mails met fotobijlage
-
flupke2 - Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Voor mijn vereniging maak ik elk jaar een "jaaroverzicht van de activiteiten" Veel van de gebruikte foto's maak ik zelf, maar ik krijg ook veel foto's toegestuurd door leden om ze dan in het jaaroverzicht te plaatsen.
Het ontvangen van die mails met foto's in bijlage verliep tot voor kort zonder problemen.
Nu kreeg ik van een viertal personen een mailtje , zonder bijlagen, om mij te melden dat ze geen foto's meer kunnen doorsturen; Als ze mij een mail sturen met foto's in bijlage krijgen ze bericht dat de mail niet kan afgeleverd worden.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik vermoed dat het ergens aan mijn instellingen ligt, maar ik heb er niets aan veranderd.
Ik werk met windows 7 en live mail - mijn mailadres is een .... @skynet.be
Het ontvangen van die mails met foto's in bijlage verliep tot voor kort zonder problemen.
Nu kreeg ik van een viertal personen een mailtje , zonder bijlagen, om mij te melden dat ze geen foto's meer kunnen doorsturen; Als ze mij een mail sturen met foto's in bijlage krijgen ze bericht dat de mail niet kan afgeleverd worden.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik vermoed dat het ergens aan mijn instellingen ligt, maar ik heb er niets aan veranderd.
Ik werk met windows 7 en live mail - mijn mailadres is een .... @skynet.be
-
Welke boodschap er bij staat zal ik eens navragen .paullamb schreef:Vraag eens aan iemand , welke boodschap det erbij staat.? Of welke fout nummer?
Uw mailbox zit toch niet vol?
Dat mijn mailbox vol zou zitten daar kan het niet aan liggen. Ik kijk , op een uitzondering na, elke dag mijn mails na en maak mijn box leeg. Er blijven slechts een paar mails in staan die ik nog moet verder afhandelen.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Mailbox die vol zit, januari dit jaar?

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Atahualpa - Lid geworden op: 05 sep 2006, 06:17
Flupke,
ik hoop dat je dit niet als een belediging voor je intelligentie ziet, maar vermits niemand van de anderen het heeft gevraagd, en voor alle zekerheid: als je regelmatig je mailbox leegmaakt - dat wil toch zeggen, hoop ik, dat je je mails 'definitief verwijderd" en niet gewoon naar de prullenbak stuurt?
ik hoop dat je dit niet als een belediging voor je intelligentie ziet, maar vermits niemand van de anderen het heeft gevraagd, en voor alle zekerheid: als je regelmatig je mailbox leegmaakt - dat wil toch zeggen, hoop ik, dat je je mails 'definitief verwijderd" en niet gewoon naar de prullenbak stuurt?
Priority is a matter of context
-
@paullamb
Wat bedoel je?
Weet je dat of lul je zo maar wat?
Eh?
Je kan toch lezen wat er staat, waarom dan die dwaze opmerking?
Eh?
Wanneer is een mailbox vol? Vertel eens?
Wat bedoel je?
Weet je dat of lul je zo maar wat?
Eh?
Je kan toch lezen wat er staat, waarom dan die dwaze opmerking?
Eh?
Wanneer is een mailbox vol? Vertel eens?
-
Hiermee beledig je me niet hoor, toch niet op de manier waarop je het schrijft.Atahualpa schreef:Flupke,
Mijn berichten in "IN" verwijder ik onmiddellijk nadat ik ze gelezen heb , behalve als ik er een reactie op moet geven, dan worden ze verwijderd of opgeslagen in een aparte map nadat de reactie werd gegeven.
Mijn map "Verwijderde items" maak ik geregeld leeg, er staan daar zelden meer dan 100 mails in. Dus "volle mailbox" bestaat bij mij niet.
-
Neen, de beide afzenders die me het probleem gemeld hebben zijn ...@skynet.be zoals ikzelf .verhaegen schreef:zijn der misschien met een hotmail ?
Gisteren heb ik een mailtje met 4 foto's als bijlage vanaf mijn laptop naar mezelf gestuurd , en dan op mijn pc binnengehaald : zonder probleem.
De afzenders hebben me laten weten dat ze enkel een bericht krijgen "kan de mail niet bezorgen" , zonder vermelding van een foutcode.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
als dat zo gemeld wordt , is dat volgens mij dat
1 ofwel de foto's niet goed geselekteerd zijn om mee te sturen
2 ofwel die foto's niet meer daar staan als ze bijgevoegd moeten worden (soms ziet men ze op de comp wel staan op die plaats , maar staan ze daar in het echt niet meer )
3 ofwel toch in het selektieproces iets gedaan hebben die niet hoort od welk fouten kan vertonen
der bestaan meerdere manieren om foto's met een mail mee te sturen
1 methode die nog wél eens meer een mankement vertoont is :
rechtsklik op een foto en kies versturen met mail
daarom is het altijd aangeraden van de manier te kiezen die het best werkt
nieuwe mail>..........
1 ofwel de foto's niet goed geselekteerd zijn om mee te sturen
2 ofwel die foto's niet meer daar staan als ze bijgevoegd moeten worden (soms ziet men ze op de comp wel staan op die plaats , maar staan ze daar in het echt niet meer )
3 ofwel toch in het selektieproces iets gedaan hebben die niet hoort od welk fouten kan vertonen
der bestaan meerdere manieren om foto's met een mail mee te sturen
1 methode die nog wél eens meer een mankement vertoont is :
rechtsklik op een foto en kies versturen met mail
daarom is het altijd aangeraden van de manier te kiezen die het best werkt
nieuwe mail>..........
-
De reden die ik zie waaraan het misschien zou kunnen liggen : het zijn foto's die ze maken met hun i-phone en van daar direct naar mij willen versturen, dus niet vanuit laptop of pc .
Ik ga ze vragen om in het vervolg de foto's eerst eens op pc of laptop te zetten en dan van daar versturen, kijken of dat lukt.
Ik ga ze vragen om in het vervolg de foto's eerst eens op pc of laptop te zetten en dan van daar versturen, kijken of dat lukt.
-
iPhone: foto versturen per mail.
https://www.youtube.com/watch?v=qz4RBquis0Q
Had verkeerde link geplaatst.

https://www.youtube.com/watch?v=qz4RBquis0Q
Had verkeerde link geplaatst.
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 03 jan 2017, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Link geprobeerd pc?pcekspeer schreef:iPhone: foto versturen per mail.
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 50#4547850