TRUMP wordt een goede president
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Das zeker dadde!The Spirit of Flanders schreef:Welja , en wedden dat hij de brandstof van/voor Air Force One naar zijn eigen Trump machien laat overtanken ? Hij is nog kapabel om te beweren dat zijn eigen Trump toestellen comfortabeler en veiliger zijn dan AF1Fokke schreef:....
Had president Obama ook geen eigen vliegtuig? Wel betaald door de burger en niet door hemzelf!
p
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Even tussendoor. Ik draag links en schrijf rechts dus ben ik centrum en niet extreem rechts.Awel dat is nu eens een typisch voorbeeld van hoe extreem rechts feiten interpreteert en verdraait.![]()
Uw link die U aanhaalt zegt toch duidelijk: " He almost certainly meant the capital, Brussels." Vertaald geeft dit dan:
" Hij vrijwel zeker bedoelde de hoofdstad, Brussel."
Interpretatie van de media. Awel dat is nu eens een typisch voorbeeld van hoe extreem links feiten interpreteert en verdraait.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik heb hier de jongste 11 jaar nog niemand ontmoet die zichzelf extreem noemde; noch links noch rechts. Het is daar in het midden al even druk als in een Gausscurve.
Extreme partijen bestaan niet, in tegenstelling tot genieën, die vindt je nooit in het centrum. 
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Ice
Hahaha...dat is effe zichzelf onsterfelijk belachelijk maken én met de billen bloot gaan ont-maskerd, zowel de (eu)politiek als de leugenmedia.Dicksy schreef:De Kannibaal schreef:Dat is natuurlijk wat er onze media van gemaakt heeft en dat van die nationalisten is iets wat U er natuurlijk aan breit. Ieder zijn mening.De Europese Bobo's met junckers op kop, liggen voorlopig nog krom van het het lachen:" Belgien sei eine %u201Ewunderschöne Stadt%u201C, hat Trump mal gesagt. " Een ware kaakslag voor de Vlaams Nationalisten, die overtuiging zijn toegedaan dat zij als onafhankelijke staat kunnen fungeren.
Maar Trump heeft wel 100% gelijk met wat hij zegt:
In de Amerikaanse staat Illinois ligt een stadje dat Brussels heet en eentje dat Belgium heet.
Trump sprak toch van Belgium als een wondermooie stad waar hij al geweest was met zijn oude gebouwen, niet![]()
En wie zegt dat hij het over ons land had ! Moeten wij ons echt zo belangrijk voelen ! ! ! !
Het is wat de media dacht er te moeten van maken om mee op de trein te kunnen stappen in het demoniseren van Trump.
Belgium Illinois
De EU-bobo's en de media hebben zichzelf hopeloos belachelijk gemaakt en hebben duidelijk de sneer niet begrepen. Zo zie ik het trouwens.
Natuurlijk had trump het niet over de zakdoek dat ons apenland moet voorstellen...maar een béétje hoogmoedswaanzin van die sukkelaars die denken dat ze zo belangrijk zijn dat hun puinhoopje bekend zou zijn over de plas...wacht tot trump zich verdiept in belziek: meer politiekers per inwoners dan ergens anders ter wereld en dan nog hunne prul niet op orde kunnen krijgen
De staat NY is groter dan dit land en die hebben maar 1 burgemeester nodig ipv een heel leger politieke parasieten....tssss.....
-
Gast
Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
De staat NY is groter dan dit land en die hebben maar 1 burgemeester nodig ipv een heel leger politieke parasieten....tssss.....
-
Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
De staat NY is groter dan dit land en die hebben maar 1 burgemeester nodig ipv een heel leger politieke parasieten....tssss.....![]()
. Het zijn net die 1 extra miljoen ( ca 10 % gepriviligeerde haute finance ) die hier zoveel politieke vrienden nodig hebben.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Tut , tut tris , Ice maakt ook al eens fouten. De STAAT New York heeft geen burgemeester waarover zijn sprak ( maar een gouverneur ) , de New York City wel ! Ik heb wel een beetje overdreven , omdat New York City 8,5 miljoen inwoners telt en dus 2,5 miljoen minder dan Belgie. De STAAT New York telt 19 miljoen inwoners.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
De staat NY is groter dan dit land en die hebben maar 1 burgemeester nodig ipv een heel leger politieke parasieten....tssss.....![]()
. Het zijn net die 1 extra miljoen ( ca 10 % gepriviligeerde haute finance ) die hier zoveel politieke vrienden nodig hebben.
![]()
![]()
Bronnen : https://en.wikipedia.org/wiki/New_York ( Staat ) en https://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City ( the City )
Enfin , we hebben dus zoveel ministers nodig voor ca 25 % gepriviligeerden i.p.v. 10 %
-
Tut tut vier: Ik had ook wel gezien dat Aais fout zat met die burgemeester maar ik gaf jou de mogelijkheid om je fout te verbeteren. en tegen de Aais zeg ik: "Check, check and double check!"The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut tris , Ice maakt ook al eens fouten. De STAAT New York heeft geen burgemeester waarover zijn sprak ( maar een gouverneur ) , de New York City wel ! Ik heb wel een beetje overdreven , omdat New York City 8,5 miljoen inwoners telt en dus 2,5 miljoen minder dan Belgie. De STAAT New York telt 19 miljoen inwoners.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
![]()
![]()
Bronnen : https://en.wikipedia.org/wiki/New_York ( Staat ) en https://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City ( the City )
Enfin , we hebben dus zoveel ministers nodig voor ca 25 % gepriviligeerden i.p.v. 10 %
-
Gast
De kannibaal schreef:petrol schreef:Goud moest ge reeds vijftien jaar geleden gekocht hebben.Waarom begint ge nu nog over goud te zeveren.De kannibaal schreef:petrol schreef:De langetermijnrente stijgt vrijdag wereldwijd voor de derde dag op rij. Obligatiebeleggers verloren deze week al meer dan 1.000 miljard euro
De onverwachte verkiezingsoverwinning van Donald Trump heeft een schok veroorzaakt op de obligatiemarkten. De plannen van Trump om de belastingen te verlagen en de overheidsuitgaven voor infrastructuur te verhogen zull..........
Zoals altijd, ge loopt weer hopeloos achter de feiten aan.![]()
Denkt gij dat gij blufpoker aan het spelen zijt ????? Waarom niet alle schrijf collega's aanraden om massaal goud op te kopen ????
Slaap rustig verder.
-
Ice
Fokke schreef:Tut tut vier: Ik had ook wel gezien dat Aais fout zat met die burgemeester maar ik gaf jou de mogelijkheid om je fout te verbeteren. en tegen de Aais zeg ik: "Check, check and double check!"The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut tris , Ice maakt ook al eens fouten. De STAAT New York heeft geen burgemeester waarover zijn sprak ( maar een gouverneur ) , de New York City wel ! Ik heb wel een beetje overdreven , omdat New York City 8,5 miljoen inwoners telt en dus 2,5 miljoen minder dan Belgie. De STAAT New York telt 19 miljoen inwoners.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
![]()
![]()
-
Gast
Dat krijg je van politiekers die niet verder kunnen denken dan de dag van vandaag. Gisteren is voorbij, morgen is er nog niet dus we zien wel wat vandaag brengt. Dat kan misschien tellen voor de gewone man maar niet voor de politiek.
Het is niet voor niets dat NAVO-baas Stoltenberg in paniek is dat Trump de Amerikaanse troepen gaat willen terug trekken aan de grens met Rusland.
Ook zatte Juncker is in paniek.
Eerst volop hun wagentje hangen aan het demoniseren van Trump en dan verschieten dat Trump wint en niet snel vergeet. Michel net hetzelfde, ons groot licht op gebied van Buitenlandse politiek.
Hopelijk laat Trump het hun alle dagen voelen dat ze op de laatste plaats komen, de arrogante ...............( vul zelf maar in )
Het is niet voor niets dat NAVO-baas Stoltenberg in paniek is dat Trump de Amerikaanse troepen gaat willen terug trekken aan de grens met Rusland.
