Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

09 dec 2016, 20:41

chérie schreef:c'est un griffon..? (René Magritte met zijn pijp zou het niet beter kunnen zeggen ,het was er toch een hé ... maar 't zal wel fout zijn...ik ga tegenwoordig vaak 'de mist in' haha)
Een schilderij van een pijp is GEEN pijp Chérie :D

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

09 dec 2016, 20:45

chérie schreef:c'est un griffon..? (René Magritte met zijn pijp zou het niet beter kunnen zeggen ,het was er toch een hé ... maar 't zal wel fout zijn...ik ga tegenwoordig vaak 'de mist in' haha)
Dat zal wel normaal zijn chérie het is een seizoensverschijnsel :lol:
Is die poes een nieuwe droedel opgave ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

09 dec 2016, 23:59

natuurlijk niet, mocht het toch een zijn laat het me weten

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

10 dec 2016, 11:02

:lol: verdorie! je hebt allemaal gelijk! ik word terug kinds denk ik haha
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 dec 2016, 15:43

Een makkelijke om te beginnen. :wink: Afbeelding
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

10 dec 2016, 16:17

gemakkelijk?
jaja dat zeggen ze allemaal als ze een droedel verzinnen :lol:
is die reuzegrote vleugelpiano echt nodig, of is da maar decor?

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 dec 2016, 17:00

hollygan schreef:gemakkelijk?
jaja dat zeggen ze allemaal als ze een droedel verzinnen :lol:
is die reuzegrote vleugelpiano echt nodig, of is da maar decor?
Die piano is functioneel.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Sita

10 dec 2016, 22:15

Kleptomaan?

De klep van de piano, de letters TO en een maan.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

10 dec 2016, 22:31

Sita schreef:Kleptomaan?

De klep van de piano, de letters TO en een maan.
Knap en snel geraden Sita, nu de crypto nog. :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

10 dec 2016, 22:57

Afbeelding

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

10 dec 2016, 23:17

HORIZON ?
Hor + i + zon = horizon.

Misschien ga ik het nog leren. 8)

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

11 dec 2016, 09:49

:lol: ik denk dat het juist is, was te laat nu!
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

11 dec 2016, 10:22

Dat speelt zich dan toch af in een exotisch land, waar muggen zo groot zijn als de Parijse ratten en de zon altijd vriendelijk toekijkt. :lol:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

11 dec 2016, 10:23

perfect Reini Afbeelding
chérie schreef::lol: ik denk dat het juist is, was te laat nu!

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

11 dec 2016, 10:27

socrates schreef:Dat speelt zich dan toch af in een exotisch land, waar muggen zo groot zijn als de Parijse ratten en de zon altijd vriendelijk toekijkt. :lol:
inderdaad Socrates, maar die "klep" van uw piano leek mij ook meer een kleerkast :lol: