Droedels
-
Sita
schipbreuk ???
Ik merk een lijn tussen de twee schepen.
Het bovenste schip zie ik dan als de teller, het onderste als de noemer.
Ik merk een lijn tussen de twee schepen.
Het bovenste schip zie ik dan als de teller, het onderste als de noemer.
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
jaja juist Sita, op jou zat ik al te wachten, je ben niet zo'n gokker hé, je wacht je moment af
je zag alleen niet dat zowel de teller als de noemer noemer een schip was
"rekenen" was de gecamoefleerde hint
ja cherie het was inderdaad een breuklijnchérie schreef:Sita ik denk dat het juist is...ik zelf dacht aleen 'breuklijn' maar dat is iets anders...
"rekenen" was de gecamoefleerde hint
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
- Locatie: EUROPA
Ik zag dat ruitjespapier wel maar noemde dat een raster. Het verband tussen ruitjespapier en rekenen was voor mij ook niet zonder meer evident.
De breuk is nog complexer gemaakt omdat het spiegelbeeld van het schip ook nog eens horizontaal is omgekeerd.
De breuk is nog complexer gemaakt omdat het spiegelbeeld van het schip ook nog eens horizontaal is omgekeerd.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
- Locatie: Brasschaat
Klopt dit gezegde dan wel ??hollygan schreef:ook nee cherie, dat spiegelbeeld maakte ik omdat ik het mooier vond, het is niet bepalend voor de oplossing
Een breuk heeft zowel een teller als een noemer , en de noemer is dat spiegelbeeld.
