CRYPTOGRAMMEN
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Een groot moment ! We zijn tot op pagina HONDERD geraakt en... het toch heel gewone Nederlandse woord "vergen" is gevonden. Bravo Reini, goed gezien, had jij die tip gemerkt die ik in vetjes had gegeven in een vorige commentaar ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Goed gevonden lotte, had inderdaad gekund maar, het tweede deel "ten" is geen naamwoord. Dat het twee naamwoorden moesten zijn heb ik uitgebreid toegelicht in commentaren. Toch weer goed gevonden, volhouden levert altijd wel op met "log" "gen" was je trouwens ook al halfweg.lotte1 schreef:Posten ?
dichtbij en op grote afstand kunnen hier gelden
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
lotte - Lid geworden op: 26 apr 2005, 13:47
Stom van mijsocrates schreef:Goed gevonden lotte, had inderdaad gekund maar, het tweede deel "ten" is geen naamwoord. Dat het twee naamwoorden moesten zijn heb ik uitgebreid toegelicht in commentaren. Toch weer goed gevonden, volhouden levert altijd wel op met "log" "gen" was je trouwens ook al halfweg.lotte1 schreef:Posten ?
dichtbij en op grote afstand kunnen hier gelden
had die posting met het verwijs naar gen niet gelezen
maar 't is reini gegund
zij vond het woord
en waar, ten is geen naamwoord
-
plasje ?Reini schreef:AHA ! gelukt , ik weet dat men bij uw opgaven op àlles moet letten, maar op wàt is nog wat anders 😊
Ik plaats maar al een volgende om u even rust te gunnen.
Kleine memo bij de jenever.
kleine memo - kleine boodschap
is wel een gok .....
-
Woord op google gelezen, was het proberen waardReini schreef:Ik vrees dat jeneverschap niet bestaat. Ik ken het niet, en dus maar voort zoeken Lotte.lotte1 schreef:Jeneverschap ?
kleine memo - boodschap - schap
bij de jenever - jeneverschap
Cryptoˆs kunnen alle kanten op.