Ook zatte Juncker is in paniek.
Eerst volop hun wagentje hangen aan het demoniseren van Trump en dan verschieten dat Trump wint en niet snel vergeet. Michel net hetzelfde, ons groot licht op gebied van Buitenlandse politiek.
Hopelijk laat Trump het hun alle dagen voelen dat ze op de laatste plaats komen, de arrogante ...............( vul zelf maar in )
-
Gast
kan het zijn dat Michel gisteren zat was in "de zevende dag"?Dicksy schreef:Dat krijg je van politiekers die niet verder kunnen denken dan de dag van vandaag. Gisteren is voorbij, morgen is er nog niet dus we zien wel wat vandaag brengt. Dat kan misschien tellen voor de gewone man maar niet voor de politiek.
Ook zatte Juncker is in paniek.![]()
Welke regeringsleider lacht m nu met de verkzoen amerikaanse president?
Michel zei zonder verpinken dat de koppeling tussen een nva eis en die van cd&v er niet was... Zomaar op een zondag,werd het laatste schaamlapje van peeters weggetrokken.. cd&v werd zomaar in zijn blootje gezet.
Ik zag Michel altijd al als een handpop van Dewever, maar ik denk nu dat onze buikspreker zijn hand uitgetrokken heeft...
De pop moet nu alleen optreden en dat kan hij niet.
Zelfs die handen flapperen niet meer in het rond...
KOM TERUG, DU RUPO!!
Eigenlijk hebben wij dezelfde keuze als de amerikanen: een gevaarlijke gek of een domme gek....
-
Gast
Jaja , leg het maar uit !Fokke schreef:Tut tut vier: Ik had ook wel gezien dat Aais fout zat met die burgemeester maar ik gaf jou de mogelijkheid om je fout te verbeteren. en tegen de Aais zeg ik: "Check, check and double check!"The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut tris , Ice maakt ook al eens fouten. De STAAT New York heeft geen burgemeester waarover zijn sprak ( maar een gouverneur ) , de New York City wel ! Ik heb wel een beetje overdreven , omdat New York City 8,5 miljoen inwoners telt en dus 2,5 miljoen minder dan Belgie. De STAAT New York telt 19 miljoen inwoners.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
![]()
![]()
-
Allez dan is 't goe! Ik kijk ook altijd uit waar ik mijn voeten zet want niet elke hondenuitlater heeft een poepzakje bij!The Spirit of Flanders schreef:Jaja , leg het maar uit !Fokke schreef:Tut tut vier: Ik had ook wel gezien dat Aais fout zat met die burgemeester maar ik gaf jou de mogelijkheid om je fout te verbeteren. en tegen de Aais zeg ik: "Check, check and double check!"The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut tris , Ice maakt ook al eens fouten. De STAAT New York heeft geen burgemeester waarover zijn sprak ( maar een gouverneur ) , de New York City wel ! Ik heb wel een beetje overdreven , omdat New York City 8,5 miljoen inwoners telt en dus 2,5 miljoen minder dan Belgie. De STAAT New York telt 19 miljoen inwoners.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
![]()
![]()
Enfin , we hebben dus zoveel ministers nodig voor ca 25 % gepriviligeerden i.p.v. 10 %Mijn enige fout was dat ik 10 miljoen Newyorkers had geteld i.p.v. 8,5.
Ik heb mijn eigen stelling neergepend , en ben nergens met beide voeten ingetrapt.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik vond het toch wel vreemd dat een burgemeester over een hele staat regeerde. Ik vermoed dat Ice dus de Stad NY bedoelde ? Onze burgemeesters zijn wel veel dichter bij de mensen, daarom heeft een middelkleine stad als Brussel er 19.Fokke schreef:Tut, tut bis: Den Aais had het over de STAAT New York en jij bent er met je twee voetekes tegelijk ingetrapt!The Spirit of Flanders schreef:Tut , tut ! NY heeft 1 miljoen inwoners minder dan Belgie.Ice schreef:....
![]()
![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.