lieve e-mails stoppen
-
natow - Lid geworden op: 01 dec 2007, 10:28
Ik krijg al een paar weken ongevraagde e-mails van lieve dames.
Ik plaats ze allemaal direckt onder spam,maar ze blijven nieuwe e-mails sturen.e mails van over heel Europa.Alles in t Franse taal,uitschrijven is niet voorzien.
Hoe kan ik dat stoppen ??
Ps:enig voordeel,als men een voornaam moet kiezen,daar is keuze genoeg.
Ik plaats ze allemaal direckt onder spam,maar ze blijven nieuwe e-mails sturen.e mails van over heel Europa.Alles in t Franse taal,uitschrijven is niet voorzien.
Hoe kan ik dat stoppen ??
Ps:enig voordeel,als men een voornaam moet kiezen,daar is keuze genoeg.
-
Gast
Ik heb een hotmail en Yahoo e-mailadres en bij beide is de mogelijkheid voorzien om e-mails te blokkeren zodat ze niet meer verschijnen en onmiddellijk geblokkeerd worden.
Misschien eens kijken in uw e-mail waar je dat kunt vinden !
Misschien eens kijken in uw e-mail waar je dat kunt vinden !
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ge kunt dat niet stoppen......natow schreef: Ik plaats ze allemaal direckt onder spam,maar ze blijven nieuwe e-mails sturen.e mails van over heel Europa........Hoe kan ik dat stoppen ??
Ze gebruiken telkens een andere proxy-server en ander mail-adres.
Enige manier om te stoppen is zelf veranderen van mail-adres.
En anders leren mee leven en gewoon de mails verwijderen.
Indien voorzien zou je daar nu juist nog moeten op gaan klikken om nog méér brol binnen te halen, iedere link in dat soort mails.natow schreef:....Alles in t Franse taal,uitschrijven is niet voorzien.
-
Gast
Dan zal het inderdaad zo zijn zoals Charlie Maru schrijft:Dicksy,dat doe ik ook,maar dan zijn ze daar met andere persoonlijke e mails.
En zo blijft dat duren.
pffff
" Enige manier om te stoppen is zelf veranderen van mail-adres.
En anders leren mee leven en gewoon de mails verwijderen. "