Thunderbird:afbeeldingen automatisch downloaden
-
Haatee - Lid geworden op: 24 jan 2012, 16:11
Afbeeldingen (bvb van kranten e-mails) ,kunnen handmatig geopend worden via optie.
Ik wil die stap overslaan. Hoe doe ik dat?
Bij outlook is het met rechtermuisknop op de e-mail klikken, op "ongewenste e-mail" klikken en daarna "Afzender nooit blokkeren".
Dat vind ik niet terug bij Thunderbird.
Ik wil die stap overslaan. Hoe doe ik dat?
Bij outlook is het met rechtermuisknop op de e-mail klikken, op "ongewenste e-mail" klikken en daarna "Afzender nooit blokkeren".
Dat vind ik niet terug bij Thunderbird.
Groetjes
Haatee
Windows 7 /Service Pack 1 / Outlook 2010 en Thunderbird / McAfee / I.E. 11 / Desktop/2,00GB RAM/Telenet
Haatee
Windows 7 /Service Pack 1 / Outlook 2010 en Thunderbird / McAfee / I.E. 11 / Desktop/2,00GB RAM/Telenet
-
Eli_ - Lid geworden op: 14 dec 2014, 00:38
Ter bescherming van uw privacy wordt externe inhoud in Thunderbird niet automatisch geladen, maar in plaats daarvan een meldingenbalk getoond om aan te geven dat externe inhoud is geblokkeerd.
Externe inhoud automatisch weergeven is vragen om problemen.
https://support.mozilla.org/nl/kb/exter ... -berichten
Externe inhoud automatisch weergeven is vragen om problemen.
-
Akkoord dat men niet om problemen moet vragen, maar bestaat bij Thunderbird geen optie om bij afzenders die je kent/vertrouwt de afbeeldingen toch automatisch te downloaden? Ik denk bvb aan De Standaard en andere kranten en ... ?
Groetjes
Haatee
Haatee
-
Eli_ - Lid geworden op: 14 dec 2014, 00:38
Externe inhoud weergeven voor een bepaald bericht, afzender of website:
Als u de afzender vertrouwt, kunt u het downloaden van externe inhoud toestaan. E-mailberichten zien er veel beter uit als afbeeldingen en stijlbladen zijn ingeschakeld. Om afbeeldingen te laden, klikt u op Opties in de meldingenbalk en selecteert u een van de volgende opties:
Heb momenteel geen bericht in TB met ex inhoud, van daar dit knipsel van de site van Mozilla TB

Externe inhoud in dit bericht tonen om externe inhoud alleen voor dit bepaalde bericht te tonen;
Opties voor externe inhoud bewerken… om externe inhoud standaard weer te geven (zie de volgende sectie);
Externe inhoud van <website> toestaan om de externe inhoud op deze website te tonen (klik op Externe inhoud van alle bovenvermelde bronnen toestaan voor het laden van externe inhoud van alle websites waarnaar het bericht verwijst);
Externe inhoud van <e-mailadres> toestaan om de externe inhoud voor alle berichten van deze afzender toe te staan.
Als u de afzender vertrouwt, kunt u het downloaden van externe inhoud toestaan. E-mailberichten zien er veel beter uit als afbeeldingen en stijlbladen zijn ingeschakeld. Om afbeeldingen te laden, klikt u op Opties in de meldingenbalk en selecteert u een van de volgende opties:
Heb momenteel geen bericht in TB met ex inhoud, van daar dit knipsel van de site van Mozilla TB
Externe inhoud in dit bericht tonen om externe inhoud alleen voor dit bepaalde bericht te tonen;
Opties voor externe inhoud bewerken… om externe inhoud standaard weer te geven (zie de volgende sectie);
Externe inhoud van <website> toestaan om de externe inhoud op deze website te tonen (klik op Externe inhoud van alle bovenvermelde bronnen toestaan voor het laden van externe inhoud van alle websites waarnaar het bericht verwijst);
Externe inhoud van <e-mailadres> toestaan om de externe inhoud voor alle berichten van deze afzender toe te staan.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@HT
In een Nederlandse Thunderbird ziet dat er dus zo uit:

Nog wat info hoe met Thunderbird te werken:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=164486

In een Nederlandse Thunderbird ziet dat er dus zo uit:
Nog wat info hoe met Thunderbird te werken:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=164486
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Beste pcekspeer , mooie toelichting, dank u,
cdn.mail.cloudmessage
auva.fb.mail.cloudmessage
mailings@auva.be
zijn termen die ik helaas niet ken.
Wat stelt u voor dat ik aanduid?
cdn.mail.cloudmessage
auva.fb.mail.cloudmessage
mailings@auva.be
zijn termen die ik helaas niet ken.
Wat stelt u voor dat ik aanduid?
Groetjes
Haatee
Haatee
-
verhaegen - Support SeniorenNet
dat heeft der inderdaad altijd op bestaanHaatee schreef:Akkoord dat men niet om problemen moet vragen, maar bestaat bij Thunderbird geen optie om bij afzenders die je kent/vertrouwt de afbeeldingen toch automatisch te downloaden? Ik denk bvb aan De Standaard en andere kranten en ... ?
vroeger viel dat onder beveiliging
maar t'is al lang geleden dat ik die nog gebruikt heb (misschien zou ik hem toch maar eens opnieuw in gebruik moeten nemen ? )
en ik heb het even opgezocht in de hedendaagse versie voor u
valt onder de noemer op onderstaande pagina :
Externe inhoud standaard weergeven
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@HT
Heel simpel
Je krijgt een mailtje met bijlage die jij direct zonder poespas wilt laten openen.
Dan klik je op Opties - De naam vd afzender zie je staan en je klikt op:
µe externe inhoud van xsxxxxs toestaan
En zo komt dat in orde.

Heel simpel
Je krijgt een mailtje met bijlage die jij direct zonder poespas wilt laten openen.
Dan klik je op Opties - De naam vd afzender zie je staan en je klikt op:
µe externe inhoud van xsxxxxs toestaan
En zo komt dat in orde.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox