TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

09 nov 2016, 22:27

socrates schreef:
maior domus schreef:
The Spirit of Flanders schreef:
maior domus schreef:...

Want zo kennen we de linkerzijde: onverdraagzaam, gelijkhebberig en hatelijk.
Tiens , ik dacht dat dat net typische kenmerken voor "rechts" waren. :) Vergis ik mij ? :lol:
Nee, dat zijn typische kenmerken voor EXTREEM rechts.

Maar bij de centrumlinkse elite zijn die kenmerken gemeengoed.

:wink:
:lol: Kan dat dan ? Ofwel zijn ze gemeen ofwel zijn ze goed ofwel is gemeen zijn misschien goed ? :lol:
Dan toch "kind aan huis" bij de linkse elite ?? :wink:
Vanaf nu noemt men iemand die "gemeen zijn goed vindt" een trumpist :)
Gast

10 nov 2016, 07:17

De overheid creëert geen inkomen, maar herverdeelt het.

Arthur Laffer

maior domus

10 nov 2016, 07:44

petrol schreef:De overheid creëert geen inkomen, maar herverdeelt het.

Arthur Laffer
Juist, en een overheid met communistische trekjes, zoals Europa, wil verdelen tot iedereen gelijk is.

Iedereen even arm dus.

Behalve een minuscule elite, de verdelers.
Ondank is 's werelds loon
MaLoReg

10 nov 2016, 08:27

Ik smul van de woede hier in onze media: lees er de kranten maar op na en luister maar wat men op tv zegt: zo'n negativisme rond de overwinning van Trump. Neem je eigen land terug -wat zou dat mooi zijn om hier in Belgiê van toepassing te brengen.
Gast

10 nov 2016, 08:53

En hopelijk volgend jaar met de verkiezingen in Frankrijk, Duitsland en Nederland van hetzelfde laken een broek. Een eenmalige kans voor 3 landen tegelijk in hetzelfde jaar, ze zullen nog raar opkijken.
MaLoReg

10 nov 2016, 09:05

Logisch nadenken kennen ze niet in Belgie maar sta eens 5 min stil bij bvb al wat hier binnengestroomd is over de jaren heen. Hoeveel daarvan dragen bij aan ons soc systeem door te gaan werken-hoeveel van die
leven er op kap van de bevolking (OCMW)? Hoeveel daarvan wonen inhuizen hun toebedeelt terwijl eigen landgenoten geen dak hebben.
Alé, denk nu eens enkele minuten na.....hoe logisch is dat?
En wat doen we er aan? Wat is er mis met 'eigen volk eerst'
Kijk maar eens goed rond hoe ver het hier al gekomen is-wie is je buur-wie zie je in het straatbeeld- en als je dat beseft en je hebt een greintje verstand dan weet je ook dat dit foute boel is.
Wat Trump zegt: "eerst voor eigen volk zorgen' zou in ieder land prioriteit moeten zijn.
Gast

10 nov 2016, 09:07

ik keek gisteren naar terzake...
Dewinter had volledig mijn sympathie
Die De gucht is een van de oorzaken van de ontevredenheid,
maar hij beseft het niet eens!!

ps...
ik zie degucht nu dagelijks op tv,
dewinter kende ik bijna niet meer..
HOE KAN DAT????
Gast

10 nov 2016, 09:11

Dicksy schreef:En hopelijk volgend jaar met de verkiezingen in Frankrijk, Duitsland en Nederland van hetzelfde laken een broek. Een eenmalige kans voor 3 landen tegelijk in hetzelfde jaar, ze zullen nog raar opkijken.
overal in de wereld komt het gewone volk in opstand.
dank zij de informatie op internet zien we nu hoe de trado's zich tegen de rijken aanschurken en zelf hun zakken vullen.
iedereen wil "verandering"..
We moeten wel oppassen wélke verandering.
in griekenland is niets veranderd, de gewone man moet blijven inleveren.
in Belgie stemde men massaal voor de verandering van nva, en de gewone man heeft nog nooit zoveel bestolen geweest!

wat gebeurd er als vb of pvda aan de macht komt.....?
Ice

10 nov 2016, 09:41

MaLoReg schreef:Logisch nadenken kennen ze niet in Belgie maar sta eens 5 min stil bij bvb al wat hier binnengestroomd is over de jaren heen. Hoeveel daarvan dragen bij aan ons soc systeem door te gaan werken-hoeveel van die
leven er op kap van de bevolking (OCMW)? Hoeveel daarvan wonen inhuizen hun toebedeelt terwijl eigen landgenoten geen dak hebben.
Alé, denk nu eens enkele minuten na.....hoe logisch is dat?
En wat doen we er aan? Wat is er mis met 'eigen volk eerst'
Kijk maar eens goed rond hoe ver het hier al gekomen is-wie is je buur-wie zie je in het straatbeeld- en als je dat beseft en je hebt een greintje verstand dan weet je ook dat dit foute boel is.
Wat Trump zegt: "eerst voor eigen volk zorgen' zou in ieder land prioriteit moeten zijn.
Dat leven op kap van de bevolking:
er is een wezenlijk verschil tussen 'mensen helpen' door hen te voorzien van levensnoodzakelijke dingen zoals bed-bad en brood (dat vanzelfsprekend is en 'menselijk' en waartegen geen mens iets heeft!), maw: het absolute minimum om te kunnen overleven
en
eigen bevolking zo arm als kerkratten maken, opzettelijk dan nog, door hen met leugens en bedrog telkens hogere belastingen en besparingen door de strot te rammen om vreemd gespuis, waarvan een groot deel crimineel is, een beter leven te geven dan de eigen bevolking.

Dàt is misdadig: ten koste van eigen bevolking, hypocriet en geniepig onder het mom van 'menselijkheid/solidariteit' de eigen bevolking dwingen tot de bedelstaf!

En dan nog door eigen politici, landverraders die hun eed bij opname van hun politiek mandaat nog wel openlijk schenden die zegt ten dienste te staan van de belgische bevolking én de Bélgische wetten te respecteren/volgen.

Zoals het patroon dat we tegenwoordig ook bij elke maatregel zien: eigen bevolking wordt gedwongen steeds meer te betalen voor allerlei 'diensten/rechten' maar zélf ervan wordt uitgesloten, geen beroep meer kan/mag doen op die diensten/rechten want het wordt voorbehouden aan vreemd gespuis, die er zelfs NIKS voor hoeven bij te dragen of enig andere inspanning voor hoeven te doen.

Maw: de wét (én hun eed!) voorziet dat er éérst voor eigen volk dient gezorgd te worden en ook deze wet lappen de politici aan hun laars, net als alle andere wetten zolang het in hun straatje past om eigen bevolking te verarmen!
Laatst gewijzigd door Ice op 10 nov 2016, 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

10 nov 2016, 09:42

albert229 schreef:ik keek gisteren naar terzake...

ps...
HOE KAN DAT????
Spijtig dat het VB het gelijkheidsprincipe niet respecteert , en denkt dat mensen een soort van stammen vormen zoals de apen.
Gast

10 nov 2016, 09:42

ik ben in elk geval blij dat clinton het niet wordt!
Obama is nog altijd zijn verkiezingscampagne aan het afbetalen bij zijn sponsors van de wapenindustrie! Trump heeft zijn eigen campagne betaald en moet dus geen nieuwe oorlogen beginnen om de wapenindustrie te steunen!!
Gast

10 nov 2016, 09:44

ps...
HOE KAN DAT????
Spijtig dat het VB het gelijkheidsprincipe niet respecteert , en denkt dat mensen een soort van stammen vormen zoals de apen.
ik steun IEDEREEN die opkomt tegen de deguchts van deze wereld!!
allemaal ne goeien stamp tegen hun kl...moeten ze krijgen!!
ik zie maar twee partijen in belgie die dat doen: pvda en vb!
Ice

10 nov 2016, 09:47

Het pampergehalte en de oogkleppen zijn te groot van pvda, zij blijven stug alleen het 'goede' van het mensDOM zien..maw: ze zijn niet realistisch maar idealistisch tot het absurde toe. :roll:
Gast

10 nov 2016, 09:55

LUC7515 schreef:

ps...
HOE KAN DAT????
Denk je nu werkelijk dat de club van De Gucht anders denkt. Hij spreekt ook over mestkevers.
De liberalen zagen graag de vreemden hier binnenstromen omdat die "goedkope" arbeidskrachten gingen worden. Van de Syrische vluchtelingen dacht men dat die ook opgeleid gingen zijn , want wie tot West Europa geraakte , was niet onbemiddeld en moest dus ginder wel ergens een opleiding met een goede job uitgeoefend hebben. Het ongeletterd "krapuul" trok immers in massa naar Libanon. Dat was blijkbaar een vergissing omdat een groot percentage die hier belanden ook nog niet eens kan lezen en schrijven ....
Laatst gewijzigd door Gast op 10 nov 2016, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

10 nov 2016, 10:05

Ice schreef:Het pampergehalte en de oogkleppen zijn te groot van pvda, zij blijven stug alleen het 'goede' van het mensDOM zien..maw: ze zijn niet realistisch maar idealistisch tot het absurde toe. :roll:
ik zeg niet dat ze moeten in de regering zitten, maar ... geef die gasten eens 15 a 20 % en de zakkenvullers moeten zich ook weer aanpassen aan "het volk"