TRUMP wordt een goede president
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Pfffff.Ik ben mijn geld kwijt.Proficiat aan de Donald met zijn overwinning. Nu met belangstelling uit kijken naar zijn daden na die zovele beloftes die hij deed.Te beginnen met de muur die hij direct wil bouwen gevolgd door die massa moslims die hij wil uitwijzen. Soit als democraat leg ik mij neer bij de wil van de kiezer en krijgt die kiezer dan ook de leider(s) die ze kozen 
-
Gast
The Spirit of Flanders schreef:Tiens , ik dacht dat dat net typische kenmerken voor "rechts" waren.maior domus schreef:...
Want zo kennen we de linkerzijde: onverdraagzaam, gelijkhebberig en hatelijk.Vergis ik mij ?
trumps is links?????
hahahahahahahahahaha,
als hij alle kapitalisten wil vermoorden moet hij beginnen met zichzelf?
-
Gast
enkele punten bij clinton: voeten aan de grond in Syrie,plopperdeplop schreef:Pfffff.Ik ben mijn geld kwijt.Proficiat aan de Donald met zijn overwinning. Nu met belangstelling uit kijken naar zijn daden na die zovele beloftes die hij deed.Te beginnen met de muur die hij direct wil bouwen gevolgd door die massa moslims die hij wil uitwijzen. Soit als democraat leg ik mij neer bij de wil van de kiezer en krijgt die kiezer dan ook de leider(s) die ze kozen
zowat alle landen rond Israel moeten eraan,
vliegverbod voor rusland,
gevolg: wereldoorlog drie????
dus!
PROFICIAT TRUMP!!
beter een onbekende gek dan een gevaarlijke gek
-
Gast
eerste resultaten van president trump zijn er al: de benzine slaat morgen af!
Bedankt Donald!
Is er hier niemand die het wil opnemen tegen de gevestigde politieke kaste?
Bedankt Donald!
Is er hier niemand die het wil opnemen tegen de gevestigde politieke kaste?
-
Gast
Na deze nederlaag zal Kilary wel helemaal rijp zijn voor de psychiatrie. Als ze van fustratie hare Bill maar niet castreerd. 
-
Gast
de belgische politieke kaste is nu bezig op het nieuws....Dicksy schreef:Na deze nederlaag zal Kilary wel helemaal rijp zijn voor de psychiatrie. Als ze van fustratie hare Bill maar niet castreerd.
ze maken zich nog altijd geen zorgen om hun eigen kaste en zakkenvullerij.
Overal is men de zakkenvullende politieke beu!
mooi om bezig te horen nu in het journaal.
ik schat een voor een hun fortuin in als ze in beeld komen.....
-
Ice
Vergis je niet, ook water zullen ze ons afpakken, hier door het onbetaalbaar te maken want rechtstreeks ontzeggen wagen de politieke criminelen hier niet.tokkio schreef:Afwachten ,en Trump een kans geven zien wat er uit de bus komt, we hebben hier ook zo een groot licht, "de kracht van de verandering", het enige dat er veranderd is steeds meer belasting en accijns dat we moeten betalen,en alles verbieden,niet meer alcohol drinken, niet roken,geen diesel rijden, geen suiker, geen vet , alles onder het mom van ,het is voor de gezondheid,maar ze knijpen ons uit als een citroen.![]()
De rijke worden rijker, en de rest kan water drinken en moet maar besparen.
Met ceta en ttip komt ook nestlé mee, die een monopolie op de watervoorraad van de hele wereld beoogt en waarvan de ceo vindt dat water geen mensenrecht is....
In karachi (pakistan) is dat al zover: de rijken vullen hun zwembaden in sterk beveiligde wijken, met proper drinkwater, aangevoerd door tankwagens en drinken zelf flessen mineraalwater terwijl het gepeupel om de 14 dagen een emmerke water krijgt om net niet dood te gaan - s' nachts krijgt het volk soms een uurtje water door de straatleidingen, dat de eerste 20 minuten rioolwater en ondrinkbaar is......
-
Gast
Plopperdeplop schreef:
Misschien kan hij het ook nog gedaan krijgen om Kiliary in de gevangenis of de psychiatrie te krijgen tenzij ze natuurlijk al het land uit is.
