Droedels
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
cherie je maakt vorderingenchérie schreef:was ik ook fout met 'sluitingstijd'? (gesloten=sluiting, en 11u-11.15u=tijd)
gesloten is inderdaad sluiting, maar knopen of een gesp of een rits zijn dat ook
we zoeken nog een ander soort sluiting, let op een detail in de afbeelding
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
Het zou veel verloren moeite kunnen besparen als ook in dit spel zou worden aangegeven hoeveel letters het te zoeken woord mag bevatten.
Ik dacht al te hebben begrepen dat 15.11 geen uuraanduiding zou zijn, die schrijf je normaal met ":" zoals bv. 11:15 u.
Ik dacht al te hebben begrepen dat 15.11 geen uuraanduiding zou zijn, die schrijf je normaal met ":" zoals bv. 11:15 u.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
Nee Socrates, dat voorstel zegt me nietssocrates schreef:Het zou veel verloren moeite kunnen besparen als ook in dit spel zou worden aangegeven hoeveel letters het te zoeken woord mag bevatten.
waar gaat de spanning heen als je bij een opgave al de helft van de oplossing moet meegeven?
trouwens de oplossing zit verdoken en vermomd in de opgave
je moet ze enkel maar zien, daarvoor heb je slechts een kort verlicht moment nodig
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
vergeleken met mijn sluiting
was dat voorr de avond-nacht
en een detail in de opgave (links) zie ik een 1 met een streep door
dus: GEEN 1-tjes....dan zou de sluiting zijn van o tot o.5 u en dan zou ik zeggen:
NACHTSLOT? (ik vrees dat ik er nu nog verder naast zit maar 't is leuk zo zoeken...niet teveel ineens prijsgeven!)
en een detail in de opgave (links) zie ik een 1 met een streep door
dus: GEEN 1-tjes....dan zou de sluiting zijn van o tot o.5 u en dan zou ik zeggen:
NACHTSLOT? (ik vrees dat ik er nu nog verder naast zit maar 't is leuk zo zoeken...niet teveel ineens prijsgeven!)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
Oke Hollygan, sorry hoor, was maar een idee. Bij de cryptogrammen is dat blijkbaar wel gebruikelijk en daar is dat, zoals blijkt, bijlange niet de helft van de oplossing.hollygan schreef:Nee Socrates, dat voorstel zegt me nietssocrates schreef:Het zou veel verloren moeite kunnen besparen als ook in dit spel zou worden aangegeven hoeveel letters het te zoeken woord mag bevatten.
waar gaat de spanning heen als je bij een opgave al de helft van de oplossing moet meegeven?
trouwens de oplossing zit verdoken en vermomd in de opgave
je moet ze enkel maar zien, daarvoor heb je slechts een kort verlicht moment nodig
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
(ben mogen ganse dag gesloten vanwege verhuis zoonchérie schreef:vergeleken met mijn sluitingwas dat voorr de avond-nacht
en een detail in de opgave (links) zie ik een 1 met een streep door
dus: GEEN 1-tjes....dan zou de sluiting zijn van o tot o.5 u en dan zou ik zeggen:
NACHTSLOT? (ik vrees dat ik er nu nog verder naast zit maar 't is leuk zo zoeken...niet teveel ineens prijsgeven!)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
Die kennissen van Hollygan zijn ook gesloten, ben jij op andere dagen open ?chérie schreef:(ben mogen ganse dag gesloten vanwege verhuis zoonchérie schreef:vergeleken met mijn sluitingwas dat voorr de avond-nacht
en een detail in de opgave (links) zie ik een 1 met een streep door
dus: GEEN 1-tjes....dan zou de sluiting zijn van o tot o.5 u en dan zou ik zeggen:
NACHTSLOT? (ik vrees dat ik er nu nog verder naast zit maar 't is leuk zo zoeken...niet teveel ineens prijsgeven!)![]()
)
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
jammer meisjes, jongens, ik kan helaas nog geen diploma uitreiken
dat wordt een herexamen
en ik die dacht dat deze opgave geen halve dag ging standhouden door zijn eenvoud
wat mij bijzonder opvalt is dat blijkbaar niemand graten ziet in de sluitingstijd van slechts 15 minuutjes, dat is amper de tijd om een doorgeslagen zekering te vervangen
dat wordt een herexamen
en ik die dacht dat deze opgave geen halve dag ging standhouden door zijn eenvoud
wat mij bijzonder opvalt is dat blijkbaar niemand graten ziet in de sluitingstijd van slechts 15 minuutjes, dat is amper de tijd om een doorgeslagen zekering te vervangen