gegroet iedereen
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

rond de middag is daisy naar de regenboogbrug op zoek naar sissi .EEn dikke 9 maanden tijd zijn er al twee weg .Dit is heidi haar derde maatje dat ze kwijt is van als ze hier bij mij is .Nogmaals ik moet via pc alles regelen omdat ik niet kan telefoneren door mijn slecht gehoor .Heb een speciale telefoon staan en toch hoor ik het niet .Vandaag is de huisarts ook geweest nu ga ik proberen te slapen want heb al drie nachten gewaakt .En de watervloed is nu even gestopt hier .groetjes iedereen en geniet
-
een knusse warme (binnen) vrijdag groetje .Ja het is koud maar het is toch winter .JAvoorzichtig als je buiten ga straks als de zon er door kom goed aankleden en mijn wandelingske maken .Ondanks de pijn aan rug en vooral de knie maar in beweging moet ik blijven ..Een geluk dat er geen sneeuw ligt of dat er ijzel valt groetje
-

een knusse gezellige zaterdag groetjes .Gisteren een klein wandelingske gedaan .Goed aangekleed was het te doen toch beter dan dat het zo regenen of sneeuwen .De wasmachine staat de draaien ende soep is al klaar nu nog zelfgemaken chocolademelk maken en croissants bakken voor een lekkerontbijt .Ik weet het het is nog vroeg maar daarna ga ik terug rusten .Wakker in bed liggen kan ik niet dus wat gedaan is ,is gedaan .Nog straks 4 vogelkooien propermaken .Heb ook al de twee viervoeters buiten gelaten en die zijn terug vertrokken naar dromenland geniet van jullie dag .Want voor je het goed besef is de dag zo voorbij gevlogen groetje
-

een knusse gezellige dinsdag iedereen .Straks komt de gezinshulp voor twee uurtjes .Dan kan ik boodschappen gaan doen .Na de middag kinesist voor de knie .En dan zal mijn pijp wel uit zijn .Gisteren had ik barstende hoofdpijn maar was snel onder controle door mijn medicijn .Maar toch heb ik me van de hele dag niet goed gevoelt .Geniet in de mogelijkheid van want een dag is snel voorbij .Als je op niks moet wachten .
-

Ben weer al op loop klaas vaak is niet langs geweest .Als ik wakker ben kan ik niet blijven liggen .Waarschijnlijk door de grote pijn dat het me niet lukt om de oogluiken te sluiten .Heb al wel me met iets anders bezig gehouden in de hoop dat ik toch naar dromenland zo vertrekken maar noppes .Zal straks nog eens proberen anders in de dag een uiltje vangen . Alhoewel dat ook me niet zal lukken .Heb nu warme melk met honing bij mij hier staan .Groetje en hopelijk ligt iedereen nog in dromenland
-

straks komt er gezinshulp die ik niet ken voor een 11/2uur om weer in vliegensvlucht boodschappen te doen .Want op zo korte tijd moet je u spoeden om naar winkel te rijden en terug te komen .Alsook de boodschappen weg zetten .Want ik kan en mag niks zwaar meer heffen .Hoogstens 5 kg op een dag .Afijn ja beter zo dan geen hulp .Daarna zal het rusten zijn want mijn knie en rug zullen wel tegen spurtelen .Ik moet krukken gebruiken om te gaan om de knie te ontlasten .Als ik alleen ben om buiten te gaan een rollator. Maar om boodschappen te doen krukken gebruiken want een rollator neemt teveel plaats in de koffer .Dan kun je niet teveel boodschappen mee brengen afwachten wie het weer zal zijn.
geniet van kleine dingen groetje