Niet wakker van liggen plopper. U houdt de olympische gedachte in ere die zegt dat meedoen belangrijker is dan winnen. U toont zich groots in het verlies wat blijkbaar van Kilary niet kan gezegd worden.Pfffff.Ik ben mijn geld kwijt.Proficiat aan de Donald met zijn overwinning. Nu met belangstelling uit kijken naar zijn daden na die zovele beloftes die hij deed.Te beginnen met de muur die hij direct wil bouwen gevolgd door die massa moslims die hij wil uitwijzen. Soit als democraat leg ik mij neer bij de wil van de kiezer en krijgt die kiezer dan ook de leider(s) die ze kozen
Misschien kan hij het ook nog gedaan krijgen om Kiliary in de gevangenis of de psychiatrie te krijgen tenzij ze natuurlijk al het land uit is.
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Tja, toen ex-B--filmacteur Ronald R. zijn intrek nam in het Witte Huis, gonsde het ook van kritische geruchten, maar al bij al heeft hij het er
(behoudens het "Iran-Contra-schandaal") zonder veel kleerscheuren vanaf gebracht.
En tegelijk werd binnen zijn legislatuur ook nog een stop in de wapenwedloop met Rusland onderhandeld.
Ps.: Voor Donald T. geldt mogelijk deze boutade;
Luister niet naar zijn woorden,
maar kijk naar zijn daden
Ofte in USA-taal; "wait & see"...
sw
(behoudens het "Iran-Contra-schandaal") zonder veel kleerscheuren vanaf gebracht.
En tegelijk werd binnen zijn legislatuur ook nog een stop in de wapenwedloop met Rusland onderhandeld.
Ps.: Voor Donald T. geldt mogelijk deze boutade;
Luister niet naar zijn woorden,
maar kijk naar zijn daden
Ofte in USA-taal; "wait & see"...
sw
-
Gast
E.T. schreef:Die TRUMP is een volslagen idioot ... veeel erger dan de Reagans
't is een hele rijke zakenman, die zijn dollars verkregen heeft (dus NIET verdiend) op de rug van zijn werknemers.
In heel Amerika en de westerse wereld zit echt niemand te wachten op de "jobkes" die de chineesjes hebben "ingepikt".
PS ontkennen dat die zwarte enkele goede dingen gedaan heeft voor de gewone amerikaan is ontkennend dat de zon (soms) schijnt
wij weten nog half zo goed niet wat de ziekenkas voor ons betekend, zelfs doppers zijn hier beschermd en ook de "vluchtelingen" (bij deze laatste stel ik mij wel de vraag wanneer te veel te veel is)[/u][/b]
hihihi, leuk om te lezen achteraf....:p
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Nee, dat zijn typische kenmerken voor EXTREEM rechts.The Spirit of Flanders schreef:Tiens , ik dacht dat dat net typische kenmerken voor "rechts" waren.maior domus schreef:...
Want zo kennen we de linkerzijde: onverdraagzaam, gelijkhebberig en hatelijk.Vergis ik mij ?
Maar bij de centrumlinkse elite zijn die kenmerken gemeengoed.
Ondank is 's werelds loon
-
Gast
mooi debat op terzake/
Een steenrijke zakkenvuller tegen de winter.
ik zou 1000 keer liever dewinter hebben dan een steenrijke zakkenvuller.
Natuurlijk verdedigt degucht europa; daar komt zijn grootste kapitaal vandaan!!
Hopelijk gaan we hier in belgie ook de politieke zakkenvullers buitengooien!
zonder oprotpremie! kareltje!
Een steenrijke zakkenvuller tegen de winter.
ik zou 1000 keer liever dewinter hebben dan een steenrijke zakkenvuller.
Natuurlijk verdedigt degucht europa; daar komt zijn grootste kapitaal vandaan!!
Hopelijk gaan we hier in belgie ook de politieke zakkenvullers buitengooien!
zonder oprotpremie! kareltje!
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
maior domus schreef:Nee, dat zijn typische kenmerken voor EXTREEM rechts.The Spirit of Flanders schreef:Tiens , ik dacht dat dat net typische kenmerken voor "rechts" waren.maior domus schreef:...
Maar bij de centrumlinkse elite zijn die kenmerken gemeengoed.
Dan toch "kind aan huis" bij de linkse elite ??
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus