TRUMP wordt een goede president
-
Ice
Niet gevaarlijk? Het zootje dat regering heet, lijdt aan dezelfde kwaal en werd ook niet beschouwd als gevaarlijk...eenmaal aan de vetpotten gooien ze àllemaal hun 'idealisme' over boord, dan telt enkel macht en poen en verkopen ze hun ziel aan de duivel ten koste van eigen bevolking.LUC7515 schreef:Die zijn tenminste niet gevaarlijk, als je onze regering bekijkt, wel die denken immers juist hetzelfde, buiten een paar enkelingen. Kijk wat onze Michel heeft gezegd over Trump, voor hij president was, dat zal als een boemerang terug komen. Zeker als wij terug de enige waren met deze uitspraken.Ice schreef:Het pampergehalte en de oogkleppen zijn te groot van pvda, zij blijven stug alleen het 'goede' van het mensDOM zien..maw: ze zijn niet realistisch maar idealistisch tot het absurde toe.
-
Gast
En gaat het VB haar idealisme behouden moesten ze ooit aan de vetpotten kunnen zitten ?Ice schreef:Niet gevaarlijk? Het zootje dat regering heet, lijdt aan dezelfde kwaal en werd ook niet beschouwd als gevaarlijk...eenmaal aan de vetpotten gooien ze àllemaal hun 'idealisme' over boord, dan telt enkel macht en poen en verkopen ze hun ziel aan de duivel ten koste van eigen bevolking.LUC7515 schreef:Die zijn tenminste niet gevaarlijk, als je onze regering bekijkt, wel die denken immers juist hetzelfde, buiten een paar enkelingen. Kijk wat onze Michel heeft gezegd over Trump, voor hij president was, dat zal als een boemerang terug komen. Zeker als wij terug de enige waren met deze uitspraken.Ice schreef:Het pampergehalte en de oogkleppen zijn te groot van pvda, zij blijven stug alleen het 'goede' van het mensDOM zien..maw: ze zijn niet realistisch maar idealistisch tot het absurde toe.
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Dat is uiteraard een goed argument om te beletten dat de huidige machthebbers moeten inbinden!The Spirit of Flanders schreef:En gaat het VB haar idealisme behouden moesten ze ooit aan de vetpotten kunnen zitten ?Ice schreef:Niet gevaarlijk? Het zootje dat regering heet, lijdt aan dezelfde kwaal en werd ook niet beschouwd als gevaarlijk...eenmaal aan de vetpotten gooien ze àllemaal hun 'idealisme' over boord, dan telt enkel macht en poen en verkopen ze hun ziel aan de duivel ten koste van eigen bevolking.LUC7515 schreef:Die zijn tenminste niet gevaarlijk, als je onze regering bekijkt, wel die denken immers juist hetzelfde, buiten een paar enkelingen. Kijk wat onze Michel heeft gezegd over Trump, voor hij president was, dat zal als een boemerang terug komen. Zeker als wij terug de enige waren met deze uitspraken.Ice schreef:Het pampergehalte en de oogkleppen zijn te groot van pvda, zij blijven stug alleen het 'goede' van het mensDOM zien..maw: ze zijn niet realistisch maar idealistisch tot het absurde toe.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Yeah right.maior domus schreef:Juist, en een overheid met communistische trekjes, zoals Europa, wil verdelen tot iedereen gelijk is.petrol schreef:De overheid creëert geen inkomen, maar herverdeelt het.
Arthur Laffer
Iedereen even arm dus.
Behalve een minuscule elite, de verdelers.
En ze verkrachten de Laffer curve.Linkse rakkers zijn daar heel goed in.
Ik noem het andermans geld uitgeven.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Gewoon ter informatie: binnen het bestek van één pagina zijn we van het geopolitieke terrein met Trump, al snel weer dicht bij ons bed beland. Argumenten om aan te tonen dat en waarom Trump een goede president zou worden hoor ik hier nu al niet meer.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Het is heel delikaat om aan deze discussie over Trump deel te nemen! Voor je het beseft word je voor iemand met een heel laag IQ aanzien of in het andere geval als een bolleboos beschouwd...

Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
MaLoReg
Over Trump valt NU nog niks te zeggen- de mens zweert zich pas in in januari en dan kan hij beginnen beleid voeren. We kunnen nu enkel afgaan op wat hij beloofde: eigen volk eerst en als hij dat kan uitvoeren of een groot deel ervan dan ben ik heel content met deze nieuwe president en dan hoop ik van harte dat wij hier nu ook eens flink tegen de schenen gaan schoppen van The Establishment.socrates schreef:Gewoon ter informatie: binnen het bestek van één pagina zijn we van het geopolitieke terrein met Trump, al snel weer dicht bij ons bed beland. Argumenten om aan te tonen dat en waarom Trump een goede president zou worden hoor ik hier nu al niet meer.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ook al heeft hij tal van onrealistische beloften gedaan, toch heeft Trump veel meer kansen om zijn beleid effectief door te voeren. Hij zal immers in beide kamers een meerderheid halen tenware de verdeeldheid binnen de oude krokodillen van de Republikeinse partij hem als nog een loer willen draaien. Obama was zo goed als handelingsonbekwaam gemaakt door de systematische sabotage in Kamer en Senaat. De eigenlijke macht van een president zit dus wel degelijk bij de partijen, net zoals hier bij ons.MaLoReg schreef:Over Trump valt NU nog niks te zeggen- de mens zweert zich pas in in januari en dan kan hij beginnen beleid voeren. We kunnen nu enkel afgaan op wat hij beloofde: eigen volk eerst en als hij dat kan uitvoeren of een groot deel ervan dan ben ik heel content met deze nieuwe president en dan hoop ik van harte dat wij hier nu ook eens flink tegen de schenen gaan schoppen van The Establishment.socrates schreef:Gewoon ter informatie: binnen het bestek van één pagina zijn we van het geopolitieke terrein met Trump, al snel weer dicht bij ons bed beland. Argumenten om aan te tonen dat en waarom Trump een goede president zou worden hoor ik hier nu al niet meer.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Gast
iedereen is boos dat trump zijn beloftes niet houdt..socrates schreef:Ook al heeft hij tal van onrealistische beloften gedaan, toch heeft Trump veel meer kansen om zijn beleid effectief door te voeren. Hij zal immers in beide kamers een meerderheid halen tenware de verdeeldheid binnen de oude krokodillen van de Republikeinse partij hem als nog een loer willen draaien. Obama was zo goed als handelingsonbekwaam gemaakt door de systematische sabotage in Kamer en Senaat. De eigenlijke macht van een president zit dus wel degelijk bij de partijen, net zoals hier bij ons.MaLoReg schreef:Over Trump valt NU nog niks te zeggen- de mens zweert zich pas in in januari en dan kan hij beginnen beleid voeren. We kunnen nu enkel afgaan op wat hij beloofde: eigen volk eerst en als hij dat kan uitvoeren of een groot deel ervan dan ben ik heel content met deze nieuwe president en dan hoop ik van harte dat wij hier nu ook eens flink tegen de schenen gaan schoppen van The Establishment.socrates schreef:Gewoon ter informatie: binnen het bestek van één pagina zijn we van het geopolitieke terrein met Trump, al snel weer dicht bij ons bed beland. Argumenten om aan te tonen dat en waarom Trump een goede president zou worden hoor ik hier nu al niet meer.
ik herinner mij de eerste belofte van obama: guantanimo moet dicht....
-
walteropdemaan - Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56
Dit is dan het resultaat van de proteststem van de achtergestelde Amerikaan: een regering samengesteld uit oliemagnaten, bankdirecteurs, miljardairs en leden van de schijnheilige Tea Party. Het eerste wat die gaan doen is zichzelf bedienen. Er gaat daar wat afgelachen worden op de golfclub over zoveel naïviteit van de bevolking
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Hij heeft deze nacht een onderhoud gehad met Bart De Wever. Naar analogie blijft er na een paar maanden van zijn programma niks meer over.johan20 schreef:Is nog niet eens ingezworen en hij zou volgens jou al zijn beloftes niet houden? Hoe kan dat?
-
Als er van den Donald nog iets overblijft... De protesten van "democratisch Amerika" zijn al begonnen...De kannibaal schreef:Hij heeft deze nacht een onderhoud gehad met Bart De Wever. Naar analogie blijft er na een paar maanden van zijn programma niks meer over.johan20 schreef:Is nog niet eens ingezworen en hij zou volgens jou al zijn beloftes niet houden? Hoe kan dat?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ice schreef,
En daar zijn neven en nichten bij inbegrepen
Maar terug naar de topic,
Ze halen alles uit de kast om kilary toch op de troon te plaatsen,maar niets nieuw onder de zon, hier kennen ze ook die trukken van de foor
:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... dent.dhtml
Ze doen toch wat de wet voorschrijft Ice, Zorgen voor hun eigen volkMaw: de wét (én hun eed!) voorziet dat er éérst voor eigen volk dient gezorgd te worden en ook deze wet lappen de politici aan hun laars, net als alle andere wetten zolang het in hun straatje past om eigen bevolking te verarmen!
En daar zijn neven en nichten bij inbegrepen
Maar terug naar de topic,
Ze halen alles uit de kast om kilary toch op de troon te plaatsen,maar niets nieuw onder de zon, hier kennen ze ook die trukken van de foor
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... dent.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Gast