GSM bericht
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Kan jij met die GSM geen berichtjes versturen?
Misschien ook vermelden welke GSM dit is, dit zou gemakkelijker zijn om een gericht antwoord te geven
Misschien ook vermelden welke GSM dit is, dit zou gemakkelijker zijn om een gericht antwoord te geven
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
GSM is Samsung Android-versie 5.0.2
Het betreft herladen met " pay & go " met premium punten en men geeft U een herlaad code .
Het bericht dat ik moet versturen is zo : #121#herlaadcode #yes en versturen . Het gebeurt niet via berichten maar via tel. Nu is mijn vraag : dat woordje " yes " achteraan kan ik daar niet achter krijgen .Ik zie dat er naast de cijfers letters staan maar ik weet niet hoe ik ze kan gebruiken /invoeren ..
Het betreft herladen met " pay & go " met premium punten en men geeft U een herlaad code .
Het bericht dat ik moet versturen is zo : #121#herlaadcode #yes en versturen . Het gebeurt niet via berichten maar via tel. Nu is mijn vraag : dat woordje " yes " achteraan kan ik daar niet achter krijgen .Ik zie dat er naast de cijfers letters staan maar ik weet niet hoe ik ze kan gebruiken /invoeren ..
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem
-
stevens-willy - Lid geworden op: 24 jul 2005, 11:25
Gewoon op de knop verzenden of op beter gezeg op knop gesprek opennen drukken.
Willy
Willy
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Dit is uw besturingssysteem en niet het merk en type van uw gsmNoriem schreef:GSM is Samsung Android-versie 5.0.2
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
Noriem - Lid geworden op: 01 jan 2009, 18:11
Geachte ,stevens-willy schreef:Gewoon op de knop verzenden of op beter gezeg op knop gesprek opennen drukken.
Willy
Voor 121#... enz in te voeren bevind ik mij op het scherm " toetsenbord " voor een GSM nummer in te toetsen , dus niet op het scherm " berichten .
Als ik op verzenden druk wordt het niet aanvaard .
De knop gesprek openen dat vindt ik nergens .
Ja er staan letters op het toetsenbord maar ik weet niet hoe ik ze kan gebruiken .
Met vriendelijke groeten ,
Noriem
Noriem
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Noriem,
Ik lees dat het gelukt is.
Voor de toekomst, alleen het onderstaande invullen en oproep (groen telefoon symbool) klikken.
Sony
Ik lees dat het gelukt is.
Voor de toekomst, alleen het onderstaande invullen en oproep (groen telefoon symbool) klikken.
Met bellen naar #121# zonder meer, kunt je zien hoeveel bel krediet er nog op je telefoon staat.#121#herlaadcode#
Sony