telefoneren vanuit nederland naar België
-
yoke, - Lid geworden op: 13 nov 2005, 13:03
Ik weet niet of ik in de juiste rubriek zit met mijn vraag.
Vandaag was ik in nederland en moest
een dringend telefoontje doen naar mijn zoon. Ik kreeg de melding " geen netwerk" dat begrijp ik wel maar hoe kan ik hoe dan ook verbinding maken met mijn zoon. Ik had de roaming aan gezet maar ook dat hielp niet. Wat kan ik meer doen om aansluiting te krijgen ???
Vandaag was ik in nederland en moest
een dringend telefoontje doen naar mijn zoon. Ik kreeg de melding " geen netwerk" dat begrijp ik wel maar hoe kan ik hoe dan ook verbinding maken met mijn zoon. Ik had de roaming aan gezet maar ook dat hielp niet. Wat kan ik meer doen om aansluiting te krijgen ???
Het is aardig belangrijk te zijn,maar het is belangrijker aardig te zijn !!!
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat is wel vreemd.
Was dat met een gsm of smartfphone.
Heeft u het landnummer mee ingegeven?
Bij mijn weten gebeurt dat nogal eens, maar dan is de roaming niet geactiveerd. Als die op staat ,gaat een gsm automatisch naar de juiste provider.
Maar heeft u misschien proberen bellen met een smartphone ( in principe moet dat hetzelfde zijn OF u moet geprobeerd hebben om te bellen via triiiing.
Was dat met een gsm of smartfphone.
Heeft u het landnummer mee ingegeven?
Bij mijn weten gebeurt dat nogal eens, maar dan is de roaming niet geactiveerd. Als die op staat ,gaat een gsm automatisch naar de juiste provider.
Maar heeft u misschien proberen bellen met een smartphone ( in principe moet dat hetzelfde zijn OF u moet geprobeerd hebben om te bellen via triiiing.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
het durft inderdaad gebeuren (met smartphone)
ik heb het verleden week ook gehad , na zoeken naar providers , en der dan de juiste uit te kiezen (een paar geprobeerd ) was het wel oke
was in duitsland met een kaartje van orange ,
normaal met de gsm nog nooit gebeurt
ik heb het verleden week ook gehad , na zoeken naar providers , en der dan de juiste uit te kiezen (een paar geprobeerd ) was het wel oke
was in duitsland met een kaartje van orange ,
normaal met de gsm nog nooit gebeurt
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@yoke
Je woont op 2 minuten vd grens: in NL zijn er speciale tarieven voor mensen die dichtbij buurlanden wonen.
Bij KPN heet dit de 'BuurlandBundel', bij Vodafone heet dit de 'BloX Voordeel Buurlanden'.
België:... euh?
Je vertelt niet met welke provider je belt... of met welk bestur.systeem je smatphone is uitgerust?
Lees eens wat Proximus vertelt?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sf ... nland.html

Je woont op 2 minuten vd grens: in NL zijn er speciale tarieven voor mensen die dichtbij buurlanden wonen.
Bij KPN heet dit de 'BuurlandBundel', bij Vodafone heet dit de 'BloX Voordeel Buurlanden'.
België:... euh?
Je vertelt niet met welke provider je belt... of met welk bestur.systeem je smatphone is uitgerust?
Lees eens wat Proximus vertelt?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sf ... nland.html
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
yoke, - Lid geworden op: 13 nov 2005, 13:03
sorry voor het laat reageren, ik telefoneer met een smartphone samsung j5 android . Mijn provider is telenet en woon 10 km van de grens nederland.
Ik had de roaming geactiveerd maar kon toch niet telefoneren. Wat raden jullie mij aan ?????
Groetjes,
Yoke
Ik had de roaming geactiveerd maar kon toch niet telefoneren. Wat raden jullie mij aan ?????
Groetjes,
Yoke
Het is aardig belangrijk te zijn,maar het is belangrijker aardig te zijn !!!
-
ferre10 - Lid geworden op: 19 jan 2005, 19:08
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... itenland/1
op deze link vind je hoe je netwerk in te stellen
"netwerkoperators automatisch" kiezen
greetz
ferre
op deze link vind je hoe je netwerk in te stellen
"netwerkoperators automatisch" kiezen
greetz
ferre
Mini Mac 2 -2024.