Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
05 dec 2016, 19:49
Graag zou ik ja antwoorden Reini, maar ik mag de waarheid geen geweld aandoen

-

socrates
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
05 dec 2016, 21:24
hollygan schreef:jammer meisjes, jongens, ik kan helaas nog geen diploma uitreiken
dat wordt een herexamen
en ik die dacht dat deze opgave geen halve dag ging standhouden door zijn eenvoud
wat mij bijzonder opvalt is dat blijkbaar niemand graten ziet in de sluitingstijd van slechts 15 minuutjes, dat is amper de tijd om een doorgeslagen zekering te vervangen
Ik zag daar wel graten in maar omdat dat absurd leek ging ik ervan uit dat die 11.15 geen tijdsaanduiding was en het woord "GESLOTEN" er maar stond om ons op een dwaalspoor te brengen.
Wie wil aangeven dat de zaak gesloten is, hoeft daar toch geen begintijd bij te zetten? Die kon toch beter schrijven: "gesloten tot 11:15u." Al wie voor 11 uur kwam kon nog binnen en wie daarna kwam kon lezen dat de zaak om 11:15 weer toegankelijk zou zijn.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
06 dec 2016, 17:23
Natuurlijk Sita, wat anders? zo eenvoudig is het
je hebt ons wel lang laten wachten

waarschijnlijk om de spanning erin te houden?
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
06 dec 2016, 18:54
en dan geeft hollygan nog de tip: van die kapotte zekering!

:lol:fantasrtisch, zo simpel eigenlijk!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
06 dec 2016, 19:13

De zwate kronkel is de "S" van Sleutelgat

-
Sita
06 dec 2016, 22:41
brilslang ?
een wc bril en een S die lang is
hollygan schreef:Natuurlijk Sita, wat anders? zo eenvoudig is het
je hebt ons wel lang laten wachten

waarschijnlijk om de spanning erin te houden?
En nu zie je mij hier weer een paar dagen niet meer.
Als de oplossing niet juist is moet iemand anders de spanning maar breken

-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
06 dec 2016, 23:31
Natuurlijk
Sita ik kan niet meer volgen, met droedels aanmaken bedoel ik

-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
07 dec 2016, 12:21
en ik maar zoeken naar iets met de letter 'S', zag niet dat het een slang was) blijf maar volgen hollygan, ze zijn zo leuk!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
-

Reini
- Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
- Locatie: Brasschaat
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
07 dec 2016, 19:41
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

socrates
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
07 dec 2016, 20:12
Ik dacht aan apenbrood vanwege de B in het rood
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-

Reini
- Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
- Locatie: Brasschaat
07 dec 2016, 20:28
socrates schreef:Ik dacht aan apenbrood vanwege de B in het rood
Ik ken alleen de apenbroodboom, ik zag het laatste deel als een soort staartje, met de a eraan gekruld. We 'll see.
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
07 dec 2016, 23:52
Socrates heeft het bij het rechte eind de letter b rood is wel degelijk brood
Reini, wat groeit er aan een appelboom? en aan een apenbroodboom?