Heb mijn twijfels over het laatste want het staat in de krant en dus is/moet het wel waar zijn.
mijn frank is maar gevallen met die "massavernietigingswapens". Massale leugens en iedereen loopt erin.
als ik nu het nieuws hoor over syrie, weet ik van te voren dat syrie en rusland kinderen vermoorden en wij "schakelen terroristen uit"...
als er toevalig een kind aanwezig is bij een terrorist, keren onze westerse bommen zich om en gaan terug aan het vliegtuig hangen..
hihihhi
(ik verzin dat niet zelf hoor, het is meer de opvolger van Geert Hoste: vandeput of zo.)

plopperdeplop

06 nov 2016, 20:51

Dicksy schreef:
Tja.Soms volstaat een beetje charisma of wat wel bespraakt zijn of er af en
toe eens een latijns gezegde tussen te gooien om geloofwaardig over te komen. Wie had al deze eigenschappen in zich zodat velen in "hem" gingen geloven.? :roll: :roll: